Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi herttaiseksi...

Vierailija
29.06.2021 |

Millaisia ajastuksia teissä herättää tuo sana? Puhuttiin tapailemani miehen kanssa (siis hänen aloitteestaan) toistemme hyvistä puolista. Hän joutu aika paljon miettimään mitä sanoisi musta ja lopulta sit sanoi, että olen herttainen... Siis herttainen, siinä se. Olin vähän kuin puulla päähän lyöty. Enkä nyt tiiä mitä ajatella koko miehestä...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai sulla nyt on parempaakin osviittaa siitä, mitä mieltä mies susta on, kuin yksi ainoa sana? miten se kohtelee sua jne.? se kertoo enemmän.

Miksi edes aloittaa tuollaista keskustelua, jos ei ole itellään sitten mitään sanottavaa?

Ap

vastaa kysymykseen äläkä kiertele.

Vierailija
22/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naismaista jonninjoutavaa kelaamista yhdestä sanasta. T.m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai sulla nyt on parempaakin osviittaa siitä, mitä mieltä mies susta on, kuin yksi ainoa sana? miten se kohtelee sua jne.? se kertoo enemmän.

Miksi edes aloittaa tuollaista keskustelua, jos ei ole itellään sitten mitään sanottavaa?

Ap

Onko sulla yleensäkin tapana olla puulla päähän lyöty jos vastaukset ei ole sitä mitä toivot ja odotat.

Vierailija
24/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuvaili minua eräs mies 5 vuotta sitten, ehkä parien treffien jälkeen. Itsekin ihmettelin, koska yhdistän ko. sanan "mummeliin". En pahastunut, jatkettiin tapailua ja nyt olemme naimisissa.

Vierailija
25/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en miettisi tuota enää yhtään enempää. Se on ilmiselvästi hänestä positiivinen määre. Se riittänee. Ei kannata jäädä yksittäoäisiin sanoihin kiinni, kuka niitä aina parhaimmalla tavalla itsekään joka tilanteessa valitsee. Hän selvästi pitää sinusta kovasti.

Vierailija
26/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sulla yleensäkin tapana olla puulla päähän lyöty jos vastaukset ei ole sitä mitä toivot ja odotat.

Ei ole. Mutta kun miettii tuota tilannetta, ni olihan toi yllättävän kökkö vastaus.

Ap

Vierailija
27/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teillä kemiaa? Minä en halua käyttää aikaani muiden kuin sellaisten tapailemiseen, joiden kanssa on.

Vierailija
28/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievä ja herttainen ovat ihastuneen miehen sanoja. Sellaisia joita sanotaan sieviksi ja herttaisiksi ovat niin halittavia naisia.

Miehen mieli on niin puuroutunut ihastumisen tunteeseen. Koita nähdä asia miehen silmin.

Itse olen mies.

Vierailija
29/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna en miettisi tuota enää yhtään enempää. Se on ilmiselvästi hänestä positiivinen määre. Se riittänee. Ei kannata jäädä yksittäoäisiin sanoihin kiinni, kuka niitä aina parhaimmalla tavalla itsekään joka tilanteessa valitsee. Hän selvästi pitää sinusta kovasti.

Yksittäisen sanan perusteella en kyllä teksi tuollaistakaan oletusta että joku pitää minusta kovasti vaikka se sana olisi rakas. Voi olla ihan hyvin että toinen sanoo sen tarkoittamalla sillä sen enpää kunhan vain haluaa mielistellä tai päästä keskustelussa eteenpäin.

Vierailija
30/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko teillä kemiaa? Minä en halua käyttää aikaani muiden kuin sellaisten tapailemiseen, joiden kanssa on.

Minusta on, mutta miehestä en ole varma. Ei ole vastannut suoraan, kun oon kysynyt. Ja tiedän, että on ns parisuhde ihminen eli ei viihdy yksin...

Ap

Vierailija
31/53 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole. Mutta kun miettii tuota tilannetta, ni olihan toi yllättävän kökkö vastaus.

Ap

Monet vastaukset joita ei osaa odottaa on kökköjä.

Vierailija
32/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sä Ap ruma ja kuvottava tyyppi.

No, tuliko nyt miellyttävä vastaus?

Vierailija
33/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä mikroaggressiota mieheltä. Jätä se sika!

Vierailija
34/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapailumies sanoi "onpa se niin tomerana" Tuli olo niinkuin lässyttäis 5 vuotiaalle. Oli siinä ihmisessä muutakin miksi ei sovittu yhteen joten ehkä siksi kaikki tuommoiset kommentit ärsytti todella paljon. Tuosta kommentista tuli jotenki todella vähätelty olo että voi voi kun on niin lutuinen kun tekee ihan aikuisten töitä.

Vierailija
35/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävarma johtuen muistakin syistä? Mies ei tiedä vielä 4 kk tapailun jälkeen onko kemiaa. Hänellä taitaa olla jarrut päällä suhteesi ja siitä tuo määritelmä herttainen.

Vierailija
36/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko räväkkä ollut parempi?

Vierailija
37/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sievä ja herttainen ovat ihastuneen miehen sanoja. Sellaisia joita sanotaan sieviksi ja herttaisiksi ovat niin halittavia naisia.

Miehen mieli on niin puuroutunut ihastumisen tunteeseen. Koita nähdä asia miehen silmin.

Itse olen mies.

Eivät välttämättä ole. Minua mies sanoi herttaiseksi samassa yhteydessä kun lopetti tapailusuhteemme.

Vierailija
38/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoin ymmärrän miksi olen ollut yksin koko elämäni. Luulin kehuneeni naisia, mutta ei, taisin pilkata ja haukkua. Ihmekö sitten että jättivät. Ei pitäis sanoa sanaakaan.

Vierailija
39/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies.

Sievä ja herttainen ovat sellaisia sanoja, jotka eivät sisällä mitään seksuaalista halua. Sellaisia sanotaan lähinnä ihmisistä, joita kohtaan tunteet ovat vain platonisia. Usein esim juhlissa kehutaan pikkutyttöä, että oletpa sinä sievänä! Ei aikuinen nainen halua sellaista kuulla omalta mieheltään.

Vierailija
40/53 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söötti, nätti ja söpö ovat vähän samaa sarjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän