No tunteeko kukaan Delta tartunnan saanutta
Onko siinä mitään muuta kuin perusflunssan oireet.
Ei siis mitään huhuttuja klippejä tai muka tutkimuksia vaan onko kokemusta.
Kommentit (48)
Sairastin ilmeisesti deltan. Positiivinen PCR-testitulos elokuussa.
Vähän outo olo oli, mutta en antanut sen haitata. Ulkoillessa oli parempi olo kuin kotona sisällä nyhjöttäessä, niin kävin normaalisti lenkillä ja uimassa päivittäin.
"Olot" kestivät n. 10 päivää. Kuumetta ei ollut missään vaiheessa eikä hengitysvaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuskin tuntee minkään koronaversion sairastaneita
Niin tämä on kyllä jännä.Itse asun alueella jossa ainakin median mukaan on ollut tartuntoja paljon.
Silti tiedän vain muutaman kaukaa tutun joilla tartunta on ollut.
Ilman mediaa ei oikein olisi tiennyt että on menossa joku pandemia.
Juu, on kyllä jännä! Minä taas tunnen koronaan menehtyneen ikäihmisen, koronan sairastaneita, samasta lähteestä tartunnan saaneita nuoria perheitä, jotka kuitenkin selvinneet suht hyvin, useamman aikuisen, jolla jäänyt koronasta aivosumua, lihasoireita yms.
Useampi tuttu on nyt sairastunut. Hyvin vaihteleva oirekuva lievästä sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Useampi tuttu on nyt sairastunut. Hyvin vaihteleva oirekuva lievästä sairaalaan.
Sama täällä. Ihmettelen kyllä etenkin näitä HUSsin alueella asuvia, jotka vaan lehdistä lukee koronasta, että minkäverran ne ylipäätään tuntee ihmisiä.
42 tarkentaa: sain tartunnan tuplarokotetulta helsinkiläiseltä, joka vieraili luonani. Ei tiennyt olevansa taudinkantaja.
Itse asun muualla, Keski-Suomessa.
Ystävän perheessä on parhaillaan koronaa. Lapsilla oireena vain päänsärky, toinen vanhemmista on sairaalassa hengitysvaikeuksien vuoksi ja lisäksi ruoka ja juoma eivät pysy sisällä. Perusterve.
Sairastuin koronaan viime lokakuussa. Sairastin "lievänä" kotona, mutta edelleen odotan, että tulisin kuntoon. Ikävä kyllä, mun kohdalle osui tämä pitkä oireilu, joka ei vain ota loppuakseen. Töihin paluusta ei ole tullut vielä mitään, kun vähäinenkin rasitus aiheuttaa heti takapakkia. Harrastukset jouduin lopettamaan, kun ne olivat urheiluharrastuksia, ja tällä hetkellä jopa 2 km kävely vie voimat moneksi päiväksi.
Vitsailkaa te muut vain koronalla. Mua tämä tilanne ei naurata. Kun edes tietäisi, miten pitkään tässä oireillessa vielä menee tai loppuuko tämä edes joskus.