Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni pettää miestään :( Miten minun tulisi auttaa?

Vierailija
27.06.2014 |

Uskoutuu minulle asiasta. Eka kerta oli pari vuotta sitten, oli työpaikkansa pikkujoulujen jatkojen jatkoilla hetken mielijohteesta pettänyt ja mennyt ihan sänkyyn asti. Se juttu jäi siihen. Juteltiin asiasta. Kuuntelin lähinnä. Sanoin kysyttäessä, että mun mielestä ei ehkä kannata kertoa puolisolleen siitä, kun kyseessä oli yksittäinen hairahdus ja se ei johda mihinkään. Kaveri sanoi että se oli siinä, ei meinaa enää tehdä vastaavaa.

No nyt sitten kertoi, että hänellä on ollut alkukeväästä lähtien suhde johonkin mieheen, ovat rakastuneita ja viettäneet pari kertaa yhteisiä öitä sen miehen (joka on sinkku) luona. Rakastaja-mies yrittää taivutella kaveriani jättämään omaa miestään. Kaverillani on lapsiakin miehensä kanssa. :( Kuulemma kaverini on pari kertaa yrittänyt pyristellä eroon tuosta suhteesta, mutta sitten on taas retkahtanut.

Oman miehensä kanssa kaverilla menee vähän nihkeästi, pikkulapsiarkea ja oravanpyörää, vaikka mies sinänsä on ihana ja tosi kunnollinen, vähän tosin tossukka ja ei mitenkään jännittävä. Kuulemma mies ja lapset on hänelle tärkeät, mutta silti pettää.

:( No nyt sanoin vaan, että tuo on todella vaarallista. Että miehes saattaa jättää sut ja perhe hajoaa jos asia selviää miehelle ja se voi selvitä vuosienkin päästä. Kehotin lopettamaan homman asap.

Kaveri oli huojentunut kun taas oli purkanut sydäntään mulle jne.

Nähdään taas huomenna, vietetään iltaa yhdessä ja jutellaan. Mua ahdistaa ihan oikeasti tuo kaverini asia ja en oikein tiedä miten häntä tukisin/auttaisin/neuvoisin. Tietysti itse tekee ratkaisunsa. Kaverillani on ollut masennusta ym. ja siihen vähän liitän nää miessekoilut. :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen miehen tietää..tossukka joka tuollaista katselee.

Vierailija
22/22 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:01"]

Kuin omasta elämästä :)

[/quote]

No sulla sitten varmaan on näkökulmaa asiaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi