Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies meni vaihtariksi ja aloitti salaa uuden elämään

Vierailija
29.06.2021 |

Miesystäväni lähti vaihtoon viime syksynä. Pelotti toki ajatus, ettämitä jos hän löytää uuden kumppanin. Olimme kuitenkin edelleen yhdessä, hän itse oli se innokkaampi osapuoli ylipäätään. Noh, hän oli viime viikkoon asti minuun oma-aloitteisesti ja aktiivisesti yhteydessä ja puhui tänne paluusta jne. Tällä viikolla hän oli blokannut yhtäkkiä minut sosiaalisesta mediasta ja kysyin viestillä, että miksi näin. Hän vastasi kylmän viileästi: "Minulla on nyt muuttohommat kesken tyttöystäväni kanssa". Siis mitä? Minähän hänen tyttöystävä olin. Tuntuu ihan teinipuuhilta, mutta kyseessä on aikuinen mies.

Miten ihmeessä tällaisesta nöyryytyksestä pääsee yli? Mies ei varmaan lopulta ole menetys, mutta hän haukkui minun ällöttäväksi joka ansaitsee tämän kohtelun. Tuntuu että itsetuntoa ei enää ole olemassakaan. Itse en häntä koskaan pettänyt tai muutenkaan koe loukanneeni häntä. Itse en ole ollut uhitteleva vaan aina halunnut, että mies kertoo tunteensa avoimesti, siksikään en ymmärrä, miksei hän voinut edes kertoa uudesta kumppanista ja pyytää anteeksi, ettei halunnut loukata. Miksi valehdella minulle yli kuusi kuukautta ja kertoa rakkaudesta, kun samalla on ollut jo uuden kumppaninsa kanssa? Luulisi, että rakkauden lumoissa ei haluaisi loukata toisia. Kuulostaa varmaan provolta, mutta ei ole. Toivoisin kyllä, että olisi :D Miten tämän jälkeen voi luottaa enää keneenkään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika. Halusi pitää molemmat ovet auki niin pitkään luin mahdollista.

Vierailija
2/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi olkoon. Tuskin hän on uudelle kumpannille sen parempi. Toivottavasti löydät paremman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on täysin tunnevammainen. Vika ei MITENKÄÄN ole sinun. Mistä olisit voinut tietää että hän on tuollainen empatiakyvytön tollo? Jatkossa tiedät paremmin. 

Vierailija
4/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies. Onnea vaan hänen uudelle tyttöystävälleen

Vierailija
5/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän on tyypillinen psykologinen kuvio.

Mies on teidän eronne aikana löytämyt jonkun lienittämään yksinäisyyttään. Jos koska hän ei ole halunnut ajatella olevansa itse pas kiai nen ja pettäjä, hän on projisoinut nuo ominaisuudet sinuun: sinä olet dyypää hönen yksinäisyyteensä, koska et ole ollut paikalla ja olet niin ikävä ihminen, että hänen on täytynyt etsiä uusi kumppani. Sillä ei ole mitäön tekemistä todellisuuden kanssa, se on vain se tapa, jolla hän selittää asian itselleen.

Unohda mies ja unohda, mitä hän sinusta sanoo. Uutta matoa koukkuun!

Vierailija
6/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle.

Vierailija
7/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kävi juuri noin, paitsi tyttöystävä lähti vaihtoon ja sille tielle jäi. Ei meinannut ensin edes kertoa, vaan kierteli ja kaarteli, kävi sitten kotimaassa kertomassa että se oli nyt siinä ja lähti takaisin, meni naimisiin ja pamahti paksuksi saman tien.

Vierailija
8/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies?

Vierailija
9/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä♥ En tietenkään halua, että kukaan on kanssani jos ei halua. Mutta tuo hänen tapa hoitaa tämä asia satuttaa vaan niin paljon.

Ap

Vierailija
10/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko, että olet pettänyt tmv.

Vierailija
11/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliko, että olet pettänyt tmv.

Toki en voi hänen päänsisäänsä päästä, mutta en usko, että hän luuli niin. En ole ainakaan mielestäni antanut mitään vaikutelmaa, että olisin pettänyt.

Vierailija
12/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ottaisin ennemmin siron ulkomaalaisen vaimon kuin suomalaisen sotanorsun.

Vierailija
13/13 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin ottaisin ennemmin siron ulkomaalaisen vaimon kuin suomalaisen sotanorsun.

Itseasiassa itse olen hoikka ja siro, kasvotkin vähintään normaalit. Ikää 21 vuotta. Tämä uusi nainen taas on reilusti yl*painon puolella. Enkä väitä, että uusi nainen olisi huonompi, hänet mies kuitenkin valitsi.

ap