Helle lisää himoja
Olen sitä ihmistyyppiä, jolle paleleminen tai palelun tunne on ollut yksi määräävimpiä asioita elämässä. SIksi olenkin viime aikoina nauttinut suunnattomasti, kun ne tunteet ovat olleet poissa lämpimien ilmojen ansiosta. Samalla huomaan olevani seksuaalisesti paljon halukkaampi nyt kuin marraskuussa. Ulkona liikkuu vähäpukeisia naisia ja vaikka he pukeutuvatkin vain ja ainoastaan itseään varten, minunkin mielihyvän tunteet lisääntyvät siinä samalla. Tähän asti siis kaikki hyvin.
Valitettavasti vaimoni on sitten se tyypillinen suomalainen, jolle 20 astetta on jo kova helle ja 25 astetta tappavan kuumaa. Toki 70 asteinen sauna on kauhistuttavan kylmä. Vaimon seksihalut hiipuvat näilllä ilmoilla, hän valittaa, että ei te yhtään mieli piehtaroida lakanoissa, kun ne ovat aivan hikiset. Itse en kyllä huomaa, että vaimo olisi erityisen hikinen, mutta se tunne hänellä on ja siihen ei sitten ole vastaväittämistä. Kun huoneessa on minulle viileää eli se hädin tuskin 20 astetta, silloin vaimon seksihalut ovat taas koholla. No, ongelma poistuu kuitenkin aika pian, kun ilmat taas normalisoituvat. Silloin palelen, mutta toisaalta saan paljoon enemmän seksiä. Ehkä valitsen kuitenkin sen seksin.
Kommentit (2)
Ei meijän muijalle. Kylmä kuin pakastin.
M51
Kyllä meijän muija käy kuumana ku hellakoukku nuoriin kundeihin no kyll mäkin katon naisii