Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet käyttävät liukuvoidetta, vaikka eivät kärsisi kuivuudesta?

Vierailija
30.06.2021 |

Tätä olen kaveripiirissäni ihmetellyt, ja nytpä sen aion täältä selvittää!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän liukkari on vielä monelle niin tabu. Vaimo suhtautuu tosi negatiivisesti ja kokee melkein loukkauksena, jos ehdotan liukkaria. Sairastin pitkän eturauhastulehduksen ja sen seurauksena laukeaminen kestää nykyään kauemmin. Vartin jälkeen alkaa luontainen liukkaus vähentyä ja hankaus tuntuu musta ikävältä. Vaimoa taas ei haittaa lainkaan. Ja kun hankaa niin laukeaminen kestää entistä pidempään tai jää kokonaan saavuttamatta ja erektio väsähtää.

M51

Vierailija
22/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkari rules!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailukumppani käyttää aina liukkaria vaikka olen valmistelujen jälkeen poikkeuksetta oikein kunnolla märkä. En sinänsä pistä pahakseni liukastetta, sillä miehellä on paksu kulli, hän nai ensimmäisen kierroksen jälkeen pitkään ja käyttää aina kondomia. Pitkät panot menee joskus liukkarilla avustettuina vähän tahmeiksi jyystöiksi juuri liukkarin takia. Omat nesteet ei tahmaannu samalla tavalla. Olisi joskus kiva saada paljaalla alusta loppuun asti mutta mies ei suostu. Pelkää varmaan tulevansa isäksi.

Vierailija
24/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän esinahan alle ennen aloittamista, koska tykkään työntää peniksen jo alkuhellyyttelyssä pilluun, se ei ole tuossa vaiheessa märkä, paneminen ei ala vielä, mutta turvottaa pillunposket ihanasti ja nuoleminen on kiihoittavampaa kummastakin.

M50 1/2+

Vierailija
25/32 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän aina! Tuntuu kivalta ja limakalvot pysyy paremmassa kunnossa. Ei vaan saa laittaa liikaa.

Auttaa muuten liian aikaiseen siemensyöksyyn. Ei tule niin voimakas stimulaatio. Kun on kunnolla luistoa, voi antaa naiselle pitempään seksiä.  Eikä rasita naisen limakalvoja.

Niitä saa tuoksujen ja makujen kanssa. Kiva antaa suuseksiä kun on lisämausteet.

Vierailija
26/32 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N98 kirjoitti:

Mun tapailukumppani käyttää aina liukkaria vaikka olen valmistelujen jälkeen poikkeuksetta oikein kunnolla märkä. En sinänsä pistä pahakseni liukastetta, sillä miehellä on paksu kulli, hän nai ensimmäisen kierroksen jälkeen pitkään ja käyttää aina kondomia. Pitkät panot menee joskus liukkarilla avustettuina vähän tahmeiksi jyystöiksi juuri liukkarin takia. Omat nesteet ei tahmaannu samalla tavalla. Olisi joskus kiva saada paljaalla alusta loppuun asti mutta mies ei suostu. Pelkää varmaan tulevansa isäksi.

Jaahas. taas mies määrää.

Vierailija
27/32 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään, kosteus ei ole ongelma vaan värkkien kokoero jonka vuoksi pitää olla superliukas että ylipäänsä mahtuu sisään. Pelkkä luonnonkosteus ei tunnu luistavan riittävästi vaikka sitä olisi miten paljon.

Vierailija
28/32 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja halvin liukkari? Vesiliukoinen?

Vierailija
29/32 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän esinahan alle ennen aloittamista, koska tykkään työntää peniksen jo alkuhellyyttelyssä pilluun, se ei ole tuossa vaiheessa märkä, paneminen ei ala vielä, mutta turvottaa pillunposket ihanasti ja nuoleminen on kiihoittavampaa kummastakin.

M50 1/2+

Pystytkö siis nuolemaan pillua, jossa kullisi on samaan aikaan?

Vierailija
30/32 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ei se liukaste ole pelkkään yhdyntään vaan myös esimerkiksi pitkää ja nautinnollista handjobia varten. Aika tylsää hinkuttaa esaria eteen ja taakse joten esari pois edestä ja kunnolla liukkaria, sitten ihanaa sivelyä, pyörittelyä ja hipsuttelua joka puolelta. Välillä muutama kunnon veto kahdella kädellä koko varren pituudelta ja sitten taas hidasta nautiskelua. Kivesten, välilihan ja peräaukon koskettelua unohtamatta. Aivan todella kiihottavaa!!

Nyt on painettu tykkää nappia! Eikä ihme; pelkästään miehen nautintoahan tässä kuvataankin. Juu ei sitä liukkaria naiseen tuhlata tarvii.

Sulla on selkeesti joku todella suuri ongelma. Jos mies nauttii, niin et voi olla tulematta uhriutumaan naisena. Mene oikeesti hoitoon noiden ongelmiesi kanssa.

Vierailija
31/32 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N98 kirjoitti:

Jaahas. taas mies määrää.

Miten SINÄ kestät? Pitäiskö käydä jutteleen tohtorille, että mitä tehdä kun ottaa niin koville?

Vierailija
32/32 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies tykkää, että esarin alle laitetaan, saa paremmin antaa käsihoitoa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi