Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti ja lapsi toisen kanssa.

Vierailija
28.06.2014 |

Oon siis itse raskaana, ihan alussa vasta. Mutta tämä on sellainen ei-suunniteltu raskaus. En siis tosiaa ajatellut vielä lapsia hommata ja miehen kanssa puhuttu että lapsia halutaan kyllä yhdessä. Mutta tosiaan vasta parin vuoden kuluttua. Ajatuksena omassa mielessä ollu että jos vahinko käy niin abortti on ainut vaihtoehto vielä toistaiseksi. Söin cerazette pillereitä joka ilta.

Nyt kun sain miehelle kerrottua, oli hän melkoisen järkyttynyt. Pelkäsin hänen reaktiota että mitä sanoo.. Eipä hän oikeestaan yhtään mitään. Ainut mitä sai sanottua oli ettei tahdo vielä meille lasta.

Ja ymmärränkin tämän periaatteessa oikeen hyvin. On kiire töissä.

Hänellä on kuitenkin toinen lapsi entisen naisen kanssa. Ja tiedän että toisen lapsen hankkiminen pelottaa. Varsinkin kun ex nainen on päättänyt haluta yksinhuoltauuden eikä suostu antamaan lasta isälleen. Haastaa kaikesta riitaa, uhkaa käräjillä, tekee kaikesta vaikeaa.

Eli ymmärrän siis hyvin miksi mies ei vielä tahdo lasta..

Mies kyselee mitä meinasin asian kanssa tehdä ja on aika hiljainen. Välttelee aihetta..

Enhän minäkään ole vielä valmis äidiksi, tai ainakin luulin niin. Kai minä vain pelkään jääväni yksin lapsen kanssa, näin nuorena. Minä en tiedä, en tiedä muutakuin että pelkkä abortin ajatteleminen tuntuu pahalta. Kuin luopuisi jostain tärkeästä. Olo on kuin että joutuisi tappamaan oman muksun.. ja tiedän että luultavasti sitä tulisin katumaan.

Pelkään vain että mies lähtee jos päätän lapsen pitää.. luultavasti niin tapahtuiskin..

Tarvitsen ehkä vähän miettimiseen aikaa. Kuinka paljon mulla on miettimis aikaa, että mihin viikkoihin asti abortit tehdään?

Ja vaihtoehtoisesti jos päädyn lapsen synnyttämään, niin milloin voi mennä ekaa Ultraan?

Kiitos jo etukäteen niille, jotka vastaa asiallisesti!♡

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kakskymppisyyden alkuvuosina varma, että teen abortin, jos vahinko käy. En itse halunnut lasta.

Nyt olen 30 ja vieläkin saman miehen kanssa (kaikki nämä vuodet). Jos nyt jos vahinko tapahtuisi, pitäisin lapsen. Kyse on vain omista peloistani.

Te kuitenkin olette puhuneet lapsista parin vuoden päästä, joten kannattaa pitää tämä lapsi jo.

Vierailija
2/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijä on niin mulkku että jättäisi sut yksin lapsen kanssa niin jätä se itse samantien ja pidä lapsi. Älä tee aborttia, ihan oikeasti. Jätä se tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no et sano kuinka nuori olet. Mutta joka tapauksessa, tuntuu että ei kannata tehdä aborttia, yleensä ne jotka sanoo että ei kadu, ovat olleet koko ajan ihan varmoja, eivätkä ole olleet kahden vaiheilla kuten sinä.

Ja viikolle 12 tehdään abortti, silloin mennään jo ekaan ultraan jos lapsen pitää. Varhaisultraan voi joskus päästä aikaisemminkin, mutta silloin ei siellä juuri mitään vielä näy.

Vierailija
4/4 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori, elä ensin elämäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme