Hoitaja , mitä nimitystä käytät miespotilaiden sukupuolielimistä ?
Esim. pesutilanteissa ,siis potilaan kuullen.
Tuli mieleen kun mies oli ollut hoitsun pestävänä sairaalassa.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:00"]Meillä käytetään esim valtikka, kabanossi, paimensauva, meisseli, lerssi, mela, pikkumajuri, veitikka, nahkahuilu, vällykäärme, heppi, punapäätulppaani, jorma, alikersantti, pikkuveli, sykkivä, slaikka, tikkari, ilolihas, lemmennuija, pamppu, toteemi, siemenlinko, python, halko, jööti, taikasauva, lihatikkari, jortikka, vatupassi jne. jne.
Kiveksistä sit ihan perus "kugelsack" yleensä.
[/quote]
Ei hitto nauran ääneen tääl ahhhshaha :Ddddd
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:35"]
Kuinka monella jäykistyy? Luulisi, että ainakin nuorilla. Kyseessä, kun on tahdosta riippumaton rekaktio. Katsotteko silmiin välillä?
Kerran muistaakseni on näin käynnyt. Kyseessä dementoitunut pappa, joka jaksoi vielä olla kovinkin innokas. Eipä siinä, jatkoin pesuja ja kun yritti alkaa runkkaamaan, niin totesin jotain että nyt ei oo kovin sopiva hetki ja otin sen käden pois. Olihan se toki vasta työ-elämään tutustuessa (17v.) vähän hämmentävä hetki kuitenkin, kun ei noita vehkeitä ollut tullut pahemmin nähtyä.
Mutta hmm, mitähän ite käytän. Alapää, pippeli tai penis varmaan, riippuen tilanteesta.
Trapeeksi hyvän näköinen nainen ja vähän hymyä ja silmiin katsomista.
[/quote]
Alapäästä puhun yleensä, jos on huumormiehiä niin saatan sanoa vehkeet.
Eipä ole muuten koskaan potilaalla ruvennut seisomaan. Erästä miesopiskelijaa lainatakseni: ehkä se kotona terveenä tuntuu kivalta ajatukselta, mutta ei se sitten sairaalassa kipeänä niin kivaa olekaan...
[/quote]
Mulle tuli kerran kohdalle aivan hirveä seisokki. Miehellä oli murtunut molemmat kädet kolarissa. No, eräs nuori, siihen aikaan melko laiha ja kaunis, vastavalmistunut hoitsu eli minä menin suorittamaan alapesua. Olihan se tilanne aika nolo sille miehelle, mutta kyllä sitten yhdessä naurettiin. Siitä alkoi monen pitkän mutkan kautta tarina, jota moni ei voi uskoakaan. Tämä mies sattuu olemaan exäni-
Minä käytän sekä naisille että miehille, pese "edestä" ja "takaa" jos osaa itse pestä. Ja kyllä ne muistisairaatkin ymmärtää tuommoiset ohjeet ilman pipuleita ja pimppejä mainitsematta.
T: mies joka on hoitajana
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:00"]
Nyt mä pesen seuraavaksi sun peniksen?
Ei helvetti, repesin!!!!
[/quote]
Mikä sua tässä nyt niin jännittää?
Miehet ei paljon tässä ketjussa taida kommentoida...? Onhan mieshoitsujakin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:54"]Nahka-amex ja one-eyed monster.
[/quote]
Todella hienotunteista :D.
Ihan järki-ihmisen kanssa jos ollaan tekemisissä, niin kyllä mä kerron potilaalle peseväni peniksen. Jos kyseessä on joku dementikko tms., pitää yleensä laittaa vähän huumoria peliin, että saa hommat tehtyä, silloin puhutaan pippelistä ja muusta sellaisesta. Pappoja kun naurattaa, niin asiat menee jouhevasti, eikä tartte ruveta painimaan tai ottamaan iskuja vastaan.
Mutta tosiaan, kun kyseessä on orientoitunut potilas, käytetään korrektia kieltä.
vuodepotilaille sanon vaan nyt pestään pissahajut pois