Ennustan korttien avulla!
Kommentit (109)
Missä olen vuoden päästä? Miten elämä vie?
Löydänkö vielä puolison rinnalleni ?
Mites mun työtilanne? Ja rakkaus? Näkyykö mitään. Terveys myös mietityttää?
Anne
Mitä rakkauselämääni? Onko tulossa rakkautta vai onko se tämä nykyinen?
En jaksa parisuhdettani enään. Mitä näet.
Miten esikoiseni selviää ongelmistaan? Mitä tulevaisuus minulle tuo?
Terveyteni. Palaanko töihin vai joudunko eläkkeelle?
Olenko tavannut jo sen oikean kumppanin, vai onko se vasta tulossa (jos on tulossa)?
2: Onnistut laihduttamaan, mutta aikaa menee kauemmin kuin toivoit ja et pysy ihannepainossasi, mutta et myöskään liho nykyisiin mittoihisi. Lapsesi saavat onnellisen elämän, mutta raha-asioista riittää stressiä.
3:Älä pelkää käyttää rahaa sillä verukkeella, ettei ikinä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Olet eri kaupungissa kuin nyt.
4: Löydät. Kumppanisi on sellainen, joka on tyytyväinen työhönsä.
5: Ota vastaan työ, vaikka palkka ei olisi sellainen kuin toivot. Se poikii paremman tilaisuuden. Rakkauden löydät ravintolasta. Terveytesi parantuu löytäessäsi uuden mielenkiinnonkohteen.
Minäkin haluaisin tietää kumppanista: onko hieman vanhempi, tumma vai minua nuorempi ja vaalea? Vai joku ihan muu...
t. ´ruuhkavuosia' elävä
Eroanko nykyisestä puolisosta? Löydänkö uuden rakkauden?
Muuttuuko exä? Palatasnko me yhteen vai löydänkö itselleni sopivamman? Vai elänkö loppuelämäni yksin?
T:H
6: Tulet päätymään tilanteeseen, jossa sinun täytyy valita uuden ja vanhan väliltä.
7: Löydät vielä onnen. Mieti uniasi.
8: Anna esikoisellesi paljon huomiota. Hän tarvitsee sinua. Kaikki järjestyy.
Tulevaisuutesi näyttää taloudellisesti valoisammalta kuin nyt.
9: Palaat töihin, mutta mieti vielä mitä elämässäsi oikeasti haluat tehdä.
10: Onko sinun helppo sanoa "rakastan sinua" miehellesi juuri nyt? jos on, niin hän on se oikea.
11: Tulet.
Miten lapseni terveys? Pystyykö hän aikuisena itsenäiseen elämään?
Entä mieheni terveys? Toipuuko hän koskaan sairaudestaan?
Milloin tapaan elämäni miehen vai joko olen hänet tavannut?
Pääsenkö perhekodista pois ennen joulua?
t. huostaanotettu teini
Miten minun työpaikan käy? Mihin suuntaan minun tulisi työelämässä suunnata?
Muuan V, vuosien takaa, on ollut mielessäni, mutta en edes ole varma missä hän nykyään asuu. Pitäisikö minun yrittää ottaa yhteyttä?
Onnistunko laihduttamaan ja myös pysymään ihannepainossani? Saavatko lapseni onnellisen elämän?