Himoksen juhannusfestareilla altistumisvaara kaikkina päivinä – Tays julkaisi tiedot paikoista
Kommentit (47)
Himoksella ollee tulisi kutsua koronatestiin (nenänielu)
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/78d30f77-9c88-4ca6-8d74-81ba47a5…
Peter?
”Me halutaan eläääää!!!!!!!!!”
Antti Tuiskun huutelut on tässä kontekstissa aika irvokkaat
Vierailija kirjoitti:
Himoksella ollee tulisi kutsua koronatestiin (nenänielu)
Kyllä näille parempi olisi se Kiinan malli, jossa näyte otetaan perärei’ästä. Toivottavasti mahdollisimman isolla instrumentilla.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskun huutelut on tässä kontekstissa aika irvokkaat
Antti Tuisku on irvokas ilman huuteluitakin.
Miksi Himoksella ei otettu käyttöön niitä uusia anus-testejä? Ovat nopeampia, turvallisempia ja luotettavampia kuin nenänielu. Koko festarijono vaan käännös vasempaan, housut kinttuihin, pyllistys ja järjestyksenvalvojat kiertää tunkemassa puikot pyllyyn. Tehokasta ja vaivatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ihan paniikissa, "apua me kuollaan kaikki iiiik!".
Ei mulla ole mitään väliä vaikka mummosi, mammasi tai pappasi kuolee koronaan, ei vois vähempää kiinnostaa, eikä sen puoleen, vaikka kuolet itse, emme jää kaipaamaan. So long!
No helvetin vaikea noiden olisi kuollakaan koronaan kun ovat kaikki kuolleet jo yli 20 vuotta sitten. Ja minä olen rokotettu enkä käykään juuri missään ja silloinkin kun käyn on maski päässä. Mutta kaltaisesi pelkuri hysteerikko en silti ole.
Häh, mitä sanoit?
Venäjällä delta hurjana. Kiitos Peterin ja kumppaneiden, kohta myös meillä. Elokuussa totaalinen lockdown. Ensi kertaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Himoksella ei otettu käyttöön niitä uusia anus-testejä? Ovat nopeampia, turvallisempia ja luotettavampia kuin nenänielu. Koko festarijono vaan käännös vasempaan, housut kinttuihin, pyllistys ja järjestyksenvalvojat kiertää tunkemassa puikot pyllyyn. Tehokasta ja vaivatonta.
Haluan pyllistää, mulla on Suomen paras perse!
Haluan että tikun lisäksi peppuuni työnnetään jotain paljon paksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään väliä vaikka mummosi, mammasi tai pappasi kuolee koronaan, ei vois vähempää kiinnostaa, eikä sen puoleen, vaikka kuolet itse, emme jää kaipaamaan. So long!
No helvetin vaikea noiden olisi kuollakaan koronaan kun ovat kaikki kuolleet jo yli 20 vuotta sitten. Ja minä olen rokotettu enkä käykään juuri missään ja silloinkin kun käyn on maski päässä. Mutta kaltaisesi pelkuri hysteerikko en silti ole.
Rokotettu, Heh Heh heee!
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavia tutkimustuloksia nuorten pitkäkestoisista koronan jälkioireista
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/0186ef0a-3a4c-4a64-8f84-56f1bc913…
Tottakait tää uutinen julkaistaan just nyt ku nuoret ovat rokotus vuorossa. Ei käy rokotukset kaupaksi, pitää repii kauhuotsikoita . Joku voi vaik uskoo.
Tuiskun Ana haluaa ainakin että koronanäyte otetaan anuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Peter juttu on?
Yhdelle Sankt Peterburgista palanneelle potkupallofanille toimittaja antoi nimimerkin ”Peter”. Peter ei testetistä eikä omaehtoisesta karanteenista välittänyt vaan porhalsi juhannuksenviettoon Himokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan pyllistää, mulla on Suomen paras perse!
Haluan että tikun lisäksi peppuuni työnnetään jotain paljon paksumpaa.
Jos se oikeasti on noin hyvä, eiköhän sieltä pyllyjonosta löydy joku lykkimään. Ehkä voit perustaa aiheelle oman ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakait tää uutinen julkaistaan just nyt ku nuoret ovat rokotus vuorossa. Ei käy rokotukset kaupaksi, pitää repii kauhuotsikoita . Joku voi vaik uskoo.
Kummasti meillä nuoret odottavat omaa vuoroaan kun ymmärtävät, että kyseessä on Suomen hja heidän onkin taloutensa näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaisuajankohta ei poista tutkimustuloksia.
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä hirvittää ja v...tuttaa palata lomalta lähityöhön pitkiin lähikontakteihin maskittomien asiakkaiden luo samalla, kun yhä tarttuvampi virusmuoto on liikkeellä. Itselläni toinen rokotus vasta elokuun lopulla.
Pahintahan tässä on, että syöpäsairas äitini tarvitsee minun apuani, mutta en tiedä miten uskallan häntä auttaa. Jos vien hänelle koronan, tapan satavarmasti äitini.
Mutta vähättele sinä vain pelkoani. Naureskele ja vitsaile. Mielenkiintoinen huumorintaju sinulla.
Ei tuossa tarvi mitään Pietarin koronaa vaan ihan kotimaastakin sinne on menty koronassa