Nytkö exä haluaa minut takaisin?
Erosin puoli vuotta sitten exäsätäni. Mies itse ehdotti eroa, koska meille kävi klassinen kasvettiin erilleen. Mies halusi pysyä kavereina, joten olimme yhteydessä noin kerran viikossa. Vähän aikaa sitten päätin, etten jaksa roikkua enää hänessä ja elätellä toiveita yhteenpalusta ja lopetin yhteydenpidon. (Mies ollut aina äärettömän huono pitämään yhteyttä yllä, joten se on ollut minun tehtäväni -.-) nyt kun olin kaksi kuukautta pitämättä häneen yhteyttä, mies soittaakin minulle. Kerroin, että minulla on ollut sutinaa erään miehen kanssa, joka loppui lyhyeen. Mies suuttui tästä ja vaikutti aivan siltä kuin häntä olisi petetty. Mies halusi nähdä ja sovimme, että hän tulee käymään luonani huomenna. Miksi miehet ovat noin pölvästejä!? Siinä vaiheessa alkaa yhteydenpito kiinnostaa, kun itse alkaa päästä yli. Vaikuttaako miehen käytös siltä, että hän mahdollisesti kaipailisi minua takaisin? En enää itsekään tiedä mitä haluan...
Kommentit (25)
Lainaus:
Vaikuttaako miehen käytös siltä, että hän mahdollisesti kaipailisi minua takaisin?
Miehen käytös vaikuttaa tasan siltä, että alkaa olla kovasti puutteessa. On tuskin saanut naista eronne jälkeen tarpeeksi ja huomaa nyt, kuinka se vakipano on kovasti elämää helpottava asiaa.
Tuskin ap mikään vakipano on ollu...
Typerä