Deittimiehen käytös
Kävin ensitreffeillä juhannuksen aikaan ja viihdyttiin miehen kanssa erittäin hyvin yhdessä. Treffit venyivät monen tunnin mittaisiksi. Myöhään illalla käytiin minun asunnolla ja tämä mies jätti sinne pari tavaraa. Seuraavana päivänä tavattiin sitten uudestaan, kun haki ne tavarat ja jäi vielä pariksi tunniksi kahville. Ennen lähtöä vielä varmisteli että millon voitais nähdä taas.
Ainoa mitä tässä jäin miettimään on se, että ei edes halattu kummallakaan kerralla. Ristiriitainen olo kun vaikuttaa erittäin kiinnostuneelta, mutta mihinkään fyysiseen ei ole edennyt.
Itselläni on vähän huono itsetunto ja mielestäni mies on komea, niin jäädyn itsekin enkä myöskään tee aloitetta. Tuskin hän kuitenkaan pyytäisi taas heti treffeille jos ei olisi romanttisessa mielessä kiinnostunut?
Ap.
Kommentit (29)
Kyllä se sopiva hetki lähentymiseen pitää ihan aktiivisesti järjestää. Vaikka et itse haluaisikaan tehdä varsinaista aloitetta tähän niin mene sopivassa tilanteessa ihan miehen lähelle jotta tilanne on otollinen halaukseen tai muuhun koskemiseen.
Mulla on käynyt yhen miehen kanssa samoin. Kävi vähän myöhemmin ilmi, että hän halusi alunperinkin vain muutama ajateltava, kun oli vasta eronnut eikä vaan halunnut käsitellä siihen liittyviä paskoja tunteita. Oli kyllä aika paska olo itelläni sen jälkeen. Vaikkei oltu koskaan edes halattu.
Oli minullakin kerran tuollainen ujo mutta hyvin kiinnostava mies kotonani. Ei uskaltanut juuri lähestyä mutta viihtyi muuten vaikka kuinka pitkään. Kyllästyin sitten siihen ja kysyin että haluaisiko hän rakastella. Vastasi myöntävästi.
Nyt 18 vuotta naimisissa joten oli toimiva keino.
Vierailija kirjoitti:
Nii? Olit juhannuspano ja se siitä.
Teilläpäin ei juhannuspanoon liity fyysistä kosketusta, vai?
oiset ova herkemmin halaavampia kuin toiset. - Itse (miehenä) myönnän, että kun olen ollu jo jonkin aikaa sinkkuna, niin se on saattanut tehdä minusta "hieman" varovaisemman ottamaan fyysisä läheisyyttä naista kohtaan. ("Korona-aika" on muutenkin pakottanut ottamaan yleisemmin etäisyyttä).
En tiedä mikä on oikea heti tai aika, jonka jälkeen olisi sopiva hetki ensimmäisen kerran halata. Joskus muistan, että treffien päätteeksi erehdyin sanomaan ääneen toiveeni naiselle, että halattaisiinko kun siinä tapitimme toisiamme, jonka jälkeen halasimme. (Siis halasimme molemmat, eikä hän vain seissyt, kuin suolapatsas, joa minä olisin halannut)
Olikin mieltä ylentävää saada myöhemmin teksiviesti, jossa samainen nainen kirjoitti, että hän epäilee, että minä en ole aidosi mukana ja hänestä kiinnosunut, kun piti sitten erikseen oikein kysyä, että halattaisiinko.
- Eihän tuossa mitään. Vaikka oli kyllä paljonkin, kun olin uon luettuani enemmän kuin hämmästynyt. Mutta joo. Ikävämpää olisi ollu kuulla (tai lukea) ,että kuinka yritin väksin halata (tms).
Hienointa ja upeintahan on, jos tällainen asia (halaaminen) voisi tapahtua luontevasi ja mutkattomasti, mutta ei se aina näemmä onnistu menemään niin
Ei nykyään edes halata ilman lupaa, sekin kysyttävä kolmeen kertaan. Luvaton halaaminen muuttuu äkkiä seksuaaliseksi ahdisteluksi. Halaamiset on halattu, nyt mennään turvaväleillä.
Olisithan itsekin voinut ehdottaa halausta. Tuskin mies olisi estellyt.
Kannattaa itse naisena rohkaistua ja halata. Halaan itse treffien päätteeksi jos on ollut mukavaa.
Yleensä kun treffailen, niin ei fyysinen läheisyys ole mikään ongelma itselle, siis jos olen kiinnostunut. Tämän miehen kohdalla vaan tuli fiilis, että on itseäni reippaasti tasokkaampi. Siksi jäädyin ja olin enimmäkseen asiallinen. Epävarmuutta en näytä huonosta itsetunnosta huolimatta.
Tuskin tämä mies kuitenkaan heti haluaisi tavata uudestaan jos ei olisi kiinnostunut?
Ap
Olisit itse halannut.
Kaikki ihmiset ei halaile ihan heti. Olette tavanneet kaksi kertaa.
Voi vttu tätä nykyaikaa kun heti pitää olla kädet housuissa tai melaa mekossa tai aletaan miettimään onko tosissaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu tätä nykyaikaa kun heti pitää olla kädet housuissa tai melaa mekossa tai aletaan miettimään onko tosissaan kiinnostunut.
😁
Mitäpä jos ihan vaikka vaan silittäsit sen kättä tms. pientä, vähän niinkuin merkiksi, että saa koskea.
Alkoiko nimi J:llä?