Poikani nimi on James... miksei kukaan osaa lausua oikein?
Kommentit (71)
En tiedä miten tosissaan olet, mutta urhelikilpailuissa jouduin kuuluttamaan nimen James ja valitsin sitten lausumistavaksi suomalaisittain JAMES eikä mitään ZEIMS saati HAMES. Jos sukunimi on "Möttönen" niin aika vaikea minusta on keksiä miten tuo lausuminen pitäisi muuten tehdä.
En ihmettele Hamesin nimeä, mutta sitä ihmettelen miten käsittämättömän tyhmiä lähes kaikki sitä kommentoineet ovat
Meillä perus Ylermi ja kaikki vääntää sen Julermi, että mua siappaa.
Ei minunkaan nimi lausuta Saatanan Retku, niin vaan kaikki sen lausuu.
Venäläinen Oleg antanut James nimen lapselleen Suomessa?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:03"]Oli kavereilla kaikilla jamekset....
[/quote]
...joten minäkin ostin sellaiset ;-)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 06:11"]James Rodriguez, harmi, että sillä on jo nainen ja lapsi, olisin mielelläni ottanut tämän Hameksen elämääni. Tuitui <3
[/quote]Jatka sinä vaan alapään räpläämistä oman mielenterveytesi takia
Hames.. voi vittu :D mä sanoisin jake. En ees jamesia koska sekin kuulostaa suomessa aivan helvetin tyhmältä
Puolet porukasta putoo täällä aina kelkasta. ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 06:11"]
James Rodriguez, harmi, että sillä on jo nainen ja lapsi, olisin mielelläni ottanut tämän Hameksen elämääni. Tuitui <3
[/quote]
Jamesia kehutaan erittäin kypsäksi pelaajaksi, joka lukee peliä hyvin ja on johtohahmo. Ihmekös jos on jo 22-vuotiaana naimisissa ja lapsikin on. Vuodesta 2011 ovat näköjään olleet naimisissa. Lienee kypsä siviilissäkin.
kerroi, oi kerro ihana ap mikä on teidän sukunimi. Ulkona sataa vettä, olis kiva vähän nauraa.
Anna mä arvaan ? Virtanen, Lahtinen, Nieminen, Pöllönen
joo, ja jos haluaa kansainvälisen nimen lapselle, silloin kannattaa valita myös puoliso sukunimen mukaan.
James Pöllönen kuulostaa.... Pöllöltä.
sähän voit jakaa lappusia ihmisille, missä selitetään miten lapsesi nimi äännetään. Saat enemmän naurua aikaan.
voi lapsi parkaa, kun on tollanen äiti