Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomessa ei saa tinder matcheja?

Vierailija
10.04.2025 |

Olen hyvätasoinen mies suomen mittapuulla mutta tullut vain pari matchia kehitysvammaisten naisten kanssa (Ei mitään kehitysvammaisia vastaan). Ulkomailla ollessa satojen normaalien kanssa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätasoinen mies ei osaa kirjoittaa erisnimiä isolla alkukirjaimella. Jep jep. 

Vierailija
2/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätasoinen mies matchaa kehitysvammaisia? Joo ei. Ainakaan deittisovelluksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneet naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään. Tiedostava nainen elää itsellistä elämää.

Vierailija
4/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta red flagia ap tinder profiilista löytyy?

Vierailija
5/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätasoinen mies matchaa kehitysvammaisia? Joo ei. Ainakaan deittisovelluksessa. 

Olen pitkä, normaalipainoinen ja korkeasti koulutettu. Tällä voittaa jo 95% suomalaisista.

Ap

Vierailija
6/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on vain tykkäyksien keräilyä varten, jos tulee matchi niin se poistetaan mahdollisimman nopeasti.

Taidat olla vähän tyhmä tuossa pelissä.

Vierailija
7/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä, normaalipainoinen ja korkeasti koulutettu. Tällä voittaa jo 95% suomalaisista.

Ap

Koulutuksesta ei ole taaskaan ollut hyötyä, koska et osaa laittaa edes niitä filttereitä oikein päälle.

Vierailija
8/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

95% miehistä ei varmasti yritä korkeakoulutettuna kehitysvammaisia naisia. Joten kuulut kyllä johonkin tosi alhaiseen luokkaan. Miksi sinä olet heidät valinnut?

Vierailija
9/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vain tykkäyksien keräilyä varten, jos tulee matchi niin se poistetaan mahdollisimman nopeasti.

Taidat olla vähän tyhmä tuossa pelissä.

Voin ollakin mutta opettelen. Sinunkin on varmaan pitänyt opetella monta asiaa elämässä.

Ap

Vierailija
10/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuuko ap:llakin kuola kun saa osumia vammaisten kanssa?

Vierailija
11/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä oon keskipituinen ja normaalipainoinen ja vaan amk käyty, mutta kyllä mä saan tinderistä ihan kivasti matcheja.

Vierailija
12/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

95% miehistä ei varmasti yritä korkeakoulutettuna kehitysvammaisia naisia. Joten kuulut kyllä johonkin tosi alhaiseen luokkaan. Miksi sinä olet heidät valinnut?

He ovat valinneet minut koska näkivät korkean tasoni.

Ap

Vierailija
13/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei saa? Kyllä minä saan.

Vierailija
14/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

He ovat valinneet minut koska näkivät korkean tasoni.

Ap

Ja miksi sinä heidät?

Vierailija
15/15 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten Jenkeissä miehet valittaa samasta asiasta jos kerran siellä Ulkomailla asiat on paremmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi