Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No tunteeko kukaan Delta tartunnan saanutta

Vierailija
29.06.2021 |

Onko siinä mitään muuta kuin perusflunssan oireet.
Ei siis mitään huhuttuja klippejä tai muka tutkimuksia vaan onko kokemusta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin tuntee minkään koronaversion sairastaneita

Vierailija
2/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks mun tutun tutun sukulainen kyllä kertoi naapurinsa ex puolisosta jolla tää on luultavasti ollut.

Ja hän kai ilmeisesti oli melkoisen vakavasti oireinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä. Kohta tuntee valitettavasti moni. Kiitos huuhkajafanit, pölvästit pöllöt.

Vierailija
4/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin pojan kaveri sai huuhkajamatkalla. 1.rokotteen saanut, oireena oli vain flunssaoireita

Vierailija
5/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en. Toivottavasti en koskaan tunnekaan.

Kysymys on siinä mielessä typerä, että virus on vasta rantautunut Suomeen eikä Pietarin tuliaisia ole edes kaikkia vielä analysoitu.

Vierailija
6/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä on kyllä jännä.Itse asun alueella jossa ainakin median mukaan on ollut tartuntoja paljon.

Silti tiedän vain muutaman kaukaa tutun joilla tartunta on ollut.

Ilman mediaa ei oikein olisi tiennyt että on menossa joku pandemia.

Vierailija
7/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin pojan kaveri sai huuhkajamatkalla. 1.rokotteen saanut, oireena oli vain flunssaoireita

Toivottavasti on karanteenissa.

Vierailija
8/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin työkaverin tuttu tiesi yhden. Se kuoli. Myös serkun kaverin siskopuolella oli ja joutui teholle. Yhden kaupan työntekijän pikkuserkun vaimon kummi kans kuoli siihen.

Aivan kamala tauti. Jokainen vastuullinen ymmärtää, että yhteiskunta on suljettava täysin, että se saadaan nujerrettua.

Vierailija
9/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ylipäätään tunne yhtäkään todetusti koronatartunnan saanutta.

Vierailija
10/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin työkaverin tuttu tiesi yhden. Se kuoli. Myös serkun kaverin siskopuolella oli ja joutui teholle. Yhden kaupan työntekijän pikkuserkun vaimon kummi kans kuoli siihen.

Aivan kamala tauti. Jokainen vastuullinen ymmärtää, että yhteiskunta on suljettava täysin, että se saadaan nujerrettua.

Typerys

Vierailija
11/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kummin kaiman kaveri sairasti koronan kuulemma.

Vierailija
12/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. 2 kpl. Sairastivat ”lievästi” eli eivät joutuneet sairaalaan. Toiselle tuli (lääkärien diagnosoima) koronasta lievä aivovamma, toiselle elinikäinen keuhkovaurio. Ja ei, mitään riskitekijöitä ei ollut kummallakaan. Molemmat opettajia ja saivat viruksen työpaikaltaan. Tämä siis ennen Delta-varianttia.

Asun itse alueella, jossa koronatilanne on pääosin ollut rauhallinen, joten siksi en tunne enempää.

Vierailija
13/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli, aivastin 3 kertaa ja päästin pitkä Delta-pierun. Sitten se oli ohi.

Vierailija
14/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini kuoli ja siskon lapsi hengityskoneessa. Kirjoitan tätä uudet keuhkot minulla.

Vierailija
15/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää omin silmin nähdä ennen kuin uskoo, että virus on totta? Tai kokea se itse? Niinkö?

Vierailija
16/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. 2 kpl. Sairastivat ”lievästi” eli eivät joutuneet sairaalaan. Toiselle tuli (lääkärien diagnosoima) koronasta lievä aivovamma, toiselle elinikäinen keuhkovaurio. Ja ei, mitään riskitekijöitä ei ollut kummallakaan. Molemmat opettajia ja saivat viruksen työpaikaltaan. Tämä siis ennen Delta-varianttia.

Asun itse alueella, jossa koronatilanne on pääosin ollut rauhallinen, joten siksi en tunne enempää.

Vaikea uskoa näihin kun täällä trollataan niin paljon.

Vierailija
17/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös hakemassa keuhkoimplantit ja nyt taas on paremmat kuin uutena.

Vierailija
18/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne deltaa sairastuneita. Vain alkuperäistä covidia sairastuneita tiedän. Iltalehti kertoo, miten oireet ovat erilaiset deltassa kuin alkuperäisessä covid 19.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/8ee42476-cf44-4213-94d5-d9a37…

Vierailija
19/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en. Toivottavasti en koskaan tunnekaan.

Kysymys on siinä mielessä typerä, että virus on vasta rantautunut Suomeen eikä Pietarin tuliaisia ole edes kaikkia vielä analysoitu.

Eikä ole vastarantautunut, Delta ehti aiheuttaa jo paikallisen epidemian kanta-Hämeessä ennen potkupalloturismia.

Ihan asiallisesti silti kysyn, ilmoitetaanko tartunnan toteamisen yhteydessä aina myös variantti? Luulin, että kaikkia näytteitä ei sekvensoida.

Vierailija
20/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette tunne ketään koronan sairastanutta, asutteko alueilla joilla koronaa on esiintynyt suhteellisen vähän? Itse olen HUS-alueelta ja viisi ystävääni on sairastanut koronan (normi tai britti), lisäksi perheemme sairasti (britti). Tuntuu että täällä kaikki tutut tuntevat jonkun koronan sairastaneen. Ja selvennyksenä vielä että kaikki tuntemani koronan sairastaneet ovat toimineet vastuullisesti ja varovaisesti (kuten itsekin), ja silti tartunnan saaneet. Kertoo jotain ainakin muunnosten herkästä tarttuvuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän