Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv6 ja tuhruvuotoa (verta) paperiin pyyhkiessä, eli keskenmeno alkanut.

Vierailija
09.08.2008 |

soitin päivystykseen ja kysyin että pitääkö tulla sinne, mutta sanoivat että

jos vuoto alkaa runsaammin ja mitään kipuja ei ole, niin ei tarvitse muita toimenpiteitä. Uskallanko siis jäädä odottamaan ja jos ei kipuja ole, niin voinko vaan itse tehdä parin viikon päästä testin ja tarkistaa että se on negatiivinen?

Mulla olis gynekin varattuna kuun loppuun, uskallanko odottaa sitä vastaanottoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viikon päästä kun se todellakin tuli ulos.

Vierailija
22/26 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi keskenmenoa, jotka oireilivat vain niukalla tuhruvuodolla, joka oli ruskeaa. Eli ei mitään runsasta verenvuotoa todellakaan aina liity keskenmenoon. Molemmat jäivät sisään vuotamatta kokonaan pois, ja jouduin kaavintaan eli olivat ns. keskeytyneitä keskenmenoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varma keskenmenosta, mutta ihan hyvä vauva syntyi.

Istukka oli ollut kohdunsuulla, ja kohdun kasvaessa se oli siirtynyt ylöspäin, ja vähän revennyt. Mutta vuoto hyytyi, ja mitään haittaa ei siitä ollut.

Vierailija
24/26 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kolmannessa raskaudessa tuhruvuotoa tuli ensin kuukautisten aikaan muutaman päivän, sitten seuraavan kerran parin viikon päästä uudelleen. Ajattelin odotella rauhassa neuvola-aikaa, koska muita oireita ei ollut. Rv 10 neuvolassa ei kuultu sydänääniä, jolloin minunkin hermot meni ja tilasin samantein ajan ultraan. Siellä porskutteli terhakka poika menemään ja vuoto tuli kohdusuulta, kun istuka oli osittain sen päällä. Nyt tuo poika on reilun vuoden. Valitettavasti sinullekaan en osaa muuta sanoam kuin että odottele rauhassa. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Vierailija
25/26 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kahdesti raskaana, molemmilla kerroilla tullut verta, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Molemmat mennyt kesken. Nyt raskaana ja pientä vuotoa. Ai että kun pelottaa. Mä tiedän että alkuraskaudessa voi tulla vuotoa, mutta niin kovasti mietityttää ja toivon ettei vaan mene kesken. Kuitenkin ollaan mieheni kanssa useamman vuoden toivoneet lasta.

Vierailija
26/26 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:38"]Mä olen ollut kahdesti raskaana, molemmilla kerroilla tullut verta, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Molemmat mennyt kesken. Nyt raskaana ja pientä vuotoa. Ai että kun pelottaa. Mä tiedän että alkuraskaudessa voi tulla vuotoa, mutta niin kovasti mietityttää ja toivon ettei vaan mene kesken. Kuitenkin ollaan mieheni kanssa useamman vuoden toivoneet lasta. [/quote]

Toivon kovasti, että nyt ei olisi keskenmenosta kyse! Pääsisitkö käymään ultrassa?