Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä tiedän mitä eräälle palstahullulle kuuliu

Vierailija
30.06.2021 |

Mutta eipä se taida ketään kiinnostaa vai kiinnostaako?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörätuoli-potilas. Ollut jo ptkään

Näin sivusta kommentoin että:

Mitä pyörätuolissa oleminen vaikuttaa tämän palstan käyttöön, tai netin käytöön yleenssäkään?

Voisiko kommentoija kertoa ja perustella kommenttinsa?

Pyörätuolissa on Suomessa tälläkin hetkellä jopa kymmeniättuhansia ihmisiä, jonkin vakavan sairauden, tai onnettomuuden seurauksena.

Eikö pyörätuolissa oleva ihminen saa käyttää nettiä?

Jos hän on fyysisesti sairas, onko  hän siis myös jotenkin aivoiltaan niin sairas, ettei pysty kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa?

Onko kommentoija koskaan, milloinkaan tavannut tai jutellut tai ollut missään yhteyksissä, pyörötuolissa elämäänsä viettävien ihmisten kanssa?

Tuo oli törkein ja ylimielisin kommentti, mitä olen tällä palstalla vuosikausiin nähnyt!

Ihmisen ja ihmisarvon karkeinta vähättelyä.

Samanlaista ja -tasoista olen kokenut.

Täällä on narsistis-luonteisia ihmisiä palstailemassa paljon, jotka ovat nitä tosielämän kiusaajia, jotka saavat palstalla mellastaa anonyymeinä. Se on todella inhottavaa, kun näin vilkkaana keskustelupalstana en ainakaan itse pidä tätä täysin trollitehtaana. Olisi monesti mukava keskustella kärsimystä aiheuttavista kokemuksista, koska puhuminen parantaa, mutta aina siihen tulee joku heikkominäkuvainen palstahäirikkö yrittämään tehdä keskustelijoista hulluja, vam maisia tai mitä milloinkin. Arght. Lapsellisia.

En kyllä ole pyörätuolissa, jos mua tarkoitettiin. T. Ammattivalittaja

Oletin, että kyseessä oli joku toinen 🙂

Vierailija
62/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kauan sitten kirjoitin, kuinka alushousujen haarakiila on jotenkin väärässä paikassa. Monella oli sama havainto. Nimitit haarakiilahulluksi.

Nyt joku sellainen joka voisi asiaan vaikuttaa oli huomannut saman.

https://www.iltalehti.fi/keho/a/78ffb7ba-bcb2-4a90-98d6-615854ec8f92

Facepalm, siis sille hulluksi nimittelijälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne haluaisit tulla juoruilemaan toisten asioista?

Ei kiitos. En halua kuulla.

Vierailija
64/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole sellaisten neuvojen tyrkyttämistä, jotka oikeasti sinulla tähtäävät vain siihen, että kärsivä ihminen ei enää kertoisi kärsimyksistään, koska et kestä kuunnella, vaikka sinullahan on se käsitys itsestäsi, että välität kaikista ihmisistä. Sen takia, kun et nyt kestä kuunnella, vian TÄYTYY olla tuossa toisessa. Mutta KUVASI itsestäsi on väärä.

Ja mä en siis tahdo nyt, vaikka vähän kiukuttaakin, oikeasti sheimata ketään, jolla on inhimillisiä virheitä. Kaikilla on.

Se, mitä toivoisin, olisi ystävällisempi ote ja suhtautuminen kaikenlaisiin erilaisiinkin ihmisiin ja ehkä se, että nämä henkilöt tajuaisivat, että jos he omasta virhekuvastaan lähtöisin nimittelevät toisia niin se ei ole kivaa eikä ok. Eli haluaisin, että he lopettaisivat. Ja jos joku asian sisäistävä pyytäisi anteeksi, se olisi täysin mahtavaa! Olen juu itsekin solvannut heitä minkä kerkeän, mutta siksi vaan, kun en kestä tuollaista epäkeskoa toimintaa. Asioiden pitää mätsätä. Jos haukut muita, katso edes, että olet varmasti siihen oikeutettu!

Jos kyse onkin itsestäsi ja omista heikkouksistasi ja solvaat toisia, se on noloa. Lopeta.

Vierailija
65/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain tein tänne aikoinaan aloituksen äidistäni ja se sisältö taisi kuvata sitä, miten kärsin hänestä, niin siitä alkoi se hulluksi nimitteleminen! Tai ei suoraan, vaan ensin vastaajista osaa (pitää muistaa, että nämä kieroilijat ovat aina vain osa palstalla olijoista) selkeästi häiritsi se, että toin esille kärsiväni jostain. Se mukamas oikeutti ilkeän vastailun ja häijyn käytöksen.

Kun vastasin siihen samalla mitalla, niin sitten olinkin jo hullu.

Pidin sitä todella lapsellisena ja nolona heiltä, näki, etteivät ole elämässään kokeneet henkisesti laisinkaan yhtä tiukkaa prässiä, kuin itse olen.

Vierailija
66/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mulle kuuluu mitä mulle kuuluu?

Vierailija
67/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se mulle kuuluu mitä mulle kuuluu?

Ensimmäinen järkevä kommentti 😄

Vierailija
68/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas vauvelit hiljenivät. Eivät voi enää ysiluokkalaisten tavoin älämölöillä minua hulluksi, koska taisin pistää teidät väh

N ajattelemaan :D Kasvakaa, niin kanssanne ei tarvitse tapella. Ja jos ette pysty, niin tämä on oikea linja: etsikää Maisa- tai muotilaukkuksksutelu, ja menkää sinne ja jättäkää laajempaa muista ihmistä välittävää kykyä isältävät keskustelut toisille. Palstan ilmapiiri kiittää.

Palstan ilmapiiri kiittää jos äitihullu lopettaisi tuon paasaamisen. Ei kukaan jaksa edes lukea noita sun vuodatuksia. 

Vierailija
69/69 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvat samaan aiheeseen liittyvät ketjut, jossa vain vuodatat omia tuntemuksiasi ovat syy, miksi sinua kutsutaan äitihulluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi