Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luopuisitko hajuvesistä jos

Vierailija
28.06.2014 |

miehesi tulisi yliherkäksi hajuvesille?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
2/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvesiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä, eli ei tarvitse luopua

Vierailija
4/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliherkkyys hajusteille on enemmän psykosomaattinen naistenvaiva, turha tälläisiä asioita on spekuloida.

Vierailija
5/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:03"]

Yliherkkyys hajusteille on enemmän psykosomaattinen naistenvaiva, turha tälläisiä asioita on spekuloida.

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
6/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:03"]

[/quote]

Aha, joku lähde sulla varmaan on tähän? :D

Luopuisin varmaan kotioloissa, en muuten.

Vierailija
7/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinä, joka luopuisit miehesi tähden, miksi et voi luopua muiden ihmisten tähden. ap

Vierailija
8/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopuisi tuoksuista enkä kissasta miehen tähden. En minä nyt sentään ihan hullu ole!

Sen sijaan tupakkavapaita naapureita kaipailen... Tulisipa pian lakimuutos, jotta voisin haastaa tupakoivat naapurini oikeuteen parvekerauhani rikkomisesta.

Vierailija
9/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:07"]

Entä sinä, joka luopuisit miehesi tähden, miksi et voi luopua muiden ihmisten tähden. ap

[/quote]

Jos tarkoitat minua (?) en ole muiden kanssa niin tiivisti/pitkiä aikoja yhdessä, että sillä olisi merkitystä.

Miksi sinä et lainaa etkä käytä kysymysmerkkiä?

7

Vierailija
10/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta meillä asia meneekin niin päin, että mies käyttää minua enemmän hajusteita. Esimerkiksi miehen suosima, pari kymppiä 200 millin putelilta maksava vartalovoide on melkein voimakkaammin hajustettua kuin omat EdT:ni. Huomauttelen kyllä asiasta, naisillahan on yleisesti parempi hajuaisti kuin miehillä, ja mieheni myös tupakoi. Joskus melkein toivoisin, että miehen työpaikalle tulisi joku hajusteherkistynyt. Mutta jos heitä miesvaltaisessa asiantuntijaorganisaatiossa on, niin yrittävät ilmeisesti elää vaivansa kanssa ja olla hankkimatta hankalan hörhön mainetta.

Vierailija
11/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvesiä, mutten usko tuollaiseen hajusteyliherkkyyteen - tai siis nimenomaan korvien välissä se on. Kaikkiallahan on hajuja ja ihmiset haisee kyllä joltain ilman hajuvesiäkin. 

Vierailija
12/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hajuvesiin vois soveltaa tupakkalakia tai sellanen pitäs ehdotomasti tehdä.

Kyllä nää haisulit pitäis saada kuriin.

Vierailija
13/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:17"]

Kyllä hajuvesiin vois soveltaa tupakkalakia [/quote]

Kun nyt sellainen (parveketupakointi sanktioiduksi) ensin tulisi... Olen odottanut sitä jo parikymmentä vuotta. Kesät ovat kidutusta!

Vierailija
14/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä ajattelet siitä, että hajuvesiin otetaan ainesosia mummuassa kaskelotin perärauhasista? Minusta se on etovaa. Yäk. ap

Vierailija
15/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskelotin perse tuntuu houkuttelevammalta ajatukselta kuin hajuvesi. Mua ällöttää hajuvedet todella paljon.

Vierailija
16/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:23"]

Kaskelotin perse tuntuu houkuttelevammalta ajatukselta kuin hajuvesi. Mua ällöttää hajuvedet todella paljon.

[/quote]

Mukava kuulla, että on muitakin, jotka inhoaa hajuvesiä. Itse olen yliherkkä ja yleisissä tiloissa, vaikka marketeissa on joskus todella tukalaa olla. Minäkin kyllä kannattaisin lakia, joka kieltäisi ainakin sellaisissa yleisissä tiloissa, kuin marketit, virastot, toimistot ym. vastaavatissa hajuvesien käytön. ap

Vierailija
17/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies luopui mun takia hajusteita enkä ole muita vaatinut uhrautumaan mun puolesta. Hajusteet kun tuntuvat olevan niin hemmetin tärkeitä ihmisille.

Vierailija
18/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:21"]

Entä mitä ajattelet siitä, että hajuvesiin otetaan ainesosia mummuassa kaskelotin perärauhasista? Minusta se on etovaa. Yäk. ap

[/quote]

Kyllä kaikessa muussakin kosmetiikassa käytetään eritteitä sieltä sun täältä, ei hajuvedet ole ainoita. Mutta ei niitä sellaisenaan purkkeihin ja puteleihin laiteta, esim. hajuvesien valmistuksessa käytetään höyrytislausta.

Vierailija
19/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän tehdä lakialoite hajuvesien kieltämisestä yleisissä tiloissa? ap

Vierailija
20/74 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:32"]Pitäisiköhän tehdä lakialoite hajuvesien kieltämisestä yleisissä tiloissa? ap

[/quote]

Kannatan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi