Miahtaakohan exääni harmittaa, kun petti minua
Lähdin kävelemään suhteesta.
Meillä piti olla häät seuraavana kesänä ja haaveilimme perheen perustamisesta (mies eritoten)
Mies alkoi sitten seurustella+muutto yhteen naisen kanssa, jonka kanssa minua petti. Menivät naimisiin ja alkoivat yrittää lasta. Nainen sai useita keskenmenoja ja tutkimuksissa selvisi, että ei todennäköisesti pysty saamaan lapsia.
Exäni isä sairastui vakavasti ja kuoli. Ei ehtinyt ikinä lapsenlasta saada.
Jos exäni ei olisi pettänyt, saattaisi hänellä olla pikkuperhe kanssani.
Minä löysin sittemmin ihanan miehen ja minulla on jo useampi lapsi. Exällä ei ainuttakaan.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:16"]Mulla sama juttu. Ex-miehellä menee huonosti, pelkkää alamäkeä eron jälkeen. Asuu nuoren, varattoman hutsun kanssa vuokralla kaupungin karseimmassa lähiössä.
Parisuhteessa menee jo parin vuoden jälkeen huonosti, vauva-arki väsyttää, tyttönen opiskelija vailla koulutusta, itse jäi työttömäksi.
Minä matkustelen, tapailen hyviä miehiä, kun ex etsii jatkuvasti uutta sivusuhdetta. Minulle jäi omistusasunto, lapset hoidetaan yhdessä. En halua olla luusereiden kanssa tekemisissä kuin pakolliset.
[/quote]
Oooooooo. Ihanaa.
[/quote]
Onhan se vähäjärkisen ja köyhän naisen kanssa elämä varmasti paljon ihanampi :-D
[/quote]
Kuuma ulkomuoto ja nuoruus korvaa helposti nuo epäolennaisuudet.
[/quote]
Niin te tyhmät nuoret luulette, seksi on parempaa pitkässä suhteessa kunon kokenut kumppani
[/quote]
Ja väljä pillu :).
[/quote]
Mulla on tiukempi kuin nyksällä. Oon synnyttänyt sektiolla ja timmissä kunnossa.
[/quote]
Ootko testannu? ;) Kaappilesbo. Nyt mä ymmärrän sun kiukun, kun olisit itse halunnut sen nuoren ja kauniin naisen.
[/quote]
Ei kun ex kertoi ja järki. Synnytys on aina synnytys ;-)
[/quote]
Juu niin varmaan. In your dreams :).
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:16"]Ap on vastenmielinen tapaus ja kammottava äiti. Deittailee koko ajan uusia miehiä ja hoidattaa lapsiaan vuokrakasarmissa exän nyxällä eli hutsulla. Ap, kirjoituksesi perusteella sinä olet sitä halveksittavaa pohjasakkaa.
[/quote]
Ok, isällään on oikeus tavata lapsia ja ensisijaisesti he tapaavat isäänsä. Toisekseen en harrasta irtosuhteita. Kolmanneksi en ole vastuussa exän asunto- tai parisuhdevalinnoista. Minulla on hyvä ja arvostettu työ kivalla alueella.
Olisin sairas, jos vieraannuttaisin lapset isästään. Tänne voi kirjoittaa, mitä haluaa mutta lasten kuullen en sano pahaa sanaa.
Enkä todellakaan hoidata lapsia kenelläkään, vaan kun kerran joutuvat sinne välillä, on kiva että nykyinen kohtelee lapsia kivasti
[/quote]
Exäsi ei varmaan tuhlaa sinun miettimiseesi puolta sekuntiakaan. Jätä sinäkin nyt herran tähden jo nuo horinat ja keskity siihen niin ihanaan(?) elämääsi :).
[/quote]
Kerro sitten miksi joudun laittamaan puheluiden eston, että saan olla rauhassa häneltä...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:16"]Mulla sama juttu. Ex-miehellä menee huonosti, pelkkää alamäkeä eron jälkeen. Asuu nuoren, varattoman hutsun kanssa vuokralla kaupungin karseimmassa lähiössä.
Parisuhteessa menee jo parin vuoden jälkeen huonosti, vauva-arki väsyttää, tyttönen opiskelija vailla koulutusta, itse jäi työttömäksi.
Minä matkustelen, tapailen hyviä miehiä, kun ex etsii jatkuvasti uutta sivusuhdetta. Minulle jäi omistusasunto, lapset hoidetaan yhdessä. En halua olla luusereiden kanssa tekemisissä kuin pakolliset.
[/quote]
Hoidat lapset yhdessä "luuserin" kanssa ja olet tyytyväinen tilanteeseen? Tuolla kaupungin karmeimmassa lähiössäkö lapset ovat osan ajastaan hutsun ja surkean isänsä kanssa? Olet todella outo ihminen, jos tuollainen tilanne tuottaa sinulle tyydytystä!
[/quote]
Suren sitä, että lasten isästä tuli pettämisen jälkeen tuollainen. Toivottavasti löytävät isomman ja paremman asunnon. Olen tyytyväinen tilanteeseen siksi, että nyxä on kiltti lapsille. Toivoisin, ettei ex pilaisi enempää uutta suhdetta lasten vuoksi. Lapset ovat isomman osan ajasta minulla, kun koulu täällä yms. En mä ihan niin kauhea tai katkera ole :-)
[/quote]
Muuten vaan päätät lastesi isän uudesta puolisosta puhua sanoin "varaton hutsu". :)
[/quote]
No sellaisen kanssa hän on, mutta en lapsille sitä kerro tai osoita :-D
[/quote]
No mitä intoa sun on hutsutella jollet yhtään asiasta välitä? Mitä se varallisuus myös oikeasti merkitsee, mikäli toiseen rakastuu? nih.
Ap on selvästi puutteessa, kun noin hartaasti miettii exäänsä ja exän elämää. Hanki ap uusi mies ja jatka elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:16"]Mulla sama juttu. Ex-miehellä menee huonosti, pelkkää alamäkeä eron jälkeen. Asuu nuoren, varattoman hutsun kanssa vuokralla kaupungin karseimmassa lähiössä.
[/quote]
Oooooooo. Ihanaa.
[/quote]
Onhan se vähäjärkisen ja köyhän naisen kanssa elämä varmasti paljon ihanampi :-D
[/quote]
[/quote]
Niin te tyhmät nuoret luulette, seksi on parempaa pitkässä suhteessa kunon kokenut kumppani
[/quote]
[/quote]
Mulla on tiukempi kuin nyksällä. Oon synnyttänyt sektiolla ja timmissä kunnossa.
[/quote]
Ootko testannu? ;) Kaappilesbo. Nyt mä ymmärrän sun kiukun, kun olisit itse halunnut sen nuoren ja kauniin naisen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitten ex vonkaa, että sai niin paljon parempaa seksiä ennen? Jos kerran olen niin rupsahtanut ja huono, että piti pettää nykyistä mun kanssani? :-D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:16"]Mulla sama juttu. Ex-miehellä menee huonosti, pelkkää alamäkeä eron jälkeen. Asuu nuoren, varattoman hutsun kanssa vuokralla kaupungin karseimmassa lähiössä.
[/quote]
Hoidat lapset yhdessä "luuserin" kanssa ja olet tyytyväinen tilanteeseen? Tuolla kaupungin karmeimmassa lähiössäkö lapset ovat osan ajastaan hutsun ja surkean isänsä kanssa? Olet todella outo ihminen, jos tuollainen tilanne tuottaa sinulle tyydytystä!
[/quote]
Suren sitä, että lasten isästä tuli pettämisen jälkeen tuollainen. Toivottavasti löytävät isomman ja paremman asunnon. Olen tyytyväinen tilanteeseen siksi, että nyxä on kiltti lapsille. Toivoisin, ettei ex pilaisi enempää uutta suhdetta lasten vuoksi. Lapset ovat isomman osan ajasta minulla, kun koulu täällä yms. En mä ihan niin kauhea tai katkera ole :-)
[/quote]
Muuten vaan päätät lastesi isän uudesta puolisosta puhua sanoin "varaton hutsu". :)
[/quote]
No sellaisen kanssa hän on, mutta en lapsille sitä kerro tai osoita :-D
[/quote]
No mitä intoa sun on hutsutella jollet yhtään asiasta välitä? Mitä se varallisuus myös oikeasti merkitsee, mikäli toiseen rakastuu? nih.
[/quote]
Ei se siinä merkise, mut olen vahingoniloinen, kun mies luopui kaikesta pilkkahintaan. Käytinttilaisuuden hyväkseni. Mies katuu, että hylkäsi vielä omaisuuden jutun vuoksi, jossa ei edes ole onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:23"]
[/quote]
Oooooooo. Ihanaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitten ex vonkaa, että sai niin paljon parempaa seksiä ennen? Jos kerran olen niin rupsahtanut ja huono, että piti pettää nykyistä mun kanssani? :-D
[/quote]
Seli seli. Koita kestää, että olit niin huono, että sua petettiin. Kyllä sä siitä yli pääset, kun löydät uuden miehen.
Ap, kirjoituksesi on niin sairasta luettavaa, ettei mene läpi. Nyxä, joka on varaton, vähämielinen, löysäpilluinen hutsu, kohtelee siis lapsiasi hyvin. Miksi sitten nimittelet häntä tuolla tavoin?
Tarinasi on värittynyt matkan varrella. Nyt ex sitten soittelee sinulle vaivoiksi saakka ja vertailee sinun ja nyxän pilluja. Salli minun nauraa. Tätä ei usko kukaan.
Ero loukkasi itsetuntoasi ja ylpeyttäsi. Nyt yrität kasata itseäsi tämän säälittävän sadun avulla. Mene terapiaan, avaa silmäsi ja lopeta todellisuuden vääristely.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:22"]Eikö kukaan ihmettele, miksi ap tietää noin tarkkaan exänsä puolison terveysasiat? Kuka niitä on sille kertonut?
[/quote]
Ex kertoo kaiken, kun itkee perääni
[/quote]
Päiväunissasi :)
"Ei se siinä merkise, mut olen vahingoniloinen, kun mies luopui kaikesta pilkkahintaan. Käytinttilaisuuden hyväkseni. Mies katuu, että hylkäsi vielä omaisuuden jutun vuoksi, jossa ei edes ole onnellinen."
Kaikesta pilkkahintaan? Heh. Saathan kuvitella, mutta ilmeisen tyytyväinen hän tilanteeseen on vaikka asuukin huonommalla alueella.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:23"]
[/quote]
Oooooooo. Ihanaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Seli seli. Koita kestää, että olit niin huono, että sua petettiin. Kyllä sä siitä yli pääset, kun löydät uuden miehen.
[/quote]
Olisin ollut huono, jos olisin jäänyt suhteeseentai ottanut miehen takaisin. Mulla olisi uusia miehiä, mutta en vielä halua sitoutumista itse. Mies oli huono ja saa tyytyä huonoon elämäänsä huonon naisensa rinnalla. :-D Nainen voi elää hyvää elämää yksin. Ja nyksää petetty myös.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:23"]
[/quote]
Oooooooo. Ihanaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olisin ollut huono, jos olisin jäänyt suhteeseentai ottanut miehen takaisin. Mulla olisi uusia miehiä, mutta en vielä halua sitoutumista itse. Mies oli huono ja saa tyytyä huonoon elämäänsä huonon naisensa rinnalla. :-D Nainen voi elää hyvää elämää yksin. Ja nyksää petetty myös.
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja enää läpi. Minulla ei siis lapsia exäni kanssa ja niitä hoidata hänen vaimollaan, kun on tuo on mies :D
Ja exän asioista tiedän, koska juttelin exäni kanssa, kun näimme yhteisten ystäviemme juhlissa.
Olemme kuitenkin yhä kavereita ja puheväleissä. Aikani kirosin exääni, mutta jatkoin elämääni.
Aloituksen nyt vain satuin tekemään, kun mietin asiaa. Heillä ei edelleenkään ole lasta kuulunut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:37"]Ap, kirjoituksesi on niin sairasta luettavaa, ettei mene läpi. Nyxä, joka on varaton, vähämielinen, löysäpilluinen hutsu, kohtelee siis lapsiasi hyvin. Miksi sitten nimittelet häntä tuolla tavoin?
Tarinasi on värittynyt matkan varrella. Nyt ex sitten soittelee sinulle vaivoiksi saakka ja vertailee sinun ja nyxän pilluja. Salli minun nauraa. Tätä ei usko kukaan.
Ero loukkasi itsetuntoasi ja ylpeyttäsi. Nyt yrität kasata itseäsi tämän säälittävän sadun avulla. Mene terapiaan, avaa silmäsi ja lopeta todellisuuden vääristely.
[/quote]
Minä en ole sanonut löysäksi ketään. Minä en ole ap. Miksi vääristelisin totuutta? Ahdistaako sua, jos mua petettiin ja mies ei ole uuden kanssa onnellinen? Mikä siinä ahdistaa? Se on tavallista, kultaseni näillä markkinoilla ei voi kun hävitä, jos aloittaa suhteen pettämällä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:42"]"Ei se siinä merkise, mut olen vahingoniloinen, kun mies luopui kaikesta pilkkahintaan. Käytinttilaisuuden hyväkseni. Mies katuu, että hylkäsi vielä omaisuuden jutun vuoksi, jossa ei edes ole onnellinen."
Kaikesta pilkkahintaan? Heh. Saathan kuvitella, mutta ilmeisen tyytyväinen hän tilanteeseen on vaikka asuukin huonommalla alueella.
[/quote]
Yksikään teistä ei kykene vastaamaan, miksi mies olisi ollut valmis tekemään mitä vain, että saisi entisen takaisin? Varmasti tosi onnellinen, käy terapiassa ja syö masennukseen lääkkeitä, kun ero otti koville ja se mitä sai tilalle oli surkeaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:48"]
Lähdin kävelemään suhteesta.
Meillä piti olla häät seuraavana kesänä ja haaveilimme perheen perustamisesta (mies eritoten)
Mies alkoi sitten seurustella+muutto yhteen naisen kanssa, jonka kanssa minua petti. Menivät naimisiin ja alkoivat yrittää lasta. Nainen sai useita keskenmenoja ja tutkimuksissa selvisi, että ei todennäköisesti pysty saamaan lapsia.
Exäni isä sairastui vakavasti ja kuoli. Ei ehtinyt ikinä lapsenlasta saada.
Jos exäni ei olisi pettänyt, saattaisi hänellä olla pikkuperhe kanssani.
Minä löysin sittemmin ihanan miehen ja minulla on jo useampi lapsi. Exällä ei ainuttakaan.
[/quote]
Minun exääni ainakin harmittaa. Erosta on jo hmmm..odotas, kun lasken..eli erottiin v. 89 kun hän löysi maailman ihanimman rakkauden.
Näin häntä toissakesänä ja vieläkin kuulemma haaveilee minusta, vaikka olen ollut naimisissa jo 17 vuotta ja lapsiakin on jo useampi. Se suuri rakkause ei ollutkaan oikea, eikä sen jälkeinen, eikä seuraava. On nyt naimisissa ja hänellä on lapsia, mutta edelleen kuulemma haaveilee minusta.
Mitäpä siihen sanoi muuta kuin, että se juna meni jo. Minä en ole sinua muistanut enää vuosikymmeniin.
Mun exä myös teki virheen kun petti ja jätin. Itki myös baarissa jollekin kaverilleni eroamme vielä 5 v sen jälkeen. Hän oli kouluttamaton ja aika tyhmä. Nyt on etäisänä jollekin lapselle ja muijat vaihtuneet. Jonkun akan kans näin keväällä.
Itselläni menee hyvin ja uskoisin että exä tosiaan katui. Tuskinpa nyt enää kun erosta jo 15 vuotta mutta mulle ero oli lottovoitto. Olen ollut yli 10 vuotta ihanan miehen kans. Ihan eri puitteet olis ollut luuseriexän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:42"]"Ei se siinä merkise, mut olen vahingoniloinen, kun mies luopui kaikesta pilkkahintaan. Käytinttilaisuuden hyväkseni. Mies katuu, että hylkäsi vielä omaisuuden jutun vuoksi, jossa ei edes ole onnellinen."
[/quote]
Yksikään teistä ei kykene vastaamaan, miksi mies olisi ollut valmis tekemään mitä vain, että saisi entisen takaisin? Varmasti tosi onnellinen, käy terapiassa ja syö masennukseen lääkkeitä, kun ero otti koville ja se mitä sai tilalle oli surkeaa.
[/quote]
"Se mitä tilalle sai" argh. Pidätkö itseäsi kovinkin korkeatasoisena?
No ainahan mies haluaa takaisin alussa sen tutun ja turvallisen, eipä se yllätä.
Miksi joku mies ei aidosti voisi katua ja olla pahoillaan? Varmasti joku voi olla ja elää onnellisena. Olen aidosti harmissaan exän puolesta. Ei hänellä ole helppoa. Olen itse päässyt ylitse ja yrittänyt auttaa kuuntelemalla. Aina en jaksa, koska minä olen nyt eronnut hänestä. Minä en tunne naisesta muuta, kuin mitä ex kertoo, eikä se ole imartelevaa. Samalla tavoin minusta puhuttu varmasti nyksälle. Jos minä olin huono, niin minulle oli oikein menettää mies. Koska nyksä osallistui petokseen, oli hänelle oikein tulla petetyksi. Mies joka ei tiennyt mitä tahtoi, menetti molempien naisten kunnioituksen ja elää onnettoman ja yksinäisen oloisena
Kaikki saivat ansionsa mukaan. Bad karma.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:22"]Eikö kukaan ihmettele, miksi ap tietää noin tarkkaan exänsä puolison terveysasiat? Kuka niitä on sille kertonut?
[/quote]
Ex kertoo kaiken, kun itkee perääni