Miehet: onko teillä ollut koskaan sellainen olo, että naisenne himoitsisi teitä?
Rupesin tässä miettimään, että avioliittoakin jo useampi vuosi takana enkä ole tainnut koskaan harrastaa seksiä siten, että olisin ollut oikeasti naisen halujen kohde. Moni varmaan nauttinut seksistä eikä kukaan ole valittanut sen laadusta, mutta uskoisin, että homman olisi voinut hoitaa kuka tahansa samoin tuloksin. Käytänössä kyse on ollut siis yhdessä runkkaamisesta eikä siitä, että nainen olisi minusta kostunut.
On varmaan aika erilaista olla nainen, kun saa olla haluttu. En oikein edes osaa kuvitella, että joku nainen kiihottuisi fyysisestä olemuksestani.
Tällaisia ajatuksia tämmöisellä ihan mukiinmenevällä perusmiehellä. Mites teillä muilla miehillä?
Kommentit (70)
Kyllä mun rahat himottaa naista. Ja mun haukkuminen. Tyypillinen feministi. Seksi on alistavaa, joten tuota ei sitten saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun rahat himottaa naista. Ja mun haukkuminen. Tyypillinen feministi. Seksi on alistavaa, joten tuota ei sitten saa olla.
Jospa oletkin sovinisti, joka et anna hyvää seksiä, sitä ei sitten halua feministi sen enmpää kuin tyhmä blondikaan.
Totuus on tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa oletkin sovinisti, joka et anna hyvää seksiä, sitä ei sitten halua feministi sen enmpää kuin tyhmä blondikaan.
Et voi tehdä minusta oletuksia. En ole sovinisti. Miksi yleistät blondit tyhmiksi? Kertoo sinusta hyvin paljon.... Taidat olla tyypillinen feministi. Ja konditionaalia vaikka käytitkin, loukkasit pientä herkkää romantikon sieluani. Itken itseni uneen. Pyytäisit anteeksi, jos osaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi tehdä minusta oletuksia. En ole sovinisti. Miksi yleistät blondit tyhmiksi? Kertoo sinusta hyvin paljon.... Taidat olla tyypillinen feministi. Ja konditionaalia vaikka käytitkin, loukkasit pientä herkkää romantikon sieluani. Itken itseni uneen. Pyytäisit anteeksi, jos osaisit.[/quot
Mitäs itse loukkaist minua, feministiä, joka himoaa omaa miestään täysillä. Ja nyt en käyttänyt konditionaalia! Ja tyhmä blondihan vakiintunut sananparsi!
Eli vaniljafeministi. Säälin miestäsi. Kuinka sait hänet taltutettua ikeesi alle? Tasa-arvo kun ei kuulu feminismiin, vaikka tämä kultti niin väittääkin.
Ja feministi, miksi n-sanaa ei saa käyttää, vaikka se oli vuosikymmeniä vakiintunut? Mietihän nyt, että jotain asioita, joista vouhkaatte, käytätte termiä loukkaava. Tyhmä blondiko ei ole? Feministin kaksinaismoralismia. Se siitä tasa-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Eli vaniljafeministi. Säälin miestäsi. Kuinka sait hänet taltutettua ikeesi alle? Tasa-arvo kun ei kuulu feminismiin, vaikka tämä kultti niin väittääkin.
Mun mies on oikein onnellinen; saa seksiä aina kun huvittaa, ja millaista hän haluaa, ja niin saan minäkin. Siä olet varmaan jäänyt ilman seksiä kun noin kiukkuasi purat naisiin. Kiu kiu kiukuttaako?
En vihaa naisia. Olen tasa-arvon kannattaja. Feminismi on taas jotain, jota en kannata. Enkä mä sinänsä pyri loukkaamaan ketään. Provokatiivinen kirjoitustapa saattaa luoda hyvääkin diskurssia.
Miksi miehet jatkuvasti käyttävät sanaa feiministi, haukkumasanana. Minä olen sellainen ja ihan kunnon nainen, oikeudenmukainen ja tasa-asron kannattaja kaikissa asioissa.En halua mitään pahaa miehille, päinvastoin useimmat miehet ovat aivan ihania.. Rakatan ja himoan omaa miestäni joka päivä. Mikä tässä on niin vaikeaa miehille tajuta. Toki maailmassa on naisia jotka voivat vihata miehiä, mutta niin on miehiäkin, jotka haluavat vihata ja alistaa, raiskata ja tappaa naisia, ja niin tekevätkin. Mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vielä sitä tullut koettua, että vaimo olisi himoissaan minusta..en tiedä sitten onko muista miehistä..itse olen kuitenkin ns. hyvä mies kaikinpuolin ja koettanut pitää hyvänä..joskus vaan tuntuu ettei enää jaksa pitää kun tietää että muualta saisi enemmän vastakaikua hellyydenosoituksiin
Ns. hyvä mies, mitä se sitten tarkoittaa??
Hyvä mies ja täällä seksiketjussa kehuskelet kuinka TIEDÄT muualta saavasi vastakaikua?? Mistä ns. hyvä mies sellaista tietää? Miten läheistä kanssakäymistä ja vastakaikua hyvä mies on jo kokeillut vaimon tietämättä salaa?
Hah, valehtelija sinä olet, et todellakaan hyvä mies. Hyvät miehet ei täällä roiku vaimolta salaa kehumassa!!
Vierailija kirjoitti:
En vihaa naisia. Olen tasa-arvon kannattaja. Feminismi on taas jotain, jota en kannata. Enkä mä sinänsä pyri loukkaamaan ketään. Provokatiivinen kirjoitustapa saattaa luoda hyvääkin diskurssia.
Sun diskurssi on just sun munan pituinen. Sen pituinen se satu.
Vihaaminen, alistaminen (paitsi ehkä leikkiessä), tappaminen ja raiskaaminen ovat tekoja, jotka eivät liity tasa-arvoon. Osasta tulee rankaista. Viha on tunne, se ei ole rikos. Feministit ovat ja heitä olen tavannut melko monta, hyvin miehiä syyttäviä ja miehen oikeudet eivät kuulu heidän mielestään tasa-arvoon. Se on heidän näkökantansa ja en sen vuoksi feminismiä tasa-arvon kannattajana voi hyväksyä. Ja vaikka puhuttaisiin tai kirjoitettaisiin kuinka paljon tasa-arvon käsitteestä, miksi feminismi ei voi muuttaa nimeään. Niinhän suomen kielestä on kielletty loukkaavuuden vuoksi muitakin sanoja. Ja itseäni sen vuoksi, että kykenen keskustelemaan ja perustelemaan, haukkumaan miessiaksi. Ja en ole näissä keskusteluissa edes pyrkinyt provosoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihaaminen, alistaminen (paitsi ehkä leikkiessä), tappaminen ja raiskaaminen ovat tekoja, jotka eivät liity tasa-arvoon. Osasta tulee rankaista. Viha on tunne, se ei ole rikos. Feministit ovat ja heitä olen tavannut melko monta, hyvin miehiä syyttäviä ja miehen oikeudet eivät kuulu heidän mielestään tasa-arvoon. Se on heidän näkökantansa ja en sen vuoksi feminismiä tasa-arvon kannattajana voi hyväksyä. Ja vaikka puhuttaisiin tai kirjoitettaisiin kuinka paljon tasa-arvon käsitteestä, miksi feminismi ei voi muuttaa nimeään. Niinhän suomen kielestä on kielletty loukkaavuuden vuoksi muitakin sanoja. Ja itseäni sen vuoksi, että kykenen keskustelemaan ja perustelemaan, haukkumaan miessiaksi. Ja en ole näissä keskusteluissa edes pyrkinyt provosoimaan.
Sanahelinää! Ei miesten oikeuksia pidäkkään laajentaa, muutoinhan kuilu naisten ja miesten välillä entisestään kasvaa!En minä halua kyllä kaventaakaan miesten oikeuksia, paitsi milloin ne ovat vaaraksi naisille. Ihan normijärki riittää asioiden tarkasteluun,. Et sinä tai kukaan muukaan voi alkaa väittämään mitä minä ajattelen tai haluan.
Wikipedia:
Feminismi on sosiaalisista ja poliittisista liikkeistä sekä ideologioista koostuva kokonaisuus, joita yhdistää yhteinen päämäärä: saavuttaa poliittinen, taloudellinen, henkilökohtainen ja sosiaalinen seksuaalisten suuntautumisten sekä sukupuolten tasa-arvo.[1][2][3][4][5] Feminismiin sisältyy näkemys, jossa eri yhteiskunnissa priorisoidaan enemmän mieheksi syntymästä asti määritellyn miehen, eli cis-miehen näkökulmaa, ja että naisia, sekä trans-miehiä kohdellaan epäreilusti noissa mainituissa yhteiskunnissa.[6] Pyrkimykset muuttaa tätä sisältävät sukupuolistereotypioita vastaan taistelemista, sekä naisille koulutuksillisten ja ammatillisten mahdollisuuksien luomista, jotka ovat tasa-arvoisia verrattuna miehiin.lähde? Feministejä on monesti kritisoitu siitä, että he sivuuttaisivat täysin miesten kokemat ongelmat tasa-arvossa, vaikkakin viime vuosina on otettu yhä enemmän esille miesten kokemia ongelmia. [7]
Feministiset liikkeet ovat kampanjoineet naisten oikeuksien puolesta, liittyen mm. äänioikeuteen, yrittäjyyteen, työntekoon, reiluun työpalkkaan sekä tasa-arvoiseen palkanmaksuun sukupuolten välillä, omaisuuden omistajuuteen, mahdollisuuteen kouluttautua, tasa-arvoiseen oikeuteen avioliitossa ja äitiyslomaan. Feministit ovat myös tehneet töitä laillisten aborttien ja sosiaalisen integraation puolesta, ja suojellakseen naisia ja tyttöjä raiskauksilta, seksuaaliselta pahoinpitelyltä, sekä perheväkivallalta.[8] Myös muutokset pukeutumisessa ja hyväksyttäviksi luokitellut fyysiset aktiviteetit ovat olleet osa feminististisiä liikkeitä.[9]
Jotkut tutkijat huomioivat feminististen kampanjoiden olleen suurin liikkeellepanija monien suurien, yhteiskunnallisten muutosten takana naisten puolesta, varsinkin Lännessä, jossa heille annetaan tunnustusta naisten äänioikeuden, sukupuolineutraalin kielen, naisten lisääntymiseen liittyvien oikeuksien (sisältäen oikeudet ehkäisyyn ja aborttiin) sekä naisten omistajuuteen ja kauppasopimusten tekemiseen liittyen.[10] Vaikka feminismi on keskittynyt enimmäkseen puhumaan naisten oikeuksista, monet feministit järkeilevät miehen roolin vapauttamisen sisällyttämistä feminismiin, koska he uskovat traditionaalisten sukupuoliroolien haitallisuuteen myös miehissä.[11] Feministinen teoria, joka ilmaantui feminististen liikkeiden myötä, pyrkii ymmärtämään sukupuolen epätasa-arvoisuutta tarkastelemalla naisen sosiaalista asemaa ja elättyä kokemusta; se on kehittänyt teorioita lukuisissa tieteenhaaroissa vastatakseen sukupuolta koskeviin ongelmiin.[12][13]
Lukuisat feministiset liikkeet ja ideologiat ovat kehittyneet vuosien aikana, ja ne esittävät erinäköisiä näkökulmia ja tavoitteita. Joitakin feminismin muotoja on kritisoitu siitä, että ne ovat ottaneet huomioon vain valkoisen, keskiluokkaisen sekä korkeakouluttautuneen näkökulman. Tämä kritiikki on johtanut etnisesti erikoistuneihin tai monikulttuurillisiin feminismin muotoihin, mukaan lukien musta feminismi ja intersektionaalinen feminismi.[14]
Ensimmäinen suomalainen naisjärjestö perustettiin 1884.[15]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin. Yleensä tulee paremminkin vaikutelma, että arvoisa prinsessa on nyt suituisalla tuulella suostuakseen seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Tämä on just niin totta. Vain sopivassa humalassa tuntuu olevan himoissaan, eli todella harvoin. Ehkä silloin kun oli vielä suvun jatkamistarpeita tai ainakin munan himoa oli, muusta en tiedä.
Välillä mietityttää, että miltähän se toisen himon kohteena oleminen tuntuisi. Itse himoitsen edelleenkin yli kymmenen vuoden yhteiselon jälkeenkin.
Nyt, kun muistelen, niin humalassa saattaa olla vaimo jopa ihan himokas, mutta eipä tuo juuri juopottele.
Sanahelinää sinulle, koska olet feministi. Huomaatko, keskustelutaitosi törmäsivät heti ad hominemiin. Sanomani ei ollut sanahelinää. Et usko siihen, joten keskusteluhan on turha. Onnea feminismillesi. Et saanut minusta kannattajaa. Ei uutta auringon alla.
On olemassa naisten hirmutekoja, on olemassa miesten hirmutekoja. On olemassa kauniita naisten tekoja. On olemassa hyviä miesten tekoja. Ihminen itsessään on luomakunnan syöpä, jos ajatellaan planeetan kannalta. EI mies tai nainen sukupuolena. En ole silti joukkutuhoamisen kannalla. Kanssasi on turha keskustella, koska vain feminismi on oikeaa ajattelua. Mä kannatan tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Wikipedia:
Feminismi on sosiaalisista ja poliittisista liikkeistä sekä ideologioista koostuva kokonaisuus, joita yhdistää yhteinen päämäärä: saavuttaa poliittinen, taloudellinen, henkilökohtainen ja sosiaalinen seksuaalisten suuntautumisten sekä sukupuolten tasa-arvo.[1][2][3][4][5] Feminismiin sisältyy näkemys, jossa eri yhteiskunnissa priorisoidaan enemmän mieheksi syntymästä asti määritellyn miehen, eli cis-miehen näkökulmaa, ja että naisia, sekä trans-miehiä kohdellaan epäreilusti noissa mainituissa yhteiskunnissa.[6] Pyrkimykset muuttaa tätä sisältävät sukupuolistereotypioita vastaan taistelemista, sekä naisille koulutuksillisten ja ammatillisten mahdollisuuksien luomista, jotka ovat tasa-arvoisia verrattuna miehiin.lähde? Feministejä on monesti kritisoitu siitä, että he sivuuttaisivat täysin miesten kokemat ongelmat tasa-arvossa, vaikkakin viime vuosina on otettu yhä enemmän esille miesten kokemia ongelmia. [7]
Feministiset liikkeet ovat kampanjoineet naisten oikeuksien puolesta, liittyen mm. äänioikeuteen, yrittäjyyteen, työntekoon, reiluun työpalkkaan sekä tasa-arvoiseen palkanmaksuun sukupuolten välillä, omaisuuden omistajuuteen, mahdollisuuteen kouluttautua, tasa-arvoiseen oikeuteen avioliitossa ja äitiyslomaan. Feministit ovat myös tehneet töitä laillisten aborttien ja sosiaalisen integraation puolesta, ja suojellakseen naisia ja tyttöjä raiskauksilta, seksuaaliselta pahoinpitelyltä, sekä perheväkivallalta.[8] Myös muutokset pukeutumisessa ja hyväksyttäviksi luokitellut fyysiset aktiviteetit ovat olleet osa feminististisiä liikkeitä.[9]
Jotkut tutkijat huomioivat feminististen kampanjoiden olleen suurin liikkeellepanija monien suurien, yhteiskunnallisten muutosten takana naisten puolesta, varsinkin Lännessä, jossa heille annetaan tunnustusta naisten äänioikeuden, sukupuolineutraalin kielen, naisten lisääntymiseen liittyvien oikeuksien (sisältäen oikeudet ehkäisyyn ja aborttiin) sekä naisten omistajuuteen ja kauppasopimusten tekemiseen liittyen.[10] Vaikka feminismi on keskittynyt enimmäkseen puhumaan naisten oikeuksista, monet feministit järkeilevät miehen roolin vapauttamisen sisällyttämistä feminismiin, koska he uskovat traditionaalisten sukupuoliroolien haitallisuuteen myös miehissä.[11] Feministinen teoria, joka ilmaantui feminististen liikkeiden myötä, pyrkii ymmärtämään sukupuolen epätasa-arvoisuutta tarkastelemalla naisen sosiaalista asemaa ja elättyä kokemusta; se on kehittänyt teorioita lukuisissa tieteenhaaroissa vastatakseen sukupuolta koskeviin ongelmiin.[12][13]
Lukuisat feministiset liikkeet ja ideologiat ovat kehittyneet vuosien aikana, ja ne esittävät erinäköisiä näkökulmia ja tavoitteita. Joitakin feminismin muotoja on kritisoitu siitä, että ne ovat ottaneet huomioon vain valkoisen, keskiluokkaisen sekä korkeakouluttautuneen näkökulman. Tämä kritiikki on johtanut etnisesti erikoistuneihin tai monikulttuurillisiin feminismin muotoihin, mukaan lukien musta feminismi ja intersektionaalinen feminismi.[14]
Ensimmäinen suomalainen naisjärjestö perustettiin 1884.[15]
Edelleen lähdeviitteet puuttuvat. Ei myöskään wikin sivulle linkkiä. Kummasti täällä tehdään tekijänoikeusrikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Sanahelinää sinulle, koska olet feministi. Huomaatko, keskustelutaitosi törmäsivät heti ad hominemiin. Sanomani ei ollut sanahelinää. Et usko siihen, joten keskusteluhan on turha. Onnea feminismillesi. Et saanut minusta kannattajaa. Ei uutta auringon alla.
On olemassa naisten hirmutekoja, on olemassa miesten hirmutekoja. On olemassa kauniita naisten tekoja. On olemassa hyviä miesten tekoja. Ihminen itsessään on luomakunnan syöpä, jos ajatellaan planeetan kannalta. EI mies tai nainen sukupuolena. En ole silti joukkutuhoamisen kannalla. Kanssasi on turha keskustella, koska vain feminismi on oikeaa ajattelua. Mä kannatan tasa-arvoa.
Äh näköjään edelleen väität tietäväsi mitä ajattelen..
Ja minä muuten en kirjoittanut tuota "munanpituinen" juttua...Tiedoksesi.
En väitä tietäväni mitä ajattelet. Mutta tähän keskusteluun ei tule ehkä kummaltakaan osapuolelta mitään relevanttia. Se kai se tekee tästä järjettömän. Molemmat huutaa tuuleen?
Monta kertaa viikossa. Ihan joka päivä ei enää nykyään mutta varmaan joku 5 kertaa viikossa keskimäärin. Onnistuin naimaan seksihullun naisen (nyt jo melkein 13 vuotta papin aamenesta). En edes muista millon olen itse tehnyt aloitteen kun en ehdi.