Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: onko teillä ollut koskaan sellainen olo, että naisenne himoitsisi teitä?

Vierailija
28.06.2021 |

Rupesin tässä miettimään, että avioliittoakin jo useampi vuosi takana enkä ole tainnut koskaan harrastaa seksiä siten, että olisin ollut oikeasti naisen halujen kohde. Moni varmaan nauttinut seksistä eikä kukaan ole valittanut sen laadusta, mutta uskoisin, että homman olisi voinut hoitaa kuka tahansa samoin tuloksin. Käytänössä kyse on ollut siis yhdessä runkkaamisesta eikä siitä, että nainen olisi minusta kostunut.

On varmaan aika erilaista olla nainen, kun saa olla haluttu. En oikein edes osaa kuvitella, että joku nainen kiihottuisi fyysisestä olemuksestani.

Tällaisia ajatuksia tämmöisellä ihan mukiinmenevällä perusmiehellä. Mites teillä muilla miehillä?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin. Yleensä tulee paremminkin vaikutelma, että arvoisa prinsessa on nyt suituisalla tuulella suostuakseen seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Tämä on just niin totta. Vain sopivassa humalassa tuntuu olevan himoissaan, eli todella harvoin. Ehkä silloin kun oli vielä suvun jatkamistarpeita tai ainakin munan himoa oli, muusta en tiedä.

Välillä mietityttää, että miltähän se toisen himon kohteena oleminen tuntuisi. Itse himoitsen edelleenkin yli kymmenen vuoden yhteiselon jälkeenkin.

Nyt, kun muistelen, niin humalassa saattaa olla vaimo jopa ihan himokas, mutta eipä tuo juuri juopottele.

Ja nyt kun muistelen, niin humalassa mun mies haluaa panna - yleensä työreissuilla muita muijia.

Vierailija
42/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks himoitsisin tissuttelevaa valehtelijaa, joka tanssittaa ja lääppii muita ämmiä aina kun mahdollisuus?

Niitä äijä himoaa, mun himoamiset häntä kohtaan ei vois vöhempää äijää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks himoitsisin tissuttelevaa valehtelijaa, joka tanssittaa ja lääppii muita ämmiä aina kun mahdollisuus?

Niitä äijä himoaa, mun himoamiset häntä kohtaan ei vois vöhempää äijää kiinnostaa.

Mikset eroa? Oletko tyhmä? Vai taloudellisesti miehestä riippuvainen?

Vierailija
44/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa naisia. Olen tasa-arvon kannattaja. Feminismi on taas jotain, jota en kannata. Enkä mä sinänsä pyri loukkaamaan ketään. Provokatiivinen kirjoitustapa saattaa luoda hyvääkin diskurssia.

Et vihaa naisia mutta vastusta feminismiä?

Et taida ymmärtää mitä feminismi on.

Se ei ole mitään sitä mitä sinulle on siitä kerrottu noilla persujen naisia vihaavilla keskustelusaiteilla.

Jos joku nainen ikinä ryhtyy kanssasi suhteeseen niin hän saa syyttää itseään. Mies joka ei ole feministi on aika todella harvan naisen mieleen. Ja ihan syystä.

Vierailija
45/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet jatkuvasti käyttävät sanaa feiministi, haukkumasanana. Minä olen sellainen ja ihan kunnon nainen, oikeudenmukainen ja tasa-asron kannattaja kaikissa asioissa.En halua mitään pahaa miehille, päinvastoin useimmat miehet ovat aivan ihania.. Rakatan ja himoan omaa miestäni joka päivä. Mikä tässä on niin vaikeaa miehille tajuta. Toki maailmassa on naisia jotka voivat vihata miehiä, mutta niin on miehiäkin, jotka haluavat vihata ja alistaa, raiskata ja tappaa naisia, ja niin tekevätkin. Mikä mättää?

Feministi on negatiivinen sana säälittäville beta-miehille joilla ei joko koskaan ole naista edes ollut tai ovat huonossa suhteessa ymmärtämättä että se on huono juuri heidän takiaan.

Minä olen mies ja feministi ja olen koko elämäni saanut nauttia hyvästä seksistä ja siltä että naiseni huomaa minua.

Mies joka käyttää feministi sanaa negatiivisesti tuskin kovin naista itselleen voi koskaan löytää joten jää ilman sekä hyvää seksiä että sitä että nainen häntä himoitsisi.

Vierailija
46/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut täälläkin karkaa muiden haukkumiseen välillä, mutta vastaan alkuperäiseen kysymykseen kyllä :)

Sen jälkeen kun on vasta aikuisiällä (+40) oppinut olemaan avoin, puhumaan haluista ja tunteista kumppanin kanssa, niin sen jälkeen on auennut parisuhteessa uudet tuulet ja tuntemukset. Nytkin aina kun vaimoke sanoo että hän haluaa minua, niin itselle tulee sellainen olo että hän todellakin haluaa ja just minua, vaikka en mikään hunks enää olekkaan.. vähän isämasua ja jne :). Tiedän että harva näin kait pystyy tuntemaan eri syistä ja suhteen ristiriidoista johtuen, mutta suosittelen miehiä keskustelemaan, olemaan avoin, kertomaan omista ja kysymään toisen haluista, niin voi yllättyä positiivisesti.

Aika pirun hyvä olo olla haluttu ja kuulla kehuja :)

Vierailija
47/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään persu. Mutta onhan se feministikuoron kiva kailottaa taas miesvihaansa ja heittää oletuksia. Itse en moiseen toki koskaan syyllisty. Kannatan tasa-arvoa. Ja tiedän kyllä täysin tämän yhden ääliön ilman liitteitä tai linkkejä kopsatun aiheen sisällön. Niinhän sitä väitetään. Naisilla, kuten miehilläkin, kuten homoilla, kuten lesboilla, kuten joka ihmeen oletetulla on oikeus tasa-arvoon.

Mikä siinä on, että mun ei tarvitse ilmoittaa olevani hetero. Mun ei tarvitse rääpiä toisen naamalle ideologioita, mutta nää ihmiset, jotka eivät osaa olla oma itsensä, luovat tätä inhoa. En mä kohtele ketään inhoa. En vaan oikeastaan jaksa kuunnella, onko joku feministi tai mikä tahansa isti. Ismit ärsyttävät, jos ei muuten osaa olla. Mä olen tän keskustelun pohjalta miessika, sovinisti jne. Ei pidä paikkaansa tämä. Ja feministit (eivät varmaan kaikki) ovat tätä viljelleet. Mulla on kavereina homoja, lesboja, musta-ihoisia, aasialaisia, lähi-idästä tulleita. Ei mitään ongelmaa. Feministit luovat itselleen paremmuuden sädekehää ja dissaavat muita. Ei tasa-arvoista. Ja mua haukutaan. Menkää nyt itseenne ja parempi jos pysytte siellä.

Vierailija
48/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin! Mun oma mieskin feministi, ja meillä jumalattoman hyvä ja tooosi pitkä liitto.Seksiä jokapäivä, ja keskustelua paljon!

Vierailija
49/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole myöskään persu. Mutta onhan se feministikuoron kiva kailottaa taas miesvihaansa ja heittää oletuksia. Itse en moiseen toki koskaan syyllisty. Kannatan tasa-arvoa. Ja tiedän kyllä täysin tämän yhden ääliön ilman liitteitä tai linkkejä kopsatun aiheen sisällön. Niinhän sitä väitetään. Naisilla, kuten miehilläkin, kuten homoilla, kuten lesboilla, kuten joka ihmeen oletetulla on oikeus tasa-arvoon.

Mikä siinä on, että mun ei tarvitse ilmoittaa olevani hetero. Mun ei tarvitse rääpiä toisen naamalle ideologioita, mutta nää ihmiset, jotka eivät osaa olla oma itsensä, luovat tätä inhoa. En mä kohtele ketään inhoa. En vaan oikeastaan jaksa kuunnella, onko joku feministi tai mikä tahansa isti. Ismit ärsyttävät, jos ei muuten osaa olla. Mä olen tän keskustelun pohjalta miessika, sovinisti jne. Ei pidä paikkaansa tämä. Ja feministit (eivät varmaan kaikki) ovat tätä viljelleet. Mulla on kavereina homoja, lesboja, musta-ihoisia, aasialaisia, lähi-idästä tulleita. Ei mitään ongelmaa. Feministit luovat itselleen paremmuuden sädekehää ja dissaavat muita. Ei tasa-arvoista. Ja mua haukutaan. Menkää nyt itseenne ja parempi jos pysytte siellä.

Ei järjellistä sanaa...väitä väitä väitä vaan.

Vierailija
50/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järjellistä sanaa...väitä väitä väitä vaan.

Kiihdyin. Pari kirjoitusvirhettä on. Jos sinut tekee onnelliseksi se, että väität mun valehtelevan, niin ei kai se multa ole pois. Itsellesi saatat tehdä hallaa. Ja en ole feministi, tasa-arvoa kannatan. Ja voi varmasti olla feministejä, jotka aidosti kannattavat myös miesten oikeuksia. Se olisi tasa-arvoa. Tänään oli YLE-puheessa ohjelma, johon mies soitti. Kyse oli sankaruudesta. Hän kertoi, että näki rannalla pienen tytön, jolla oli selvästi paha mieli ja joka oli yksin. Mies ei voinut mennä kysymään, voiko hän auttaa, koska pelkäsi pedofiilin leimaa. Naisen olisi helpompi mennä. Miehetkin voivat auttaa ilman leimaa. Tasa-arvo?

Vierailija
51/70 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itsestään selvyytenä, että parisuhteessa naiset himoitsevat miehiään. Jos näin ei ole, ei ole parisuhteessakaan mitääm järkeä. En olisi koskaan pariutunut haluttoman kanssa tai jäisi parisuhteeseen. Minun haluni vaimoa kohtaa syttyy vaimon haluamisesta, nautinnoista ja orgasmeista. Ilman haluja ei olisi mitään muutakaan.

Vierailija
52/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurustelin naisen kanssa ja lähiksessä puristeli pakaroitani ja jotka silloin olivat kiinteät. Hyväili myös pyllynvakoa ihanasti mutta saunanpuhdas piti olla. Huohotti ja huomasin tai ainakin kuvittelin sen olevan aitoa!

Vierailija
53/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Ei sekään muuten kauhean hääviä ole, että kesken tärkeän työn alkaa vihjailu ja pakaroiden taputtelu,

Vierailija
54/70 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet jatkuvasti käyttävät sanaa feiministi, haukkumasanana. Minä olen sellainen ja ihan kunnon nainen, oikeudenmukainen ja tasa-asron kannattaja kaikissa asioissa.En halua mitään pahaa miehille, päinvastoin useimmat miehet ovat aivan ihania.. Rakatan ja himoan omaa miestäni joka päivä. Mikä tässä on niin vaikeaa miehille tajuta. Toki maailmassa on naisia jotka voivat vihata miehiä, mutta niin on miehiäkin, jotka haluavat vihata ja alistaa, raiskata ja tappaa naisia, ja niin tekevätkin. Mikä mättää?

Meillä vaimo nauraa feministeille, ovat kuulemma pellejä hänen mielestään. Itse ajattelen, että feminismi on lähinnä ryhmäidentioitumissana vasemman laidan tyypeille. Muille tasa-arvo on riittävä, ei tarvita erikseen mitään "parempaa tasa-arvoa", jossa flirttaillaan misandrialle.

Vierailija
55/70 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lasteni äiti himoitsi minua silloin kun oli lastentekoaika. Varmaan yhden käden sormissa laskettavissa kuinka monta kertaa sen jälkeen hän on tehnyt aloitteen tai himoinnut minua. Lapset on jo yli 20 vee. Eipä toi emäntä himoitse muutaku kännykkäänsä. Tai telkkaria.

m55

Vierailija
56/70 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aina. Avopuoliso hemmottelee aloitteilla lähes päivittäin ja kehuu. Seksielämä kukoistaa. Tosin ollaan nuoria 25-vuotiaita vielä :)

Vierailija
57/70 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Kun vaimo sai itsetuntoa hieman lisää on uskaltanut näyttääkkin halunsa ja himonsa. Kyllä se tuntuu hyvältä. Ja vaikka huomiota muualtakin saisi niin eipä paljoa nappaa.

Vierailija
58/70 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betamiesten naiset ei himoitse miehiään. Ovat nössöjä kun eivät uskalla ottaa eroa ja etsiä itselleen naista joka heitä himoitsee.

Vierailija
59/70 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo nauraa feministeille, ovat kuulemma pellejä hänen mielestään. Itse ajattelen, että feminismi on lähinnä ryhmäidentioitumissana vasemman laidan tyypeille. Muille tasa-arvo on riittävä, ei tarvita erikseen mitään "parempaa tasa-arvoa", jossa flirttaillaan misandrialle.

No siinähän nauraa. Minä olen tasan kokoomuslainen ja hyvin toimeentuleva nainen, jolla laihava osakesalkku. Ja ihan olen feministi, sillä sitä yhä tarvitaan. Rakastan miehiä, omaani eritoten, ja himoan. Miehenikin feministi, ja onnekai monikin kunnon mies on sellainen. Niin kauan kun näitä miehiä on, jotka luulevat tosissaan olevansa parempia kuin naiset, ja vain siksi kun ovat miehiä, feminismiä tarvitaankin.

100 vuotta sitten vielä joku mietti onko naisella sielua.

Nyt tuntuu siltä, ettei sitä taida olla miehillä ainakaan.

Vierailija
60/70 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän nauraa. Minä olen tasan kokoomuslainen ja hyvin toimeentuleva nainen, jolla laihava osakesalkku. Ja ihan olen feministi, sillä sitä yhä tarvitaan. Rakastan miehiä, omaani eritoten, ja himoan. Miehenikin feministi, ja onnekai monikin kunnon mies on sellainen. Niin kauan kun näitä miehiä on, jotka luulevat tosissaan olevansa parempia kuin naiset, ja vain siksi kun ovat miehiä, feminismiä tarvitaankin.

100 vuotta sitten vielä joku mietti onko naisella sielua.

Nyt tuntuu siltä, ettei sitä taida olla miehillä ainakaan.

Lopeta jo!