Challenge the fashion -blogi
Tykkään tosi paljon tuosta blogista. Löysin sen av:n ansiosta, jee!
Jokaisella on oma makunsa, mut mun tyylitajua kutkuttelee just tää blogi. Ihania vaatteita, kiesus sentään. Miten saisin ittestäni noin tyylileidin?
Pointtini on se, että ihan hyvä, kun täällä räävimme blogeja, niin tulee löytöjäkin. Suurin osa muotiblogeista on järkyttävää pississysteemiä, joten haukut on kohdillaan ;)
Eikö kukaan muu diggaile tätä CtF-systeemiä?
T. Perus-av-mamma, iso perse, vittumainen luonne
Kommentit (62)
ainahan tuolla on kuvissa TODELLA lyhyitä hameita ja mekkoja. toivottavasti ovat vain kuvausrekvisiittaa ja oikeasti laittaa edes shortsit alle.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:43"]
Näyttää blondilta annika o:lta
[/quote]
Annika O on sata kertaa kauniimpi.
Tää viimisen postausmarina on kyllä mainio. Toivoo palautetta ja parannus ehdotuksia ja sitten kun niitä saa, niin vetää herneet nenään ja kitisee.
Samaa mieltä. Hauska tyyppi ja mukava persoona. Postauksissa huumoria ja itseironiaa. Tempperamentista tykkään myös.
Minäkin löysin sen av:lta, kiitos siis teille palstalaiset :D
Tosin luonteesta tai muusta ei ole mielipidettä, käyn katselemassa vain kuvia, ja katson mistä kledjut on hankittu. Kuolailen sitä Forever21:n sinikukkaista paitaa..
Miten toi muka mahtuu koon 38 vaatteisiin? O_o
Ihania korkkareita sillä! Kunpa en olisi näin pitkä ja osaisin kävellä saman laisilla
Eikös se muuten väitä että sillä ei oo ripsissä pidennyksiä? Näin vaan kuvan facessa, jossa hän oli ripsien laitossa parhaillaan..
vittu teitä kunnei teillä äiti-ihmisillä ole muuta tekemistä kuin haukkua muita. juu u, aivan varmasti tuo bloggaaja mahtuu kokoon 38. vituttaako? onko raskauskilot jääneet karistamatta?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:50"]vittu teitä kunnei teillä äiti-ihmisillä ole muuta tekemistä kuin haukkua muita. juu u, aivan varmasti tuo bloggaaja mahtuu kokoon 38. vituttaako? onko raskauskilot jääneet karistamatta?
[/quote]
Kaikki täällä eivät ole äitejä. Itseasiassa luulen että suurin osa ei ole.
Aloituksen perusteella ajattelin, että tässä olisi nyt jonkun yli 30-vuotiaan henkilön pitämä blogi, joka jostain syystä olisi tältä tuon ikäryhmän AV-mammalta jäänyt havaitsematta. Mutta ei, tätäkin pitää joku 22-vuotias, kuin kuka tahansa tradenomiopiskelija pukeutuva nuori nainen. Pitäisikö minun siis oppia häneltä, kuinka pukea raskauden jälkeinen vartaloni työkelpoisesti? Ja miten tuollaiset terävät rakennekynnet soveltuvat työelämään? Tai edes vaipparumbaan (terveisin vaihdoin tänään kolmet kakkavaipat)?
Täytyy sitten ihan oikeasti varmaan perustaa itse se blogi...
Mä sanon sen vaan että kateellisten panettelua ja toisekseen vlogin kirjoittajalla ei tietääkseni ole mitään vaipparumbaa ja on kynsiteknikko, niin varmasti Saa pitää pitkät kynnet jos tahtoo ja osaa elää niiden kanssa?
Mun mielestä on niin typerää että aikuset ihmiset haukkuu täällä toisia..ja yks juttu vielä tradenomiopiskelijoilla ei tietääkseni ole mitään yhtä pukeutumistyyliä..joten...
Mäkin tykkään paljon! Jaksaa panostaa asuihin, ja on oma tyyli. Eikä sitä terveysside laukku muotia, tai vintage-androgyyni - im si special tyyliä.
Naisellinen ja upeat hiukset.
Hänen uusin postaus kertoo yhteistyöstä erään firman kanssa. Tämä kyseinen halusi välttämättä yhteityöhön jennyn kanssa. niimpä niin...... (kumpikohan halusi vain ilmaisia kenkiä). Hän rakensi myös asut kenkien ympärille. Sininen "mekko" ei kyllä peitä takapuolta, mutta jos haluaa liikkua tuon näköisenä...