Miten aiotte viettää joulua?
Kommentit (46)
Jouluvalot säilyy parvekkeella seuraavaan jouluun. Syksyllä joulupallot antaa valoa.
Mäkin aloitin jo lahjojen ostamisen aleista ni ei tule hirveetä stressiä sitten kun on pimeetä ja loskasta.
Meillä itse asiassa vietetään pikkujouluja juuri tänään, joten tunnelmissa ollaan jo :D
Minulla meni suklaat ja kahvit vanhaksi kun ostin etukäteen.
Pakastin tällä viikolla rakeita, koska jonkin amerikkalaisen sääennusteen mukaan tulee musta joulu koko Etelä-Suomeen. On sitten ainakin jotain lumen tapaista.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:30"]
[/quote]
Ne on tapana antaa miniälle/anopille/pomolle.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:30"]
[/quote]
Ne on tapana antaa miniälle/anopille/pomolle.
[/quote]
Ja sitten keskustellaan av:lla.
Jeps, lähdetään sukuloimaan kolmeksi viikoksi Australiaan. Joulu ja uusi vuosi vaihtuvat auringossa:).
Kuka alapeukutti minun katkarapukimarani???!!!
Joko olette tehneet joululaatikot valmiiksi pakkaseen?
Ostin suklaamunat ja mämmin alesta ensi vuoden pääsiäistä varten.
Aijai, ensi joulu menee anoppilassa ja minun toiveestani. Minulla on ihana anoppi, joka osaa tehdä joulusta tunnelmallisen, rennon ja onnistuneen, ja sitä arvostan. Ihana päästä sinne nauttimaan ja viihtymään. Ja noloudekseni myöntämään, laiskottelemaan. Mutta muistan myös anoppiani avokätisesti enkä vain jouluna. Olemme erilaisia, hän on oman sukupolvensa kasvatti, ahkera, kiltti, joustava ja siitä huolimatta, etten varmasti ole ihanneminiä, hän välittää minusta ja saa aikaan tunteen, että hän on onnellinen, että poikansa on onnellinen kanssani. Hän on noin miljoona kertaa "parempi ihminen" kuin minä, mutta silti tulemme loistavasti toimeen keskenämme.
Olihan vuodatus :D
Ostin joululahjat jo tammikuun alennusmyynneistä ja samalla uudet koristeet ja valot. Nyt on huoletonta, kun ei tarvitse muuta kuin laittaa ruuat. Pikkuhiljaa laitan laatikoita ym.
teettekö tuon katkarapukimaran etukäteen pakkaseen?
Luultavasti synnärillä joko synnyttämässä tai osastolla vauvan kanssa :)
Aion istua yksin kotona suunnittelemassa juhannusta.
Aion istua yksin kotona suunnittelemassa juhannusta.
Juuri otin riisipuuron hautumasta uunista. Nopea jäähdytys ja pakastimeen. Huhtikuussa ostin ison satsin ALE-luumuhilloa ja tein joulutortutkin valmiiksi pakastimeen. Joulukuusi haettiin juhannuksena, kun käytiin mökillä. Nyt se on vesisaavissa ulkovarastossa.
Näin se joulu mukavasti pikkuhiljaa tulee, ei tarvitse stressata.
Pari joulua vietetty Lapissa..tänä vuonna ihan kotosalla.mutta uudeksi vuodeksi taas Lappiin.
Tässä juuri katsastelen katkarapukimaroiden reseptejä.