Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan ihastu miehiin

Vierailija
28.06.2014 |

Olen 26v sinkkunainen ja ongelmani on se, että tunnen äärimmäisen harvoin vetoa miehiin joita tapaan. Olen käynyt baareissa ja kokeillut nettiä, ja erityisesti nettimiehiin olen usein pettynyt. Kuvassa voi olla tavallinen ihan ookoo tapaus, ja sitten puhelimessa onkin joku läähättävä mammanpojalta kuulostava seksivinkuja. Ulkona saatan jutella ihan ok miehille, mutta en koskaan tunne yhtään mitään. Ihastuuko muut helposti? Välillä mietin, että minulle ei varmaan ole missään ketään. En yksinkertaisesti kiinnostu kenestäkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole psyykeeltään normaali, jos ei koskaan ihastu.

Vierailija
2/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo tunnepuoli muuten? Rakastatko vanhempiasi, sisaruksiasi jne? Tunnetko mitään kun joku läheinen kuolee? 

Iloitsetko mistään asioista? Oletko koskaan surullinen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:42"]Mun mielestä ei ole psyykeeltään normaali, jos ei koskaan ihastu.

[/quote]

Paskapuhetta. Suurin osa miehistä ei ole ihastuttavia.

Vierailija
4/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotenkin sama juttu... Olen kylläkin 23v. ja sinkkuna ollut vasta muutaman vuoden, mutta tuntuu, että kaikki on niin vaikeeta... Paljon on ollut iskuyrityksiä, treffipyyntöjä ym. Mutta en ole vain lämmennyt. On ollut todella ihania ja komeita miehiä ja osa ihan sellaisia, ettei varmaan tule enää tulevaisuudessa vastaan, meni siis ohi suun... :( pelkään jotenkin sitoutumista enkä osaa vain ihastua, joskus aiemmin ihastuin todella helpostikin...

Vierailija
5/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihastun lähes tulkoon kaikkiin miehiin. :/

Vierailija
6/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:48"]Mites tuo tunnepuoli muuten? Rakastatko vanhempiasi, sisaruksiasi jne? Tunnetko mitään kun joku läheinen kuolee? 

Iloitsetko mistään asioista? Oletko koskaan surullinen? 

[/quote]

Tottakai rakastan perhettäni ja suren kuolleita! Mietin jopa tuntemattomia kuolleita ja itken helposti jos katselen vaikka kuvia sodista yms. En siis ole mitenkään tunteeton. En vaan ihastu ihmisiin joita kohtaan. Tai tunne fyysistä vetoa. En kuitenkaan ole lesbo, kun joku sitäkin kohta ehdottaa. Eniten minua miellyttävät miehekkäät, siistit ja asialliset, mielellään tummat noin 30-40v miehet.

Ap

Vierailija
7/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuossa vaan on henkilökohtaisia eroja, kuinka helposti ihastuu. Itsekin pitkään luulin, etten kykene ihastumaan. Tähän mennessä olen ihastunut kahteen ihmiseen, ikää 28 nyt. Eli mahdollista minulle, mutta vaatii tosi paljon.

Vierailija
8/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ettet ihastu, jos pidät miehekkäistä ja tummista. Suomessa kivannäköinen, tumma ja miehekäs on ihan äärimmäinen poikkeus. Kaljuja, pujopartaisia, nössyköitä ja muuten lällyn näköisiä miehiä kyllä riittää ihan kaikille!

Vierailija
9/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakko

Vierailija
10/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa olisi enemmän noiden jalkapalloilijoiden näköisiä miehiä niin löytyisi sinkkunaisillekin edes jotain silmäniloa.

Vierailija
11/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:45"]

Jos Suomessa olisi enemmän noiden jalkapalloilijoiden näköisiä miehiä niin löytyisi sinkkunaisillekin edes jotain silmäniloa.

[/quote] Ihan kun jalkapalloilijoille kelpaisi vauva.fin läskit harakat