Lempiostoskeskuksesi?
Itse en osaa oikein sanoa. Sello on ihan kiva, mutta ei minulla mitään lämpimiä tunteita sitä kohtaan ole.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskus veturi.
Kivan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaari ja Sello koska ovat lähimmät. Kaari vie ehkä voiton koska siellä ei ole notkuvia mieslaumoja kuten Sellossa
Tykkään myös Kaaresta, mutta Jumbo vie voiton. Rauhallinen, ei hörhöjä, jengejä, nistejä ym erikoista porukkaa. Sinne uskaltaa päästää nuorenkin ilman että tarvii pelätä, että tarjotaan jotain aineita tai pahoinpidellään.
Lapsena itäkeskus.. :) se oli niin iso, ku asuttiin etelä-hkissä.. forum oli tuttu ja pienempi, itis oli sellanen luxuspaikka ja mummi asu siellä. :D
Nykyään itis on erilainen ja uusia paikkoja on tullut.. :) jumboa en tunne, enkä kaartakaan, ne on kaukana mua.. Ainoakin on kaukana, ja aika iso ja ihanan vaalea ja tilava, mutta ei ehkä niin kompakti. Redi on ihanan tilava myös, mutta ei myöskään niin kompakti ja kaukana minua. Iso omena on iso, mutta ei niin tuttu ja en oikeen tykkää. Joten ehkä sanon sitten Sello :). Kampissa oon ollu töissä, se on hieno ja puhdas, mutta sieltä ei niin löydy mun lempiliikkeitä vaikkaki se on ehkä näistä tutuin mulle. :) Forumissa tulee harvoin käytyä, ehkä kun lapsena siellä kävi aina. :D
Vierailija kirjoitti:
Puhos on aika jees ja Kontula.
Kontula ehdottomasti paras: kotulan ostoskeskus Suomen suurin avo-ostoskeskus.Neljöitä runsaat 22ooo. Entä ostarin kävijämäärä? Varmasti tänä päivänä noin 40 ooo ihmistä päivässä. Joten ostarilla liikuvat ihmiset, ei todella kaikki ole Kontulassa asuvat. Hyvät Metroyhteydet esim. Mellunmäestä Kontulaan kuin pussilla sujuvasti pääsee, länsimäkeä myöten. Unotamat käviämäärtä myös Vesalasta.Kurkimäki, Kivikko ja Myllypuro,jne.Unohtamatta jokeripussia. Kaupoja useampi,jotka tuo paljon tarjouksia.Kilpailua asiakaista,eri liikeet.Hyvä niin. Hyvä on itiskin kuin puhos!
Valkea