No tunteeko kukaan Delta tartunnan saanutta
Onko siinä mitään muuta kuin perusflunssan oireet.
Ei siis mitään huhuttuja klippejä tai muka tutkimuksia vaan onko kokemusta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuskin tuntee minkään koronaversion sairastaneita
Tunnen. 2 kpl. Sairastivat ”lievästi” eli eivät joutuneet sairaalaan. Toiselle tuli (lääkärien diagnosoima) koronasta lievä aivovamma, toiselle elinikäinen keuhkovaurio. Ja ei, mitään riskitekijöitä ei ollut kummallakaan. Molemmat opettajia ja saivat viruksen työpaikaltaan. Tämä siis ennen Delta-varianttia.
Asun itse alueella, jossa koronatilanne on pääosin ollut rauhallinen, joten siksi en tunne enempää.
Ei mene läpi sepustuksesi, vaikka muka hotenkin asialliseen ja uskottavaan muotoon sen yritit laittaa.
Hyvin sai palloliitto myytyä pelipaitoja. Nyt niitä ei enää kukaan kehta käyttää. hihihiii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuskin tuntee minkään koronaversion sairastaneita
Tunnen. 2 kpl. Sairastivat ”lievästi” eli eivät joutuneet sairaalaan. Toiselle tuli (lääkärien diagnosoima) koronasta lievä aivovamma, toiselle elinikäinen keuhkovaurio. Ja ei, mitään riskitekijöitä ei ollut kummallakaan. Molemmat opettajia ja saivat viruksen työpaikaltaan. Tämä siis ennen Delta-varianttia.
Asun itse alueella, jossa koronatilanne on pääosin ollut rauhallinen, joten siksi en tunne enempää.
Vaikea uskoa näihin kun täällä trollataan niin paljon.
Tuohan olikin täyttä skeidaa. Yritetty kirjoittaa mahdollisimman uskottavaan muotoon. Varmaan sama luuseri, joka poistatti asiallisen Nohynek-ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette tunne ketään koronan sairastanutta, asutteko alueilla joilla koronaa on esiintynyt suhteellisen vähän? Itse olen HUS-alueelta ja viisi ystävääni on sairastanut koronan (normi tai britti), lisäksi perheemme sairasti (britti). Tuntuu että täällä kaikki tutut tuntevat jonkun koronan sairastaneen. Ja selvennyksenä vielä että kaikki tuntemani koronan sairastaneet ovat toimineet vastuullisesti ja varovaisesti (kuten itsekin), ja silti tartunnan saaneet. Kertoo jotain ainakin muunnosten herkästä tarttuvuudesta.
Millaiset oireet oli brittiversiossa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sai palloliitto myytyä pelipaitoja. Nyt niitä ei enää kukaan kehta käyttää. hihihiii!
Totta kai kehtaa käyttää. Suurin osa ihmisistä on katsonut jalkapallo-ottelut kotonaan omista televisioista. Suurella osalla ihmisistä ei ole mitään tekemistä näiden Pietarissa käyneiden nuorten kanssa. Omakin tuttavapiiri katsoi ottelut kotisohvillaan.
Vierailija kirjoitti:
En tunne deltaa sairastuneita. Vain alkuperäistä covidia sairastuneita tiedän. Iltalehti kertoo, miten oireet ovat erilaiset deltassa kuin alkuperäisessä covid 19.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/8ee42476-cf44-4213-94d5-d9a37…
klikkiroskalehti. En kyllä yhtään ihmettele, että miten tämä kansa on saatu tähän joukkopsykoosiin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne deltaa sairastuneita. Vain alkuperäistä covidia sairastuneita tiedän. Iltalehti kertoo, miten oireet ovat erilaiset deltassa kuin alkuperäisessä covid 19.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/8ee42476-cf44-4213-94d5-d9a37…
Kas kun et Seiskan juttuun linkannnut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kehtaa käyttää. Suurin osa ihmisistä on katsonut jalkapallo-ottelut kotonaan omista televisioista. Suurella osalla ihmisistä ei ole mitään tekemistä näiden Pietarissa käyneiden nuorten kanssa. Omakin tuttavapiiri katsoi ottelut kotisohvillaan.
Minä katsoin yhden ottelun Pietarissa, mutta ei minullakaan ole mitään tekemistä siellä käyneiden nuorten kanssa. Ei me kaikki sielläkään olleet olla vastuuttomia älykääpiöitä, vaikka media niin uskotteleekin.
Asun HUS-alueella enkä tunne yhtäkään koronaan sairastunutta, mihinkään varianttiin.
Mä en tunne ketään mihinkään versioon tai varianttiin sairastunutta. En tunne edes ketään positiivisen testituloksen saanutta. Töissä on ollut pari karanteenissa ja naapurin sukulaisen lapsi on altistunut päiväkodissa. Jos mediaa ei rummuttaisi, niin en huomaisi mitään pandemiaa missään.
HUS-alueella asun, 45 km Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Asun HUS-alueella enkä tunne yhtäkään koronaan sairastunutta, mihinkään varianttiin.
Sama. Ihmettelen aina kun täällä tuntuu pesivän ihmisiä, joiden tuttavapiirissä suunnilleen kaikki ovat koronan sairastaneet ja vähintään olleet viikkoja sairaalassa. Itse tiedän tasan kaksi, jotka todistetusti ovat altistuneet koronalle. Heistäkään kumpikaan ei saanut oireita. Yhtään vahvistetusti koronaan sairastunutta en tiedä edes etäisissä tutuissa. Toki ihan kaikki nyt eivät terveysasioitaan raportoikaan, vaikka aika moni niin kyllä tekee pyytämättäkin etenkin koronan kohdalla.
Meidän kissalla oli Delta, yökkäsi karvapallon suustaan ja kismitteli pitkin pituuttaan puoli minuuttia.
Mun miehellä on ollut Beta-variantti koko ikänsä. Ei ole mikään Alfa-uros.
Asun hus-aluella ja tiedän sairastuneita vain tyylin työkaverin kaveri, tutun lapsi, lapsen kaveri. Naapurin vanhat vanhemmat, toinen kuoli. Lehdessä oli juttua ihmisestä joka joutunut koronan takia sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Asun hus-aluella ja tiedän sairastuneita vain tyylin työkaverin kaveri, tutun lapsi, lapsen kaveri. Naapurin vanhat vanhemmat, toinen kuoli. Lehdessä oli juttua ihmisestä joka joutunut koronan takia sairaalaan.
Löpöti-löpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette tunne ketään koronan sairastanutta, asutteko alueilla joilla koronaa on esiintynyt suhteellisen vähän? Itse olen HUS-alueelta ja viisi ystävääni on sairastanut koronan (normi tai britti), lisäksi perheemme sairasti (britti). Tuntuu että täällä kaikki tutut tuntevat jonkun koronan sairastaneen. Ja selvennyksenä vielä että kaikki tuntemani koronan sairastaneet ovat toimineet vastuullisesti ja varovaisesti (kuten itsekin), ja silti tartunnan saaneet. Kertoo jotain ainakin muunnosten herkästä tarttuvuudesta.
Millaiset oireet oli brittiversiossa?
Minulla oli korkea kuume (pahimmillaan 39), yskä, lihaskipuja, kova päänsärky, haju- ja makuaistin menetys ja lieviä hengitysvaikeuksia. Pahimmat oireet kestivät viikon, sen jälkeen lievemmät oireet yli kuukauden, lähes kaksi. Olin pois töistä viisi viikkoa. Miehellä samat oireet mutta pahemmat ja kestivät pidempään. Lapsilla oli onneksi lievät oireet, lämmönnousua, yskää ja tukkoisuutta, menivät viikossa-parissa ohi. Olemme perusterveitä kolmekymppisiä joilla terveelliset elämäntavat, ja silti oli huomattavasti kovempi kuin mikään aiempi flunssa.
Yhdellä tutulla korona levisi aivoihin. Ensin alkoi muisti prakaamaan, sitten alkoi mennä koordinaatio, lopulta aivoihin kehittyi niin paljon painetta että koko pää räjähti.
Ystävän työtoveri vei koronan kotiin työpaikalta. Vaimo kuoli, mies selvisi. Vaimolla oli diabetes. Kanta-Häme.
Pari kaveria sairastanut, lievin oirein onneksi. Toipuminen toki kesti kuukausia. Olen myös hoitanut koronapotilaita teholla viime vuonna. Ikävä tauti jos pahaksi menee. Tämä HUS alueella
Ei ole tuttavissa futisfaneja. Mutta käytännössä noista idäntuliaisista varmaan 80 % on deltaa.