Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys ansiosidonnaiselle tai tuella eläville:

Vierailija
30.06.2014 |

paljonko teillä on tilillä rahaa ennen tukia? itsellä 10 e.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
2/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä ei yhtään. Mutta ei ollut silloinkaan kun olin töissä - maksan laskut aina palkkapäivänä ja esim ruuat ostamme aina kortilla. En tarvitse käteistä kuin 50-100€/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen. Usein miehen palkka tai ennakkotili on tullut muutamaa päivää ennen, silloin joitain satasia. Joskus taas pelkkä kodinhoidontuki tai lapsilisä, silloin ei välttämättä montaa kymppiä.

Vierailija
4/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 4 jatkaa; 4 viikon välein saan laittaa ansiosidonnaisen hakemuksen, josta syystä ajankohta vaihtelee.

Vierailija
5/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontuki, ei kodinhoidon...

Nyt on tonnin verran, koska tehtiin kattoremontti.

Vierailija
6/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 07:45"]

Riippuen. Usein miehen palkka tai ennakkotili on tullut muutamaa päivää ennen, silloin joitain satasia. Joskus taas pelkkä kodinhoidontuki tai lapsilisä, silloin ei välttämättä montaa kymppiä.

[/quote]

Sinun tilillesi? Vai onko vielä oikeasti naisia, joille ei ole  omaa pankkitiliä?

Mullakin on onneksi miehen tiliin käyttöoikeus ja se pelastaa silloin, kun omalla ei ennen päivärahan tuloa ole mitään, tai päinvastoin.

Vierailija
7/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tonnin verran tai pari tonnia yleensä käyttötilillä aina on. Nyt ehti mennä alle kun viimeisen palkan ja ekan äitiyspäivärahan maksupäivien väli oli niin pitkä ja ostin tonnin vaunut vauvalle vielä.

Säästötileillä ja sijoitettuna yhteensä joku 15 000.

Tulot mulla on pienet kun töihin palaan ja olen ainoa elättäjä taloudessamme, joten vanhempainvapaat tai niitä seuraava mahdollinen työttömyys ansiosidonnaisella jos en heti löydä uutta työtä (jäin ä-lomalle määräaikaisesta) eivät tee kovin suurta kuoppaa elintasooni. Säästöt ovat kertyneet vuosien saatossa nuoruudesta asti pienistä tuloista, mutta vielä pienemmillä menoilla.