Lasten kanssa riitely kesälomalla.
Lapset 8 ja 10v. Pyysin heitä lähtemään mukanani pienelle pyöräilyreissulle. Syötiin lounas ja nyt olisi hyvä hetki mennä. Oltais käyty samalla jäätelöllä. Vanhempi lapsista ilmoitti ettei tule. Oli eilen koko päivän sisällä. Kuuntelee äänikirjaa, sillä peliaika on max. 2h päivässä. Tänään meininki on sama. Katsoivat jo yhdn elokuvan. Kumpikaan ei ole nenäänsä ulos näyttänyt.
Menee hermo! Mulla loppuu loma ensi viikolla ja sen jälkeen lapset ovat pääsääntöisesti päivät keskenään. Isovanhemmat eivät voi osallistua lastenhoitoon. Mies pääsee ehkä ruokatunnillaan joskus kääntymään kotona, mutta hänellä ei ole lomaa.
Ärsyttää miksei nuo suostu mihinkään!? Ollaan kyllä oltu paljon uimassa, mutta mitä muuta voin keksiä? Kavereita ei tässä naapurustossa juuri ole. Olen koittanut sopia lapsille seuraa, mutta moni on jossain reissussa/kesämökillä.
TULISPA ARKI JA KOULU!! Tää on pelkkä työleiri ruuanlaittoineen ja tekemisineen! Ja nyt kun joku sanoo, että relaa, niin joo. Olisin ihan rento jos tietäisin, että lapset tekevät muutakin seuraavat 1,5 kk kun ovat sisällä! Olisivat edes mukanani silloin kun pyydän ja minulla on mahdollisuus. Viihtyisin itse kyllä vaikka kahviloissa.. mutta onko se sitten ok jättää lapset keskenään omallakin lomalla kun muutenkin joutuvat täällä olemaan koko kesän keskenään??
Kommentit (65)
Muut ei riitele lasten kanssa siis?
Toki voi ja itsekin tuon tiedostan. Meille on käytännössä aina saanut tulla vaikka itsekin teen vuorotyötä. Kolmea vuoroa. Pyydän vieraita vain olemaan toisessa huoneessa ja vähän hiljempaa alkuun jos tulevat esim. koulusta meille iltapäivällä.
ap