Mies sanoi herttaiseksi...
Millaisia ajastuksia teissä herättää tuo sana? Puhuttiin tapailemani miehen kanssa (siis hänen aloitteestaan) toistemme hyvistä puolista. Hän joutu aika paljon miettimään mitä sanoisi musta ja lopulta sit sanoi, että olen herttainen... Siis herttainen, siinä se. Olin vähän kuin puulla päähän lyöty. Enkä nyt tiiä mitä ajatella koko miehestä...
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Okei, minäpä rupeankin tästä lähtien sanomaan totuuden kursailematta, esim. olet ihan ok näköinen, mutta olen kauniimpiakin nähnyt.
Suosittelen. Selviääpä naiselle heti millainen ihminen olet. Mitä sitä peittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Söötti, nätti ja söpö ovat vähän samaa sarjaa.
Mun mielestä nätti on ainakin ihan eri asia. Se on ihan yleinen sana naisesta ja moni ymmärtää sen aika samoin. Söötti on aika samaa sarjaa, joo. Menee ehkä vähän sinne hellittelysanojen sarjaan enempi kuin herttainen. Söpö taas... Noh, en tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievä ja herttainen ovat ihastuneen miehen sanoja. Sellaisia joita sanotaan sieviksi ja herttaisiksi ovat niin halittavia naisia.
Miehen mieli on niin puuroutunut ihastumisen tunteeseen. Koita nähdä asia miehen silmin.Itse olen mies.
Sievä ja herttainen ovat sellaisia sanoja, jotka eivät sisällä mitään seksuaalista halua. Sellaisia sanotaan lähinnä ihmisistä, joita kohtaan tunteet ovat vain platonisia. Usein esim juhlissa kehutaan pikkutyttöä, että oletpa sinä sievänä! Ei aikuinen nainen halua sellaista kuulla omalta mieheltään.
No tämäpä se. Viimeistään noiden sanojen kuulemisen jälkeen tunteet ovat naisenkin puolelta platoniset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievä ja herttainen ovat ihastuneen miehen sanoja. Sellaisia joita sanotaan sieviksi ja herttaisiksi ovat niin halittavia naisia.
Miehen mieli on niin puuroutunut ihastumisen tunteeseen. Koita nähdä asia miehen silmin.Itse olen mies.
Sievä ja herttainen ovat sellaisia sanoja, jotka eivät sisällä mitään seksuaalista halua. Sellaisia sanotaan lähinnä ihmisistä, joita kohtaan tunteet ovat vain platonisia. Usein esim juhlissa kehutaan pikkutyttöä, että oletpa sinä sievänä! Ei aikuinen nainen halua sellaista kuulla omalta mieheltään.
No tämäpä se. Viimeistään noiden sanojen kuulemisen jälkeen tunteet ovat naisenkin puolelta platoniset.
Ei kai ihmisellä tarvitse koko ajan seksuaaliset halut ja niiden viestiminen olla pinnalla. Jos me ollaan miehen kanssa lähdössä vaikka ulos ja hän sanoo minulle että olen nätti tai söpö tai sievä siinä mekossani ja huulipunassani, niin olen ihan otettu. Ei tartte sanoa että olen pantava tai haluttavimman näköinen nainen koko universumissa. Vähän armoa nyt. Niin kauan kuin sanoo hyviä asioita eikä huonoja, niin ollaan varmaan voiton puolella.
Vierailija kirjoitti:
Taas naismaista jonninjoutavaa kelaamista yhdestä sanasta. T.m41
Täysin samaa mieltä, ja minä sentään olen nainen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kai sulla nyt on parempaakin osviittaa siitä, mitä mieltä mies susta on, kuin yksi ainoa sana? miten se kohtelee sua jne.? se kertoo enemmän.
Miksi edes aloittaa tuollaista keskustelua, jos ei ole itellään sitten mitään sanottavaa?
ApOnko sulla yleensäkin tapana olla puulla päähän lyöty jos vastaukset ei ole sitä mitä toivot ja odotat.
Kieltämättä ap vaikuttaa vähän puulla päähän lyödyltä avauksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät välttämättä ole. Minua mies sanoi herttaiseksi samassa yhteydessä kun lopetti tapailusuhteemme.
Sitä sanotaan valehteluksi mitä miehesi teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät välttämättä ole. Minua mies sanoi herttaiseksi samassa yhteydessä kun lopetti tapailusuhteemme.
Sitä sanotaan valehteluksi mitä miehesi teki.
No siitä ei ole epäilystäkään. Joidenkin ihmisten kaikki sanomiset voisi kääntää päinvastaisiksi, niin alettaisiin olla lähellä totuutta. Tuo mies oli just sitä tyyppiä.
Herttainen ja sievä sanat, jos ovat liian lässyttäviä sanoja naiselle niin oletan, että nautinnollista rakastelua ette ole vailla, vaan olette mielummin kovaan seksiin mieltyneitä. Olette varmaan sellaisia kovanaamoja ainaskin mieleltänne.
Mies alle 30v
Minä miehenä voisin kuvailla herttaiseksi esimerkiksi erästä naispuolista työtoveria, joka on ystävällinen, avulias, mukava rouvashenkilö, mutta ei herätä minkäänlaisia eroottisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kai sulla nyt on parempaakin osviittaa siitä, mitä mieltä mies susta on, kuin yksi ainoa sana? miten se kohtelee sua jne.? se kertoo enemmän.
Miksi edes aloittaa tuollaista keskustelua, jos ei ole itellään sitten mitään sanottavaa?
ApOnko sulla yleensäkin tapana olla puulla päähän lyöty jos vastaukset ei ole sitä mitä toivot ja odotat.
Ei ole. Mutta kun miettii tuota tilannetta, ni olihan toi yllättävän kökkö vastaus.
Ap
Tässä taas oikein malliesimerkki älyttömästä aloituksesta.
Ap voi yksinkertaisesti kysyä mieheltä jos joku tuossa vastauksessa askarruttaa. Kukaan täällä ei voi tietää mitä mies tarkoitti.
Okei, minäpä rupeankin tästä lähtien sanomaan totuuden kursailematta, esim. olet ihan ok näköinen, mutta olen kauniimpiakin nähnyt.