Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö myyräekinokokkia?

Vierailija
08.06.2014 |

Mulla se riesa, et tuppaan pelkäämään vähän kaikkea. Nyt esim tätä myyräekinokokkia: http://www.suomenluonto.fi/sisalto/artikkelit/suora-linja-marjoja-ei-tarvitse-pelata/

Ollaan menossa kylään, jossa ulkokissoja, jotka saalistaa myyriä ja ties mitä. Sitten tassuttelevat sisällä ja vauvamme ryömii lattialla. Yöks! Rakastan kissoja ja koiria, mutta olen alkanut pelätä, mitä kaikkea taudinaiheuttajia levittävät jaloissaan ja turkissaan. Varsinkin jos ramppaavat ulkona ja sisällä syöden luonnon pikkueläimiä.

Miten uskaltaa syödä marjoja?

Nyt saa lytätä ihan mielellään. Jospa nää pelotkin lyttääntyis. Kerro, miksi sinä et pelkää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pelkoasi lieventäisi nuo linkkisi kavksi viimeistä riviä. Tautiin on tätä nykyä lääke, joka tehoaa, eikä se enää lyhennä elämää tai vaikuta edes elämänlaatuun pahasti. 

Mullakin oli tuollainen pelkäämisongelma nuorempana. Se liittyi siihen, että olin vakuuttunut, että en ansaitse hyvää elämääni, olen oikeasti surkimus, joka jotenkin vahingossa on saanut kaiken sen hyvän mitä mulla on. Kohta siis mokaan jotenkin ja pilaan sen kaiken, saan taudin tai tartutan sen perheeseen jne. Pelkäsin kaikkea ja mulla oli järkyttäviä pakko-oireita kun rituaalisesti yritin välttää tauteja. Ne meni ohi sit kun itsetuntoni parani.

Vierailija
2/3 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Mut en tunnista itsetunto-ongelmia itsessäni :( Pelkään vaan yhtä ja toista tapahtuvan. Haluaisin tietää, miten toiset selättää ajatuksen jostain... no jostain, mitä vaan eteen tulee. Vaikka jostain taudista tai sairaudesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:16"]

Niin... Mut en tunnista itsetunto-ongelmia itsessäni :( Pelkään vaan yhtä ja toista tapahtuvan. Haluaisin tietää, miten toiset selättää ajatuksen jostain... no jostain, mitä vaan eteen tulee. Vaikka jostain taudista tai sairaudesta. Ap

[/quote]

ne päättäväsesti ajattelee jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan