Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle tyypille sopivat MUSTAT hiukset... siis jos ei luonnostaan ;-)

Vierailija
23.08.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Lumikki

Vierailija
2/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on vahvat värit muutenkin, mustat kulmakarvat ja silmäripset ja tummat silmät. Vaatetus on voimakkaan väristä ja dramaattista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tumma, ruskeat silmät ja tumman ruskea tukka. Musta voisi olla vaikka luonnollinenkin väri.

Toisaalta myös kaverilleni, jolla on luonnostaan perus maantienvärinen tukka ja upeat vaaleanharmaat silmät. Vaaleat silmät tulevat hienosti esiin mustan tukan kanssa.

Vierailija
4/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsi hiuksiaan mustaksi, koska oma vaalea ei näyttänyt luonnolliselta.

Vierailija
5/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan olen maantien harmaa.

Vierailija
6/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Nyt puhun siis ihmisistä joilla EI ole luonnostaan mustat hiukset...)

Vaalea ihoisille, ehkä hieman rokahtaville/gootahtaville ihmisille. Jos on vaalea ihoinen, mutta iho on sellainen " ei puhtaan vaalea" vaan tummempi, niin vaikutelma on mielestäni " mustalaismainen" . Samoin siniset silmät mustien hiusten kanssa ovat kauniit:) Ulkomaalainen ystävänikin (mies) sanoi joskus, että mikään ei ole kauniimpaa kun vaalea nainen, mustat hiukset ja siniset silmät:) Ja ei ollut mikään gootti ihminen, Portugalista kotoisin.

Vierailija
7/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan usein, että itselleni jää jostain näkemästäni ihmisestä vaikutelma päähän, ja usein olen ajatellut jotain ihmisitä vaaleana, vaikka hänella olisikin ollut tumma tukka.

Silloin kuitenkin lähes aina näyttää hölmöltä jos ripset ja kulmat ovat ihan vaaleat (ja iho kalpea), mutta hiukset ovat mustat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä