Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

THL: Suomessa 219 uutta korona­virus­tartuntaa

Vierailija
29.06.2021 |

Nyt bailataan!

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain viime viikolla vihdoinkin toisen rokoteannokseni ja huokaisin helpotuksesta, että ei tarvitse omasta puolestani olla enää niin peloissani ja sitten saankin kuulla sen jälkeen, että futisfanit ovat tuoneet tänne sellaisen variantin, joihin nämä rokotukset eivät niin hyvin pure. Mahtava juttu (:

Ei suojaa juuri lainkaan, jossei yhtään, joten turhan takia tämä rokoterumbakin. Alkaa usko mennä tähän touhuun :D

Vierailija
22/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos SMJK! Kiitos Neva Tours!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain viime viikolla vihdoinkin toisen rokoteannokseni ja huokaisin helpotuksesta, että ei tarvitse omasta puolestani olla enää niin peloissani ja sitten saankin kuulla sen jälkeen, että futisfanit ovat tuoneet tänne sellaisen variantin, joihin nämä rokotukset eivät niin hyvin pure. Mahtava juttu (:

Ei suojaa juuri lainkaan, jossei yhtään, joten turhan takia tämä rokoterumbakin. Alkaa usko mennä tähän touhuun :D

Älkää jaksako, kyllä 2 rokotusta tarjoaa melko hyvännsuojan myös näitä variantteja vastaan, ei täydellistä mutta hyvän.

Vierailija
24/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa sitten Suomessa 11000 tartuntaa päivässä.

Vierailija
25/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair lennättää koronaa joka päivä.

Vierailija
26/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuministeri - joka huusi pää punaisena matkailu auki - on nyt hiljaa piilossa.

Miten meni niin kun omasta mielestä matkailun avaaminen,matkailuministeri Lintilä?

Olisiko sittenkin pitänyt antaa Kristan päättää matkailusta.

Vierailija
27/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Puuha-Peter ja kumppanit <3

Vierailija
28/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lisää tulee himokselta? Veikkaus pystyyn.

Vierailija
29/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sinne ulkomaille lähteä?

Olkoon Venäjä, Viro, Ruotsi, Norja tai Kreikka niin pakkoko nyt juuri on lähteä.

Miksei odoteta että nekin maat saa rokotuksensa kuntoon.

Vierailija
30/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yliopisto-opiskelija, etäopintoja maaliskuusta 2020 lähtien. Syksylle lupailtiin lähiopintoja, mutta jos nyt näiden idän sankareiden takia onkin etäilyä nii en tiedä pitäskö itkeä vai nauraa

Vierailija
31/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lisää tulee himokselta? Veikkaus pystyyn.

”Me halutaan elää ja näyttää persettä”- jengi tuskin tajua mennä testeihin. Mutta levittää virusta he kyllä ”tajuavat”.

Vierailija
32/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi delta on!

Vierailija
33/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, eikö kesän kausivaihtelu viekään tautia pois?

Vierailija
34/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä koululaisten ja opiskelijoiden puolesta, jos tilanne taas repeää. Itse voin olla etätöissä vaikka for ever, eikä tämä ala missä minä olen töissä ole koronasta mitenkään kärsinyt, mutta on paljon aloja jotka ovat. Ja heille kyllä soisin edes tämän kesäajan enemmän normaalia elämää. 

Ei voi muuta sanoa, kuin että ihminen on maapallon yksinkertaisin otus. Olisko vihdoin aika muuttaa lakeja siten, että korona-ohjeiden noudattamatta jääminen olisi rangaistava teko. Ja lisäksi myös pakkokaranteeniin ohjaaminen rajoilta. Taitaa olla ainoa tapa estää tartuntojen tuleminen ulkomailta. Parakkeja vain pystyyn raja-asemille ja lentokentälle, ja porukat sitten asustamaan niihin karanteeniin. Halvempaa sekin on kuin jatkuvat rajoitukset.

Vierailija
35/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, näiden vatipäiden tuomien tuliaisien takia voikin sitten sanoa hyvästit loppukesän tapahtumille(taas kerran) :))) 

Joo mulla oli pitkästä aikaa ostettuna muutamat yksittäiset keikkaliput, mutta pahoin pelkään, että käyttämättä jää, jos delta variantti lähtee leviämään :(

Minä en usko, että jää.

Tämä tussahtaa pian.

Vierailija
36/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kyllä koululaisten ja opiskelijoiden puolesta, jos tilanne taas repeää. Itse voin olla etätöissä vaikka for ever, eikä tämä ala missä minä olen töissä ole koronasta mitenkään kärsinyt, mutta on paljon aloja jotka ovat. Ja heille kyllä soisin edes tämän kesäajan enemmän normaalia elämää. 

Ei voi muuta sanoa, kuin että ihminen on maapallon yksinkertaisin otus. Olisko vihdoin aika muuttaa lakeja siten, että korona-ohjeiden noudattamatta jääminen olisi rangaistava teko. Ja lisäksi myös pakkokaranteeniin ohjaaminen rajoilta. Taitaa olla ainoa tapa estää tartuntojen tuleminen ulkomailta. Parakkeja vain pystyyn raja-asemille ja lentokentälle, ja porukat sitten asustamaan niihin karanteeniin. Halvempaa sekin on kuin jatkuvat rajoitukset.

Vähän kuin natsismin nousu. Rangaistuksia, leirejä, kostoa.

Ja ainoa harmitus on omasta päästään revitty ennustelu. 219 tartuntaa tänään ja olet kouluja sulkemassa????

Vierailija
37/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämä tästä hulluna leviää, mutta jää pyörimään tohon 200 pitkäksi aikaa, mikä ainakin itseäni vtuttaa, koska koronan uhka tuntuu olevan jatkuvasti läsnä.

Vierailija
38/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli tässä on se, että Venäjän-matkailijoita syyllistetään mediassa nyt ihan urakalla, ja täysin syystä! Ihmiset toivottavasti karttavat heitä nyt kuin ruttoa, joten tartuntaketjut saataneen katkaistua nopeasti.

Kyllä tässä varmaan viikon tai kahden ajan nähdään korkeita päiväkohtaisia tartuntalukuja, mutta uskon ja toivon, että sitten helpottaa. Varsinkin, kun rokotukset etenevät samaan aikaan.

Vierailija
39/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R A J A T K I I N N I! En halua taas tätä menetettyä vuotta!

Kerro se Kokoomukselle, Kepulle ja Persuille jotka juuri sabotoivat lievennyksin hallituksen esityksen rajatestauksista.

Kun mennään halut ja valheellinen bisnesbenä edellä niin pska lentää tuulettimeen ja tulee todella kalliiksi.

Tietäkseni meillä on enemmistöhallitus?

Tietääkseni, tietääkseni. Tietääkseni 5/6?

Vierailija
40/93 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron tässä nyt, että Venäjä itänaapurina harmittaa minua suuresti enkä pidä heidän suurvaltapolitiikastaan ja asenteestaan pienempiään kohtaan ja demokratian puutteesta, mutta eka kerran nostan olematonta hattuani kun kuulin heidän uusista rokottamattomille niskoittelijoille suunnatuista määräyksistään joista uutisoitiin. Vielä kun soveltaisivat tätä totalitarismia vaikka juurikin arvokisojen katsomoissa niin tältäkin olisi vältytty.