Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö exä haluaa minut takaisin?

Vierailija
29.06.2014 |

Erosin puoli vuotta sitten exäsätäni. Mies itse ehdotti eroa, koska meille kävi klassinen kasvettiin erilleen. Mies halusi pysyä kavereina, joten olimme yhteydessä noin kerran viikossa. Vähän aikaa sitten päätin, etten jaksa roikkua enää hänessä ja elätellä toiveita yhteenpalusta ja lopetin yhteydenpidon. (Mies ollut aina äärettömän huono pitämään yhteyttä yllä, joten se on ollut minun tehtäväni -.-) nyt kun olin kaksi kuukautta pitämättä häneen yhteyttä, mies soittaakin minulle. Kerroin, että minulla on ollut sutinaa erään miehen kanssa, joka loppui lyhyeen. Mies suuttui tästä ja vaikutti aivan siltä kuin häntä olisi petetty. Mies halusi nähdä ja sovimme, että hän tulee käymään luonani huomenna. Miksi miehet ovat noin pölvästejä!? Siinä vaiheessa alkaa yhteydenpito kiinnostaa, kun itse alkaa päästä yli. Vaikuttaako miehen käytös siltä, että hän mahdollisesti kaipailisi minua takaisin? En enää itsekään tiedä mitä haluan...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä

Vierailija
22/25 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee ap on palannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
24/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Vaikuttaako miehen käytös siltä, että hän mahdollisesti kaipailisi minua takaisin?

Miehen käytös vaikuttaa tasan siltä, että alkaa olla kovasti puutteessa. On tuskin saanut naista eronne jälkeen tarpeeksi ja huomaa nyt, kuinka se vakipano on kovasti elämää helpottava asiaa.

Vierailija
25/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap mikään vakipano on ollu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan