Hotelli aamupalalla oli yskivä, hikinen mieshenkilö, joka kosketteli kaikkia ruokia käsillään
Olin jonossa, ja jäi kyllä inhottava olo. En ymmärrä eikö osannut vai tajunnut että ruokia otetaan ottimilla. Itse ostin juustot, leikkeleet yms. ihan toisesta reunasta kun miehen sormilla kosketellut alueet. Eikä henkilökunta voi sanoa mitään, itse kommentoin että kannattaa ottaa ottimilla hygienian takia mutta ei auttanut.
Kommentit (32)
En käsitä miten kukaan voi syödä jostain buffeteista, en edes ennen koronaa. Yäk.
Vätän buffettijuttuja jos mahdollista. Hotellin aamiainan on vähän hankala, kun ei viitsisi syödä pelkkiä kananmunia.
Tuota samaa on päivittäin kaupan vihannesosastolla. Mummot kokeilee paljain käsin jokaista tomaattia, mitä löytyy. Sitten otetaan pari omasta mielestä parasta.
Miten hotelli voi olla mieshenkilö?
Hotellin aamiaisella on liian usein lapsiperheitä. Huutavat, koskevat käsillään joka paikkaan ja vievät tilaa kuin muukalaisleiri.
Mä en osta IKINÄ mitään kauppojen salaattibaareista.
Voi hyvät asiakkaat jos näkisitte joskus sen muiden asiakkaiden toiminnan niiden avoimien tuotteiden äärellä.
Terveisin Sittarin myyjä
Vierailija kirjoitti:
Mä en osta IKINÄ mitään kauppojen salaattibaareista.
Voi hyvät asiakkaat jos näkisitte joskus sen muiden asiakkaiden toiminnan niiden avoimien tuotteiden äärellä.
Terveisin Sittarin myyjä
Sama. Tosin mua ällöttää myös ne vanhat tuotteet, jotka joka päivä nostetaan takaisin esiin. t. toinen myyjä
Missä maassa, missä hotellissa?
Sanoitko tarjoilijalle, mitä vastattiin?
Kuulostaa epäuskottavalta.
Hotellit ovat nyt erityisen varovaisia.
Tuollaista ei tapahdu muutenkaan, mutta ei varsinkaan nyt.
Eli keksitty juttu.
Miks ihmeessä vihaat keskimääräistä persumiestä?
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa, missä hotellissa?
Sanoitko tarjoilijalle, mitä vastattiin?
Kuulostaa epäuskottavalta.
Hotellit ovat nyt erityisen varovaisia.
Tuollaista ei tapahdu muutenkaan, mutta ei varsinkaan nyt.Eli keksitty juttu.
No ei tietysti sanottu henkilökunnalle mitään!
Äkkiä puhelin kouraan ja ilmoitus tänne🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa on päivittäin kaupan vihannesosastolla. Mummot kokeilee paljain käsin jokaista tomaattia, mitä löytyy. Sitten otetaan pari omasta mielestä parasta.
Sopisi mullekin, että olisi palvelutiski.
Siinä työntekijä kerää hedelmät ja vihannekset mitä haluan. Siistiä ja helppoa.
Koska ja missä olet viimeksi saanut asiakaspalvelua vihannesosastolla?
Nykyään siellä on valtavia laatikoita, joiden välissä asiakkaat risteilevät etsimässä tomaattejaan.
Myyjiä ei näy missään.
Laatikoissa on raakoja, hyviä, rikkoutuneita ja pilaantuneita.
Kun asiakas joutuu valitsemaan, tottakai hän tarkistaa jo kaupassa mitä kotiinsa kantaa.
Kyllä kai se jonkun muun olisi syytä pysyä siellä poterossaan.