Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihastunut mieheen lomamatkallasi ja kokenut lomaromanssin?

Vierailija
29.06.2021 |

Itse ihastuin vaan ei meille romanssia syntynyt. Mies ei pitänyt minusta. Oli englantilainen mies.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lomaromanssi kuulu lähes kaikkien ihmisten kehityskaareen? Ennemmin tai myöhemmin.... hetken huumaa ja nostalgisia muistoja keinutuolissa kelattavaksi.

Aika monella suomalaisella miehellä jää se kokematta. Naiset seurustelee ahkerammin ulkomaalaisten kanssa.

Se nyt johtuu siitä, että miehet eivät lähde siitä kotinurkilta minnekään. Ihan itse kertovat tälläkin palstalla, että eivät tykkää matkustamisesta.

Miehet on yleensä lojaalimpeja luonteeltaan. Ihan pelkästään omaa maataan ja naisiaan kohtaan. Ovat valmiita antamaan henkensä.

Vierailija
22/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka thaikkumatkalla monta lomaromanssia. Vaimolle kerron rehellisesti, että tutustunut paikalliseen kulttuuriin juurta jaksain, ja totta joka sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kehkeytyi rinkkamatkalla lomaromanssi australialaisen miehen kanssa. Kierreltiin yhdessä ilman määränpäätä 1,5 vuotta. Välillä on ikävä noita vuosia.

Paljonko maksoi reissu?Miten suomen asunto yms  tai mihin siis palasit takas tullessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi