Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Vierailija kirjoitti:
Morsian (RK 62M -rynnäkkökivääri).
Takavasemmalla on kaapillinen ihan oikeita aseita, valitsen niistä. Saiga M3 taitaisi olla paras tarkoitukseen. Lippaat ovat kylläkin tyhjinä, pitänee korjata laiminlyönti välittömästi. Sillä ei kai tällaista turhanpäiten kysellä? AP:lla lienee sisäpiirin tietoa että apokalypsi on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolasit. Oikealla puolella olisi (melko painava) hiiri ja muumimuki. Harmi.
Lasin sanka pitäisi irroittaa lasista ja saada iskettyä zombien aivoihin jotta kuolee siihen paikkaan.
Menee hetki että löydän noin pienen ruuvimeisselin. Mitäs ihmettä jos tuo ruuvi hukkuu, nuo eivät olleet meinaan ihan halvat lasit.
Otan ton vaimon meikkipeilin, niitä saa ikeasta iisisti.
Taitat sangan irti rilleistä. Oma henki on tärkeempi kuin kalliitkaan rillit.
Mulla on aseena 55 tuuman taulu-tv. Sikäli kun saan sen riuhtaistua irti seinätelineestä.
Johto irti seinästä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso musta dildo.
N18
En usko kumpaakaan!
En usko mitään noista. Isoon, mustuuteen tai dildouteen. Enkä N-kirjaimeen tai kahdeksaantoista.
Mutta jos olisi, niin olisi ihan hyvä lyömäase varmaankin.
Kortisonituubi ja pinkki yliviivauskynä! Uskon, et zombiet vois pelästyä neonpinkkiä!!
Television kaukosäädin. Avaan sillä ylen kanavan ja zombit jäävät tuijottamaan ohjelmaa ja sillä välin pakenen.
Jos zombie apocalypse joskus tapahtuu, niin onneksi minulta löytyy Cold Steel Gladius Machete oman sängyn alta ja muita pienempiä teräaseita kuten keittiöveitsiä.
Jääkaappi keittiön ovipielessä, sillä voi tukkia oviaukon.
Pojan muuttaessa omilleen sai mukaansa kuvan mukaisen selviytymistaulun, malli pinterestissä
https://i.pinimg.com/originals/1f/dd/38/1fdd38ee7cbf3d15dd895e70b12ec4b…
Vierailija kirjoitti:
Häräntappoase kirja. voi minua
Jos se tappaa härän, niin kyllä se zombinkin pysäyttää.
Pahvilaatikko jossa noin 50 kpl tyhjiä pakasterasioita.Onhan noissa heiteltävää.
Iittalan iso taika-muki. Kyllä sillä ehkä ainakin lommon saa zombin poskeen jos täysillä lyö.
Mun ihana perintötuoli. Syököön sitten minut, tuota en aio rikkoa/sotkea.
Sisälämpömittari. Toki se näyttää +30 eli sulaiskohan ne zombit lämmössä...