Neuvoja! Miten saada yhdyntä tuntumaan siedettävältä?
Kun en enää kostu enkä kiihotu, mutta jotenkin seksiä pitäisi kuitenkin harrastaa. Liukkarit auttaa ettei hinkkaaminen tunnu niin pahasti, mutta mitä voi tehdä että saisi sisältäkin tunnottomaksi? Nyt se tökkii epämiellyttävästi.
Kommentit (76)
Kuten joku jo vastasikin, estrogeeni auttaa ainakin kuivuusongelmiin. Itelläni hormonikorvaushoito auttoi. Emätinkapseleita ym. (esim. Pausanol) saa apteekista. Olen myös 40 v. ja vaihdevuodet alkaneet ja sitä kautta yhdyntä muuttui kivuliaaksi. Itselläni avun toi juuri nuo edellä mainitut lääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:22"]Ei ollut tarkoitus väheksyä neuvoja. Ehkä vain toivoin, että olisi ollut joku puudutusaine tarjolla :D Tähän asiaan neuvot tulevat yleensä juuri siitä näkökulmasta, että miten halua voisi lisätä = eroottiset tarinat yms. Ap
[/quote] no kun ei siihen muu auta, senkin marttyyri!
Olisiko muuta vaihtoehtoa kuin yhdyntä? Minun mieheni haluaa seksiä muutaman kerran viikossa ja itselleni riittäisi max. kerta, ei edes joka viikko, tyydytän mieheni muilla keinoilla, käsillä ja suulla useinmiten. Olen siinä nykyään hyvä ja mies on ihan tyytyväinen vaikkei yhdyntää aina ole :)
Eikä minua siis sytytä mikään mies eikä nainen. En saa enää masturboimallakaan, enkä edes muista, milloin olisin tuntenut mitään halua tai ajatellut seksiä positiivisessa mielessä. Sitä ei vain ole enää minussa. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:22"]Ei ollut tarkoitus väheksyä neuvoja. Ehkä vain toivoin, että olisi ollut joku puudutusaine tarjolla :D Tähän asiaan neuvot tulevat yleensä juuri siitä näkökulmasta, että miten halua voisi lisätä = eroottiset tarinat yms. Ap
[/quote] no kun ei siihen muu auta, senkin marttyyri!
[/quote]
Sinä et nyt ehkä ymmärrä, että tässä ei ole kyse pikku alavireestä, vaan täydellisestä seksuaalisen kyvyn ja halun häviämisestä. On näitä pikkutuhmia juttuja ja hemmotteluja jo kokeiltu. Alussa varsinkin, kun oli vielä halua jäljellä. Nyt ne tuntuu esittämiseltä ja teennäiseltä.
Kiitos hormoni-vinkeistä, otan selvää. Ap
Tsemppiä ap! Et voi pakottaa miestä selibaattiin, mutta muitakin keinoja on kun yhdyntä. Älä pakota itseäsi, rikot sillä vaan itseäsi :(
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:22"]
Ei ollut tarkoitus väheksyä neuvoja. Ehkä vain toivoin, että olisi ollut joku puudutusaine tarjolla :D Tähän asiaan neuvot tulevat yleensä juuri siitä näkökulmasta, että miten halua voisi lisätä = eroottiset tarinat yms. Ap
[/quote]
Puudutusaine? Se nyt ei varsinaisesti poistaisi varsinaista ongelmaa eli haluttomuutta.
Miten miehesi suhtautuu asiaan? Mulla sama ongelma mutta tunnustan suoraan, että asiaa auttaisi kovasti se, jos mies ei kohtelisi minua kuin talouskonetta, napista painamalla pitäisi olla valmis hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:38"]Kuinka ylipainoinen olet?
[/quote]
Bmi 24. Onhan tässä 10 kg liikaa. Ap
Ei tästä oikein miehen kanssa olla puhuttu. En minä osaa ja sitä paitsi minussahan se vika on. Tuntuis ahdistavalta pyytää miestä leikkimään jotain romantiikkaleikejä, mikä pettymys jos en kuitenkaan toimisi. Mies varmaan omasta mielestään yrittää, mutta räpeltely ja hiplaaminen ahdistaa, kun tietää mihin niiden on tarkoitus johtaa.
Jaa-a, en tosiaan oikein tiedä mitä tehdä. Odotin että gyne olisi osannut auttaa ja pitkään tsemppasin itseäni että kehtaan kertoa. En ehkä osannut kunnolla kertoa ja oli kauheaa lukea lääkärinlapusta, että siinä lukee libido-ongelmista. Jotenkin olisin halunnut ettei sitä kertottaisi kenellekään, nyt se lukee siellä aina ja ikuisesti. Siksi ei ole huvittanut mennä uudestaan. Mutta ei tää varmaan muuten aukea, ehkä etsin jonkun toisen gynen. Ap
Teeppä vertailevaa tutkimusta ja eksy vieraaseen. Miten tuntuu toisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:10"]Teeppä vertailevaa tutkimusta ja eksy vieraaseen. Miten tuntuu toisen kanssa.
[/quote]
Hauska vitsi. Minua ei kiinnosta muna missään ripustimissa. Ap
Puhu miehesi kanssa asiasta. Pian hän ymmärtää että seksi ei ole lainkaan tärkeää ja oppii nauttimaan oikeista asioista kuten kasteisista aamuista, pellavapäisistä lapsista ja hyvistä kirjoista.
Olet ap masentunut. Ota ero ja vapauta miehesi elämään normaalia naisen ja miehen välistä parisuhdetta, johon kuuluu seksuaalisuus eri muodoissa.
Uskomatonta että miehesi haluaa raiskata sinut. Tai haluaa tyydyttää itsensä sinun ruumiillasi. Voin pahoin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:21"]
Uskomatonta että miehesi haluaa raiskata sinut. Tai haluaa tyydyttää itsensä sinun ruumiillasi. Voin pahoin.
[/quote]
raiskata?!?! Voi vitun urpo!!kyllähän se seksi mun mielestä kuuluu aika olennaisesti suhteeseen,vai onko se nyt jotenkin naista alentavaa?
jos ei pysty tai halua eikä myöskään haluu erota,pitäskö antaa miehen käydä panemassa jotain toista naista?
Ei ollut tarkoitus väheksyä neuvoja. Ehkä vain toivoin, että olisi ollut joku puudutusaine tarjolla :D Tähän asiaan neuvot tulevat yleensä juuri siitä näkökulmasta, että miten halua voisi lisätä = eroottiset tarinat yms. Ap