Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pessimistinen epäonnistuessani

Vierailija
30.06.2014 |

Miten se sitten näkyy? En tunnista itseäni väitteessä! Päinvastoin olen positiivinen, näen tulevaisuudessa mahdollisuuksia muutoksiin yms. enkä koe että lannistun tai ajattelen että asioita nyt vaan tapahtuu "paskasäkä" tai karma kiusaa. Pääsen mielestäni ikävistä tapahtumista läpi ja vaikka niitä joskus miettisin niin en vatvo.

Miten tässä näin kävi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa muutu pessimistisiksi jos epäonnistumisia tulee hyvin monia lyhyen ajan sisään. Kirjoitat aika epäselvästi.

Vierailija
2/2 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kakkonen. Mitenköhän tuo pitäisi sitten kirjoittaa? Kyllähän tuosta nyt ihan selvä pitäisi saada. Miksi se ei olisi sinun sisäluku joka mättää? ;)

Eikö pessimistisyys tule siitä ettei koe että olisi ns. tilanteen päällä vaikka jotain vastoinkäymistä tapahtuu? Näen siis tulevaisuuden ihan OK, en ajattele että paskajuttuja vaan tapahtuu eikä negatiivisuus vie fiilistä.

Ongelmana siis on että tulos on että olisin pessimistisesti ajatteleva, enkä koe sitä itse. Missään en sano että olisin kokenut paljon paskoja juttuja ja ne vaikuttaisi jotenkin vaan tulevaisuuden näkymät ja positiivisuus mielestäni kannattelee minua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla