Pääsin opiskelemaan ammattikorkeaan, jännittää! :)
Syksyllä palaan sitten opiskelemaan, kyllä jännittää valtavasti!! :) Opiskelin samaa alaa nuorempana (18v), mutta keskeytin koulun, kun ajattelin, etten työllisty kuitenkaan (eri suuntautuminen silloin kuin nyt mielessä).
Olin töissä, kävin kokeilemassa eräässä toisessa koulussa, palasin töihin ja olin äitiyslomalla. Kotihoidontuen alkaessa kävin ammatinvalinnan psykologilla yht. 5 kertaa, ja lopulta päädyttiin siellä tähän samaan alaan, jonka opintoja aloitin nuorempana.
Tuntuu niin oudolta mennä takaisin opiskelemaan, en toki ole kuin 7 vuotta vanhempi kuin viimeksi, mutta koulumaailma tuntuu silti jo ihan vieraalta. :) Keitäs muita täällä on päässyt opiskelemaan ensi syksynä? Mitkä tunnelmat? :)
Kommentit (16)
Minäkin sain opiskelupaikan (sosiaali- ja terveysala Amk), syksyllä alkaa, jeeee!! :D Edellisistä opinnoista onkin jo kauan aikaa ja kotiäitinä olen ollut monta vuotta, joten olenkin tosi tyytyväinen suoritukseeni.
Minä. Pääsin kahdelle eri alalle enkä tiedä kumman aloitan. Ahdistus! Innoissani olen itse opiskelusta kotiäitiyden jälkeen.
Onnea onnea! Opiskelu on ihanaa, itsensä kehittäminen mahtavaa. Harmittaa että on jo tutkinto takataskussa eikä kehtaa ihan vielä opiskella lisää :D
Minä en näköjään saanut tulosta vielä tänään. Perjantaina on postitettu kirjeet :-(
Onnea uusille opiskelijoille! Ehdottomasti!
Onnea!
minäkin pääsin :) jännittää myös. minullakin 6 vuotta siitä kun olen viimeksi opiskellut.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:12"]
Minä en näköjään saanut tulosta vielä tänään. Perjantaina on postitettu kirjeet :-(
[/quote]
Netistä itsekin katsoin, ei ole kirjettä vielä tullut! :)
-ap
Äh, minä en päässyt ja on kyllä niin luuseriolo että en oikein edes tiedä miten pääsen tästä yli. Onnea teille jotka pääsitte!
Suuronnittelut, on se vaan hienoa!!
Onnea! Mulla alkaa viimeinen vuosi yliopistossa, olen 34v. Opiskelu on tosi kivaa!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:23"]
Äh, minä en päässyt ja on kyllä niin luuseriolo että en oikein edes tiedä miten pääsen tästä yli. Onnea teille jotka pääsitte!
[/quote]En minäkään päässyt, mutta syksyllä aion yrittää uudestaan. Älä sinäkään luovuta!
Minäkin pääsin! 16 vuotta sitten pääsin viimeksi AMK:hon. Nyt tällä kertaa jännittää enemmän. Onnellinen olen!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:12"]
[/quote]
Katsopa sähköposti, itseltäni ainakin löytyi tänään s-posteista viesti, että olen päässyt opiskelijaksi. Etanapostia ei vielä ole tullut, tämän viikon aikana varmasti sitten tulee.
Minäkin pääsin opiskelemaan! Työelämää takana nyt 13 vuotta ja alanvaihto alkoi kummittelemaan mielessä. Mielestäni pääsykokeet olivat melko helpot, mutta koska ala on suht suosittu, jännitin jonkin verran sisäänpääsyä.
AMK-tason koulutuksesta kyse :)