Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi herttaiseksi...

Vierailija
29.06.2021 |

Millaisia ajastuksia teissä herättää tuo sana? Puhuttiin tapailemani miehen kanssa (siis hänen aloitteestaan) toistemme hyvistä puolista. Hän joutu aika paljon miettimään mitä sanoisi musta ja lopulta sit sanoi, että olen herttainen... Siis herttainen, siinä se. Olin vähän kuin puulla päähän lyöty. Enkä nyt tiiä mitä ajatella koko miehestä...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Amanda Rantanen? Sitten on kuvaava

Vierailija
2/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta ihan kiva kommentti. Olen itse mielelläni herttainen, jos joku sitä mieltä on. Kuinka kauan olette tapailleet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten saanut kysyttyä mieheltä millainen hänen mielestään on herttainen. Ei toi kovin hyvää suhteelle lupaa.

Vierailija
4/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yritti keksiä jonkin mairittelevan termin, joka ei sulje mitään pois. Herttainen voi pitää sisällään enemmän kuin pelkästään kaunis tai seksikäs. Se tarkoittaa myös immateriaa, sellaista mitä ei näe. 

Vierailija
5/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttainen on vähän hupsu tai vanha nainen. Herttainen mummeli.

Vierailija
6/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miesystävä sanoi suhteen alussa herttaiseksi ja viehättäväksi. En oikein tykkää noista. Olisin mieluummin kaunis, mutta kun en ole.

Vierailija
7/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että minulta herttainen sana tarkoittaa sievää ja erityisen mukavaa naista tässä mainitsemassasi yhteydessä.

Vierailija
8/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttainen; ihana, suloinen, soma, idyllinen, rakastettava, lämmin, viehko, armas 

https://ratkojat.fi/hae/herttainen

Vierailija
9/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta ihan kiva kommentti. Olen itse mielelläni herttainen, jos joku sitä mieltä on. Kuinka kauan olette tapailleet?

4 kk nyt ihan kunnolla. Nähdään usein ja paljon pidetään yhteyttä muutenkin. Ihmettelin vain, että eikö tosiaan mitään muuta keksinyt. Itelleni tulee herttaisesta mieleen vain vanha mummo tai pikkutyttö.

Ap

Vierailija
10/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään sanonut että ihan pantava.

Vierailija
11/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoitko vai lepertelikö turhaan ?

Vierailija
12/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että minulta herttainen sana tarkoittaa sievää ja erityisen mukavaa naista tässä mainitsemassasi yhteydessä.

Sievä? Onpas vanhahtava sana.

Vierailija
13/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Se on vaikea sana. "Sinä herttainen kiltti tyttö", lause ei johda oikein mihinkään.

Vierailija
14/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sitten saanut kysyttyä mieheltä millainen hänen mielestään on herttainen. Ei toi kovin hyvää suhteelle lupaa.

En saanut, kun olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Niin kuin sanoin. Ootin ihan toisenlaista vastausta.

Ap

Vierailija
15/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut, kun olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Niin kuin sanoin. Ootin ihan toisenlaista vastausta.

Ap

Mies ei ole sellainen kun toivot hänen olevan. Unohda.

Vierailija
16/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaisen yhdentekevä?

Vierailija
17/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievä? Onpas vanhahtava sana.

Minkä ikäinen oot, kun pidät vanhana sanana?

Itse olen 28v ja ihan normi sana on ihan kenestä vaan sanottuna.

Vierailija
18/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sulla nyt on parempaakin osviittaa siitä, mitä mieltä mies susta on, kuin yksi ainoa sana? miten se kohtelee sua jne.? se kertoo enemmän.

Vierailija
19/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaisi kainalomussukka?

Vierailija
20/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai sulla nyt on parempaakin osviittaa siitä, mitä mieltä mies susta on, kuin yksi ainoa sana? miten se kohtelee sua jne.? se kertoo enemmän.

Miksi edes aloittaa tuollaista keskustelua, jos ei ole itellään sitten mitään sanottavaa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi