Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierastaja kirjoitti:
Halkaisukirves, vesuri, piilukirves, moottorisahaa yms. Tänne ne zombiet.
Mikä ihme on piiiilukirves?!!
Piilukirveellä piilutaan, jos ei tiedä mitä se on niin hirsi(perinne)rakennuskurssille siitä. :D
Onko se nyt patja vai puhelin. Makaan vasemmalla kyljellä ja puhelin vasemmassa kädessä.
3 kasvomaskia, tyhjä lasinen muki jossa oli äsken vettä ja yhden päivän lääkedosetti, jossa on jäljellä 1 särkylääke, 1 psyykelääke, 1 melatoniinikapseli ja 1 närästyslääke.
Vierastaja kirjoitti:
Kiitti, aika makee nauru pääsi, piilukirves on hirren muotoiluun ja veistoon tarkoitettu suuri teräinen ja lyhyt vartinen kirves.
Oho, lukihäiriö iski 🤦♀️. Mutta kiitos selvennyksestä, oppia ikä kaikki!
Vanha pirttipöytä. Jokseenkin hyödytön, kun on niin painava ettei jaksa nostaa sitä
Tuntuu kivalta ja 4 muuta tapaa, jolla orgasmi tekee hyvää sinulle
Valokuvaaja ikuisti naisen orgasmit videolle – katso, miltä ne näyttävät! Video on vuodelta 2017.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/6cabf4a1-9d89-4fb6-b855-d5bb2278c771
Kaljatölkki. Oikealla puolella olisi kaktus
Olen se tyyppi joka hakkasi pianon penkillä zombia niin nyt tänään olen nyt mummolassa.
Olen ottamassa kirnua vasemmalta puoleltani, mutta apua! Mä oon mummoni vasemmalla puolella ja hän käyttää minua zombien syöttinä. Tässä nyt menee oma henkeni 😫
1,5 euroa rahaa. Mahtaako niistä olla mitään hyötyä hyökkäyksessä?
Jes, nyt luin hyvässä paikassa - kirves on riippumatosta ekana vasemmalla!
Mistä sais stetsoneita kuten walking deadissa?
Nojatuoli jossa kissoille laitettu vanha vauvojen kantokoppa missä kuorsaa 12 v kissaneiti
Viivotin, hammastikkuja, tölkki Kokista ja kyniä.
Paistinpannu. Sillä on mukava mätkiä zobieita päähän.
Olis tossa mistä valita, kirves (lähinnä), selkäsaha, tasohöylä...