Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hotelli aamupalalla oli yskivä, hikinen mieshenkilö, joka kosketteli kaikkia ruokia käsillään

Vierailija
29.06.2021 |

Olin jonossa, ja jäi kyllä inhottava olo. En ymmärrä eikö osannut vai tajunnut että ruokia otetaan ottimilla. Itse ostin juustot, leikkeleet yms. ihan toisesta reunasta kun miehen sormilla kosketellut alueet. Eikä henkilökunta voi sanoa mitään, itse kommentoin että kannattaa ottaa ottimilla hygienian takia mutta ei auttanut.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää.

Vierailija
2/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😵‍💫.

Järkyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempia satuja. Tämä on saduksikin liian epäuskottava.

Vierailija
4/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla hesalainen tai turkkilainen.

Vierailija
5/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia inhoan buffetteja.

Vierailija
6/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huuhkajapaita päällä?

(Mikään laki ei kiellä koskettelemasta, hallitus ei estänyt, haista v krista kiuru)

Vierailija
7/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan näky, kun ukkeli tunki kouransa puurokattilaan ja munakokkeliin😂

Vierailija
8/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarissa?

Vierailija
9/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mennyt, vaan käännyin kannoillani, kun näin, että suurin osa oli ilman maskeja. Olisi voinut kuvitella, että aamupala haetaan maskin kanssa ja riisutaan omassa pöydässä tai vielä paremmin, saisi aamupalan huoneeseen tai ainakin pöytään katettuna.

Vierailija
10/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten parempaa keksinyt.

Huomenna jotain parempaa.

Kiitos

Vierailija
11/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa hotellissa juustoa käytettiin niin, että kaikki koskivat siihen pitämällä kiinni ja höyläämällä itselleen juustopalasia. Miettii että sakki käynyt juuri aamupaskalla, ja varmaan puolet ei pese käsiään. (JA nokan kaivajat). Jäi aamupalat siellä syömättä. Miksi käydä aamupalalla tälläisinä aikoina?. Käy hakeen pitsan vaikka?.

Vierailija
12/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten parempaa keksinyt.

Huomenna jotain parempaa.

Kiitos

Kyllä niitä porsaita näkee, kostean illan jälkeen vielä aamutuhnussa mennään syömään aamupalaa.

Ei siinä käytöstapoja tunneta.

T. Tarjoilija.

Vierailija
13/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit näitä satujasi edes joskus niin että päähenkilönä olisi nainen. Nämä iänikuiset sikamies trollisi eivät ole lainkaan uskottavia.

Vierailija
14/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä! Juuri oli tullut positiivinen koronatestitulos, joten ajattelin ”panna kehnon kiertoon”.

Et ehkä huomannut, mutta yskin _todella_ tiiviitä klimppejä myös aterimien päälle ja varmuuden vuoksi kaivoin persevaosta hikistä nöyhtää pekonin joukkoon.

Vierailija
15/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kylpylässä sattuu ja tapahtuu 😴

Vierailija
16/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa patongin ravintolaan toimitti joku tyyppi paljaassa kädessään ja ojensi sen tarjoilijalle paljaaseen käteen. Ei tehnyt mieli syödä patonkia sen jälkeen. Mitäköhän ovenkahvoja tulija oli lääppinyt, kuinka moni oli aivastanut patonkiin kadulla. Ja tarjoilija oli varmaan juuri tullut vessasta ja rahastanut sen jälkeen edellisen asiakkaan. Bon apetit!

Vierailija
17/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla hesalainen tai turkkilainen.

Mieluummin vaikuttaa kokoomuslaiselta.

Vierailija
18/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollisella työmatkalla ilmeisesti ap olit? Eikä aamiaista muuten saanut ja nälkään olisit kuollut? Muussa tapauksessa ihan itse otit tietoisen riskin - kyllähän nämä Pietarin matkaajat, kuten tässä 1,5 vuoden aikana aika monet muut itsekeskeiset perseilijät, ovat jo näyttäneet, ettei sen varaan voi laskea, että ihmiset ihan itse osaisivat käyttäytyä vastuullisesti. 

Vierailija
19/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin junassa samassa vaunussa erittäin räkäisen ja yskivän ihmisen kanssa. Ilmoitin asiasta ja pääsin muualle istumaan, mutta sinne se jäi räkimään ja basilleja levittämään täyteen vaunuun. Toivottavasti ei sentään koronaa.

Vierailija
20/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit sinne? Pysy poterossasi 😒