Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimiehen käytös

Vierailija
29.06.2021 |

Kävin ensitreffeillä juhannuksen aikaan ja viihdyttiin miehen kanssa erittäin hyvin yhdessä. Treffit venyivät monen tunnin mittaisiksi. Myöhään illalla käytiin minun asunnolla ja tämä mies jätti sinne pari tavaraa. Seuraavana päivänä tavattiin sitten uudestaan, kun haki ne tavarat ja jäi vielä pariksi tunniksi kahville. Ennen lähtöä vielä varmisteli että millon voitais nähdä taas.
Ainoa mitä tässä jäin miettimään on se, että ei edes halattu kummallakaan kerralla. Ristiriitainen olo kun vaikuttaa erittäin kiinnostuneelta, mutta mihinkään fyysiseen ei ole edennyt.
Itselläni on vähän huono itsetunto ja mielestäni mies on komea, niin jäädyn itsekin enkä myöskään tee aloitetta. Tuskin hän kuitenkaan pyytäisi taas heti treffeille jos ei olisi romanttisessa mielessä kiinnostunut?
Ap.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla vaikeaa ottaa puheeksi, että no mitäs nyt, haluaisitko halailla? Tai Saanko koskettaa sinua kädestä, ja kädestä koskettamisen jälkeen kysyä saanko koskea selkääsi jne. Ei kaikki osaa niin hienosti sanoittaa ja kysellä jatkujvsti saanko koskea sinne ja tänne. Toiset on sellaisia että se läheisyys ikäänkuin vain tapahtuu, ihan luonnostaan ja kyselemättä, ja nyt kun siihen ei enää ole mahdollisuutta, niin se voi olla toisille vaikeaa. Kysy sinä ap ensin.

Vierailija
22/29 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun treffailen, niin ei fyysinen läheisyys ole mikään ongelma itselle, siis jos olen kiinnostunut. Tämän miehen kohdalla vaan tuli fiilis, että on itseäni reippaasti tasokkaampi. Siksi jäädyin ja olin enimmäkseen asiallinen. Epävarmuutta en näytä huonosta itsetunnosta huolimatta.

Tuskin tämä mies kuitenkaan heti haluaisi tavata uudestaan jos ei olisi kiinnostunut?

Ap

Eli haluaisit, että miehet alkavat halailemaan naisia, kun nämä käyttäytyvät asiallisesti tai jäätyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu tätä nykyaikaa kun heti pitää olla kädet housuissa tai melaa mekossa tai aletaan miettimään onko tosissaan kiinnostunut.

Halaaminen näyttää olevan sullekin selvästi ihan vieras asia....

Vierailija
24/29 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun treffailen, niin ei fyysinen läheisyys ole mikään ongelma itselle, siis jos olen kiinnostunut. Tämän miehen kohdalla vaan tuli fiilis, että on itseäni reippaasti tasokkaampi. Siksi jäädyin ja olin enimmäkseen asiallinen. Epävarmuutta en näytä huonosta itsetunnosta huolimatta.

Tuskin tämä mies kuitenkaan heti haluaisi tavata uudestaan jos ei olisi kiinnostunut?

Ap

Ehkäpä olit niin asiallinen, että mies alkoi epäröimään. Siis ei saanut sitä tunnetta, että olisit kunnolla kiinnostunut ja olisi sopivaa halata. Nykyaikana on parempi jättää fyysinen läheisyys väliin, jos yhtään epäilyttää onko se toivottavaa.

Vierailija
25/29 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu tätä nykyaikaa kun heti pitää olla kädet housuissa tai melaa mekossa tai aletaan miettimään onko tosissaan kiinnostunut.

Halaaminen näyttää olevan sullekin selvästi ihan vieras asia....

Siis pitäisi halata vieraita ihmisiä, oletko sattunut huomaamaan että on tämä tällainen korona ollut tässä liikkeellä? Vai onko deittailu jotenkin vapautuksen saanut tästä touhusta.

Vierailija
26/29 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oiset ova herkemmin halaavampia kuin toiset. - Itse (miehenä) myönnän, että kun olen ollu jo jonkin aikaa sinkkuna, niin se on saattanut tehdä minusta "hieman" varovaisemman ottamaan fyysisä läheisyyttä naista kohtaan. ("Korona-aika" on muutenkin pakottanut ottamaan yleisemmin etäisyyttä).

En tiedä mikä on oikea heti tai aika, jonka jälkeen olisi sopiva hetki ensimmäisen kerran halata. Joskus muistan, että treffien päätteeksi erehdyin sanomaan ääneen toiveeni naiselle, että halattaisiinko kun siinä tapitimme toisiamme, jonka jälkeen halasimme. (Siis halasimme molemmat, eikä hän vain seissyt, kuin suolapatsas, joa minä olisin halannut)  

Olikin mieltä ylentävää saada myöhemmin teksiviesti, jossa samainen nainen kirjoitti, että hän epäilee, että minä en ole aidosi mukana ja hänestä kiinnosunut, kun piti sitten erikseen oikein kysyä, että halattaisiinko.

- Eihän tuossa mitään. Vaikka oli kyllä paljonkin, kun olin uon luettuani enemmän kuin hämmästynyt. Mutta joo.  Ikävämpää olisi ollu kuulla (tai lukea) ,että kuinka yritin väksin halata (tms).

Hienointa ja upeintahan on, jos tällainen asia (halaaminen) voisi tapahtua luontevasi ja mutkattomasti, mutta ei se aina näemmä onnistu menemään niin

Tämä se on hienoa. Jos olet varoinen/hienovarainen ja kysyt, niin et ole kiinnostunut. Jos taas halaat ja toinen ei ollutkaan kiinnostunut, niin olet limainen lähentelijä. Vaikeaksi menee.

Sellaista vaihtoehtoa, että naiset olisivat aloitteellisia itse kertomaan toiveistaan tai jopa halaamaan itse, lienee turha odotella.

Vierailija
27/29 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko nyt todennäköisempää kuitenkin että mies on oikeasti kiinnostunut? Kysynyt kuitenkin molemmilla kerroilla jo seuraavaa tapaamista ennen lähtöä. Se ettei ole heti vihjailemassa seksistä on todellakin vain plussaa, koska kaikenlaisia tapauksia on nähty.

Ap

Vierailija
28/29 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko nyt todennäköisempää kuitenkin että mies on oikeasti kiinnostunut? Kysynyt kuitenkin molemmilla kerroilla jo seuraavaa tapaamista ennen lähtöä. Se ettei ole heti vihjailemassa seksistä on todellakin vain plussaa, koska kaikenlaisia tapauksia on nähty.

Ap

Miksi luulet, että mies haluaa tavata uudelleen? Tuskin pelkän panon takia jos ei ole edes halannut. Mitä jos yrittäisit itsekin tehdä varovaisia aloitteita sen läheisyyden suhteen.

Vierailija
29/29 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet emme osaa lukea naisen eleitä aina virheettömästi. Varmaan hienotunteinen tapaus, joka ei halua ainakaan ahdisteluun syyllistyä. Sinun pitää antaa aloite, josta ei voi erehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän