Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein peset mopit ja pölyrätit koneessa?

Vierailija
29.06.2014 |

:-)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pesen aina käytön jälkeen..en vaan osaisi "siivota" likaisella rätillä. Äitini siivousalalla ja näin opettanut mut..jos muutama rätti ,huuhdon ja laitan kuivumaan ja kerään sitten isomman koneellisen ennenkuin pesen,yleensä 90asteessa.

Vierailija
2/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käytön jälkeen. Keittiössä käytössä olevat mikrokuituliinat laitan pyykkiin yleensä joka toinen tai kolmas päivä (tai jos olen pyyhkinyt jotain tosi likaista niin heti käytön jälkeen). Mulla on sen verran iso varasto siivousliinoja että otan sitten vaan puhtaita kaapista sitä mukaa kun edelliset menee pyykkiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina siivouksen jälkeen eli viikoittain pyörii koneessa. Mitä hyötyä olisi "siivota" likaisilla välineillä?

Vierailija
4/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja panee ne koneeseen käytön jälkeen.

Vierailija
5/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese koskaan. Ostan uuden kerran kuukaudessa.

Vierailija
6/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppia en pese koneessa koskaan, siinä "ämpärissä" jossa on lattian pesuvesi pesen ja väännän sitä niin että on puhdas, siis vaihdan vettä välillä. Mun mopissa on sellainen muoviosa olen ajatellut että hakkaa koneenrummu rikki, jos pyöriin koneessa. Pölyrättejäkään en pese, heitän roskiin, kun likastuu.

Vierailija
7/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain siivouksen jälkeen. Keittiön tiskirättiä kerran pari viikossa.

Vierailija
8/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin selkis ihan hiljattain, et sen mopin voi pestä pesukonees. Ostin nimittäin uuden moppipään ja siin paketis oli pesuohje. Luutuja tulee kyllä pestyä, ehkä 2 vkon välein. Pyöritättekö konees muutamaa rättiä vaan vai mitä muuta pesette samalla? Ite Pesen pyyhkeiden kanssa samassa.

Vierailija
9/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina siivouksen jälkeen. Tiskirättiä pitäisi pestä uudestaan, nyt se menee koneeseen ehkä pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
10/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrokuituinen lätkämoppi lentää koneeseen yhden, viimeistään kahden käytön jälkeen. Mikrokuiturätit noin yhden käytön jälkeen. Keittiössä menee aina 2 froteerättiä per tiskaus/pödän pesu per kerta. Tosin se huuhtelurätti saa usein vielä jatkoaikaa varsinaisena keittiörättinä (en käytä oikeita rättejä) josta se hipsii pyykkikoriin parin päivän sisällä.

Vierailija
11/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyyhkeiden tai lakanoiden tms kanssa yli 60 asteessa, en yleensä käytä rättiä kuin kerran ennen kuin menee pesuun. Toki niitä rättejä sitten kertyy muutama yleensä. En oikein pystyisi vaikka jollain lankamopilla pesemäänkään...

Vierailija
12/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä ihan uutta tietoa, että se noin usein pitäisi pestä. 15v tässä on kuitenkin hyvällä menestyksellä omilleen asuttu ja siivottu.

Vierailija
13/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käytön jälkeen menee lattiamoppi, sellainen sininen liuska, pesukoneeseen. Pölyrätti eli mulla mikrokuituliina käy harvemmin, kun sen saa myös hyvällä huuhtelulla suht puhtaaksi, jos pelkkiä hyllyjä pyyhkinyt. Lattialistoihin ja nurkkiin käytän sellasia huonompia rättejä, jotka heitän suoraan pesuun/roskikseen kunnosta riippuen

Vierailija
14/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiamopit ja pölyrätit (mikrokuitua) pesen noin joka toinen viikko, samassa koneellisessa kun pesen kylpyhuoneen matot. Tiskiliinan pesen aina pyyhkeiden kanssa kuumassa, tai keitän välillä. 

Vierailija
15/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös, lattiamoppi aina käytön jälkeen. Mulla on niitä muutama kappale.

Vierailija
16/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppi käytön jälkeen 90c. Rätit silloitällöin.

Vierailija
17/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mä en pese juuri koskaan! Ihan satunnaisesti silloin tällöin, mutta tosi harvoin. Tyyliin kerran vuodessa.

Vierailija
18/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ne pestä?! Voi perkele.

Vierailija
19/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppi kerran viikossa, tosin käytän sitä kuivana roskien lakaisuun ja samalla mopilla kostutettuna pesen keittiön lattian ehkä pari kertaa viikossa ja kerran viikossa koko huushollin.

Pölyrätin laitan satunnaisesti vain.

Vierailija
20/23 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kerran jälkeen menee pesuun lattiamoppi ja pölyjen pyyhkimisessä käytetty rätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan