Challenge the fashion -blogi
Tykkään tosi paljon tuosta blogista. Löysin sen av:n ansiosta, jee!
Jokaisella on oma makunsa, mut mun tyylitajua kutkuttelee just tää blogi. Ihania vaatteita, kiesus sentään. Miten saisin ittestäni noin tyylileidin?
Pointtini on se, että ihan hyvä, kun täällä räävimme blogeja, niin tulee löytöjäkin. Suurin osa muotiblogeista on järkyttävää pississysteemiä, joten haukut on kohdillaan ;)
Eikö kukaan muu diggaile tätä CtF-systeemiä?
T. Perus-av-mamma, iso perse, vittumainen luonne
Kommentit (62)
Löysin blogin jonkun aiemman av-keskustelun takia, ja hyvä että tuli vastaan sillä onhan tuo nuori kaunis nainen nyt paljon mielenkiintoisempi, raikkaampi, ajankohtaisempi ja trendikkäämpi pukeutumiseltaan kuin joku saman ikäinen Mungeli jonka blogi jostain ihme syystä tätä suositumpi, vaikka pukeutuu kuin keski-ikäiset naiset samoihin heidän suosimiin merkkeihin ja vaatemalleihin.
Huomaa että CTF-bloggaajalla on silmää pukeutumiseen, vaikka helman pituudet välillä hieman provosoivia ovatkin mutta uskon että hänellä on tilannetajua että mitä pukee mihinkäkin tilaisuuteen.
P.S. On muuten ihanaa VAIHTELUA että löytyi vihdoin tällainen suomalainen blogi jossa Vuittonin logolaukut eivät pompi silmille.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 10:18"]
Samaa mieltä. Hauska tyyppi ja mukava persoona. Postauksissa huumoria ja itseironiaa. Tempperamentista tykkään myös.
[/quote]
On hauskan kipakka ja välillä ihan syystäkin, muttei onneksemme ole sen tyylinen että haistattelee lukijoilleen ja asettuu aina heidän yläpuolelleen että "kun te saatte lukea minun tärkeää blogia" :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:19"]
Miten toi muka mahtuu koon 38 vaatteisiin? O_o
[/quote]
Etkö ole kuullut siitä että kamera lisää 5+ kiloa?
Moni bloggaaja on paljon lyhyempi ja sirompi luonnossa kuin mitä kuvissa välittynyt, olen nimittäin yllättynyt aika usein kun olen heitä livenä tavannut =) Minä olen vähän häntä isompi, ja kokoni on 40.
Ihan jäätävät kynnet!
Terveisin : kateellinen ja läski av-mamma
ja kyllähän jennylläkin on vuittoneita,kaks luiskan huivia ja just oli ostanut lisää,igssä oli kuva paperikasseista :D lol samaa paskaa ku kaikilla muillakin
Kaunis nuori nainen, näyttää aivan Xenialle. Myöskin kiva tyyli, mukavaa katsella jotain värikästä ja tuon tyyppistä kuin aina niitä samoja tylsyyksiä. Tekstit vähän tylsiä ja jotenkin "mitäänsanomattomia". Mutta toisaalta niinhän on tekstit jollain Xeniallakin maailman tylsimpiä jaaritteluja vain itsestään ja elämästään, kun ei muusta ole kiinnostunut blogiinsa kirjoittamaan... Että en sinänsä ymmärrä miksi jotkut blogit ovat niin suosittuja ja toiset eivät, esimerkiksi tuo Xenia juurikin joka vain joka päivä ottaa samanlaisia kuvia ja kirjoittaa samanlaisia tekstejä, ei muunlaisia postauksia näytä tekevän kuin itsestään. Luulisi että ihmisiä kiinnostaisi joskus, edes joskus kirjoittaa myös muutakin vaikka sitten muodin aiheista.
Joo tolla muijallahan niitä LV:n ostoksia nimen omaan on. MK:ia unohtamatta :D
itselläni ärsyttää oikeastaan ainoastaan tuo kamala negatiivisuus. tuntuu, että jokaisessa postauksessa valittaa jostakin ja mikäänhän ei koskaan johdu hänestä itsestään. tyyli on välillä ihan jees, mutta hiuksia kyllä ihailen.
Siis tuoltahan koon 38 käyttäjä nimenomaan näyttää. Teillä taitaa se oma peilikuva kertoa vähän vääristynyttä totuutta?
T. 168/58 koko 36
Vaikuttaa erittäin yksinkertaiselta ja turhalta tapaukselta!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:38"]
ja kyllähän jennylläkin on vuittoneita,kaks luiskan huivia ja just oli ostanut lisää,igssä oli kuva paperikasseista :D lol samaa paskaa ku kaikilla muillakin
[/quote]
ne huivit on kuitenkin aika hillittyjä kuoseiltaan, niistä ei logot erotu niin hyvin kuin esimerkiksi laukuista.
Olisiko ollut jotain teknisiä ongelmia, nyt blogiin ainakin pääsee.
Jenny tekee kynsiä ohi verottajan. Tehnyt niin aina... muija on kokoa 42-44. Fotoshopannut itseään pienemmäksi joissakin kuvissa
Vierailija kirjoitti:
Vähän on huulet turvonneet
Varmaan kun täytettä ottanut