Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän nuorinkin lapsi on täysikäinen ennen kuin täytämme 45 vuotta.

Vierailija
28.06.2014 |

Meillä on 4 lasta. Jännittää, miltä elämä tuntuu silloin! Ensimmäinen alkaa lähestyä täysi-ikäisyyttä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai juuri ja juuri täytämme samoihin aikoihin 45.

Vierailija
2/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kauheeta jos mun kaikki lapset ois jo täysikäisiä. -49 v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta.Mun nuorimmat on 3- ja 1-vuotiaita, itse olen 47.

Vierailija
4/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:55"]Olis kauheeta jos mun kaikki lapset ois jo täysikäisiä. -49 v-

[/quote]

Osaatko sanoa miksi? Vai johtuuko se ehkä siitä, että teillä jäisi vuosia väliin? ;) meillä odotetaan innolla esikoisen aikuistumista, miten ratkaisee asioita, miten valmistuu ym. Samalla tuntuu haikealta, sitten hän on aikuinen ja muuttaa ennenpitkää pois.

Ap

Vierailija
5/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ap eroaa sitten. Nuoruus jääny elämättä ja sitten sitä aletaan elämään, urakalla.

Vierailija
6/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:53"]

Meillä on 4 lasta. Jännittää, miltä elämä tuntuu silloin! Ensimmäinen alkaa lähestyä täysi-ikäisyyttä.

[/quote]

Sama juttu. Silloin alkaa elämä, part 3. 

Vierailija
7/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on jo 20v, mutta ihana kuopus täyttää syksyllä vasta 4v. Ollaan 45v,

Vierailija
8/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:55"]Olis kauheeta jos mun kaikki lapset ois jo täysikäisiä. -49 v-

[/quote]

Osaatko sanoa miksi? Vai johtuuko se ehkä siitä, että teillä jäisi vuosia väliin? ;) meillä odotetaan innolla esikoisen aikuistumista, miten ratkaisee asioita, miten valmistuu ym. Samalla tuntuu haikealta, sitten hän on aikuinen ja muuttaa ennenpitkää pois.

Ap

[/quote]

Vanhin on jo 20 v ja muuttanut omilleen mutta kolme nuorempaa on vielä kotona. Mä nautin tästä vilskeestä ympärillä ja "pelolla" ajattelen sitä aikaa, kun jäämme kahden. Toivotaan että lapset käy usein kyläilemässä vaikka muuttavatkin pois. (esikoinen käy kerta viikkoon)

Vierailija
9/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä enää haluaisi elää pikkulapsiaikaa ollenkaan :) yhtään ei haittaa, että on meno rauhoittunut niistä kiireisimmistä vuosista, kun ei yhtään ateriaa saanut syödä rauhassa, ym.

Ennemminkin toivomme miehen kanssa lapsenlapsia jo :) ei siis toki vielä, mutta seuraavan 10 vuoden aikana niitä olisi mukava saada. Nythän meilläkin vielä talo täysi teinejä.

Jos vaikka spontaania seksiä, kun he ovat lähteneet?

Ap

Vierailija
10/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44 v. silloin. Eikä muuten ole nuoruus jäänyt elämättä. 16-21 vuotiaana remusin ja rellestin ja pidin hauskaa. Tänä vuonna tehty tosi paljon kaikkea kivaa miehen kanssa kahden ja koko perheen ja kesäksi kaikkea hauskaa tulossa. Rakkaus on vahvempi kuin koskaan ja odotan ilolla lapsenlapsia (tosin niihin saa mieluusti mennä vielä vuosia). Elämä on ihanaa! =)

Vierailija
11/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:56"]

Kuulostaa kamalalta.Mun nuorimmat on 3- ja 1-vuotiaita, itse olen 47.

[/quote]

Olipa ankea kommentti. Miksi se kuulostaa kamalalta että ap:n lapset ovat täysikäisiä kun ap on 45? Se on heidän perheensä elämää, ei sinun. Miltä tuntuisi jos muut kommentoisivat sinun elämäsi kuulostavan kamalalta - vaikka sinulle itsellesi ilmeisesti on ihan jees olla pikkulasten äiti tuossa iässä?

Vierailija
12/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopus täytti 18 kun olin 42 ja täytyy sanoa että elämä on aika kivaa nyt. Itse on vielä sen verran nuori että jaksaa ja lapset läheisiä joten yhdessä tekeminen jatkuu edelleen. Lapsilla oma elämä mutta äidin seura on haluttua esim. lenkille ja matkustellakin haluavat vielä äidin kanssa.

Vierailija
13/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v ja vanhin lapseni  täyttää elokuussa 18v. Neljän vuoden kuluttua kaikki kolme ovat täysi-ikäisiä.

Vierailija
14/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:55"]

Olis kauheeta jos mun kaikki lapset ois jo täysikäisiä. -49 v-

[/quote]

Miksi? Mulla on 23- ja 21-vuotiaat lapset. Pari vuotta nuoremmalla kaverillani on nuorin syntynyt 1990 ja kaveri tuli mummoksi pari kuukautta sitten. Hänestä on ihanaa olla mummo. Anna-Liisa Tiluskin,  joka on yhä ikäisekseen kaunis ja samanikäinen kuin minä, eli tänä vuonna 50-v synttärit vielä tulossa, on jo mummo.

Vierailija
15/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten hienoa!

Vierailija
16/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Kyllähän ap:nkin aloitus oli jonkin sortin arvostelua niille, jotka tekevät lapsia vanhempina, va minkä muun takia hänen piti korostaa omaa ikäänsä? Jos hän olisi halunnut keskustella vain siitä, miltä tuntuu, kukn nuorinkin lapsista lähtee kotoa, niin ei siihen omaa ikää tarvita.

Vierailija
17/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorin on täysi-ikäinen, kun mä oon 59 v. Ai kauheeta, mikä hirveä, hävettävä mummoäiti mä olen jo nyt!

Vierailija
18/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47 kun nuorempi täysi-ikäistyy, vanhempi on jo 16. Muakin jännittää minkälaista on elää kuun tupa hiljenee. Mutta todennäköisesti nuorempi ei muuta pois heti kun täyttää 18-vuotta. Tässä kaupungissa on niin hyvät koulutusmahdollisuudet. Jospa lastenlapset sitten tuovat iloa muorin elämään. Minäkään en haluaisi enää elää pikkulapsiaikaa, vaikka vielä ehtisinkin yhden lapsen saamaan. Täytyy toivoa että olen vielä hyvässä kunnossa kun lapset aikuistuvat, suunnitelmia on ja paljon. Moottoripyörän aion ainakin hankkia ja matkustella :)

Vierailija
19/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mulla vasta yksi lapsi, ja olen 36 tämän täyttäessä 18. Toivottavasti lapsia tulossa vielä paljon lisää <3 en saa tarpeekseni tästä lapsiperheen elämästä :)

Vierailija
20/61 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 50 kun kuopus 18