Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Minullakin käsirasva. Saanko kuitenkin ottaa yöpöydän? Se olisi parempi lyöntiväline.
Vierailija kirjoitti:
Sohvatyyny, kuulokkeet ja silmälaput. Kuoleeko zombi kuulokkeiden johtoon kuristamalla? Tuskin!
Huonosti kävisi meikäläiselle.
Kuristat niin kauan että pää tippuu, eli hyvin sulla menee. Parempi jos pystyisit takaapäin hoitelemaan sen, etupuolella kun se pian puree sua. Paitsi jos saat kaadettua sen maahan ja painat sillä sohvatyynyllä samalla kun käyttelet sitä johtoa.
Paskaiset pikkarit,jos zombit löyhkää,niin noi löyhkää pahemmalle! T, vatsataudissa.
Papan sähköinen kärpäslätkä. Ei taida ihan teho riittää zombiin kuitenkaan :D
Halkaisukirves, vesuri, piilukirves, moottorisahaa yms. Tänne ne zombiet.
Kynä. Sillä minä kirjoitan uuden käsikirjoituksen jossa zombi menee naapuriin minun asunnon sijaan.
Vierastaja kirjoitti:
Mikä ihme on pillukirves?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierastaja kirjoitti:
Mikä ihme on piiiilukirves?!!
Ifolorin kuvalahjamuki. Jes!! Vihdoinkin pääsee eroon tuosta rumiluksesta, kun murskaa sen zombien päähän.
Kiitti, aika makee nauru pääsi, piilukirves on hirren muotoiluun ja veistoon tarkoitettu suuri teräinen ja lyhyt vartinen kirves.
Tietsikan näppäimistö; saishan sillä ehkä vähän hidastettua sitä zombia, riippuen onko se hidas vai nopea. Tietty jos noilla kuulokkeilla sohais silmiin, niin se ei ehkä näkis mua (olen siis töissä). Tai sitten näytöllä päin näköö. LOL.
Ei mitään esinettä, vaan luonnontilainen kukkaniitty.
Voisikohan laskea zombien heinäallergian varaan 🤔
Post-it lappu. Jossa painettu Radiate positivity: Tilaa loka-auto!
Kuvittelenko vaan, vai alkaako Vauva muistuttaa yhä enemmän Ylilautaa.
🧟♂️🧟♂️🧟♀️