Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihastunut mieheen lomamatkallasi ja kokenut lomaromanssin?

Vierailija
29.06.2021 |

Itse ihastuin vaan ei meille romanssia syntynyt. Mies ei pitänyt minusta. Oli englantilainen mies.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lomaromanssi kuulu lähes kaikkien ihmisten kehityskaareen? Ennemmin tai myöhemmin.... hetken huumaa ja nostalgisia muistoja keinutuolissa kelattavaksi.

Vierailija
2/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useammankin. Kivoja muistoja nuoruuden lomamatkoilta 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihastun hyvin harvoin. 

Vierailija
4/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teknisesti ottaen se oli Pattayalla mies joo… mutta vain teknisesti ottaen.

Vierailija
5/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lomaromanssi kuulu lähes kaikkien ihmisten kehityskaareen? Ennemmin tai myöhemmin.... hetken huumaa ja nostalgisia muistoja keinutuolissa kelattavaksi.

Jepjep, kaikilla kun on mahdollisuus matkustella sinkkuna nuoruudessa :D

Vierailija
6/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaromanssi? Onko se jotain syötävää?

Vierailija
7/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella suomalaisella miehellä jää se kokematta. Naiset seurustelee ahkerammin ulkomaalaisten kanssa.

Vierailija
8/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua esti? Mä olen jo teininä ollut kesätöissä, joka kesä, ja tienasin sillä ne matkarahat. Myöhemmin sitten tietysti säästin matkarahat ns. normaalityön palkasta.

Vierailija
9/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kehkeytyi rinkkamatkalla lomaromanssi australialaisen miehen kanssa. Kierreltiin yhdessä ilman määränpäätä 1,5 vuotta. Välillä on ikävä noita vuosia.

Vierailija
10/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä lomaronanssin kokea ihan kotimaassakin.

Vierailija
11/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua esti? Mä olen jo teininä ollut kesätöissä, joka kesä, ja tienasin sillä ne matkarahat. Myöhemmin sitten tietysti säästin matkarahat ns. normaalityön palkasta.

Mutta kultalusikka on yhä peräpäässä tallella?

Vierailija
12/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niska limassa raataa paskaduuneissa, että pääsee etelään pantavaksi? Suominaiset...

Vierailija
13/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vieläkin haaveilen täydellisestä lomaromanssista......... näen siitä unia.

Vierailija
14/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niska limassa raataa paskaduuneissa, että pääsee etelään pantavaksi? Suominaiset...

En tiedä osaatko törkyisessä mielessäsi kuvitella, mutta aina romanssiin ei sisälly seksiä. Romantiikka ei ole yhtä kuin yhdyntä. Mutta tämä ulottuvuus tuntuu olevan nykymaailmassa jo kateissa vähintään 99,5 prosentilta. Muna ja pimppa edella mennään joka paikassa.

Vierailija
15/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen kokemus tuo ronansssi on?

Vierailija
16/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen kokemus tuo ronansssi on?

Miesten välinen, koska siinä ei ole ämmää.

Vierailija
17/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, useammankin. Kivoja muistoja nuoruuden lomamatkoilta 🥰

Nyt sitten happopeså?

Vierailija
18/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aloittajan tapainen keissi joskus 17-vuotiaana. Kundi oli saksalainen ja minä ihan salamaihastuin, vaan tyyppi teki oharit eikä tullut itse ehdottamilleen treffeille.

Vierailija
19/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella suomalaisella miehellä jää se kokematta. Naiset seurustelee ahkerammin ulkomaalaisten kanssa.

Se nyt johtuu siitä, että miehet eivät lähde siitä kotinurkilta minnekään. Ihan itse kertovat tälläkin palstalla, että eivät tykkää matkustamisesta.

Vierailija
20/23 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvä :D. Tiedän itseasiassa naisen joka keräsi rahaa Iranin matkaa varten. Oli tavannut iranilaisen miehen nettipelissä ja sen jälkeen lensi hänen luokseen panemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan