G: cdon.com vai discshop? Kumpi parempi?
Puntaroin tässä kummasta kannattaisi tilata. Onko noilla verkkokaupoilla mitään oleellista eroa? Hyviä ja huonoja kokemuksia?
Kommentit (10)
Kummastakin Olen tilannut ja tuotteet olleet hyvia. Cdomilla tahtoo toimitusajat toxin venya.
Molemmista olen tilannu eikä valittamista kummassakaan ollut ikinä. Ehkä cdon ollu vähän hitaampi toimituksien kanssa.
CDON on ylivoimaisesti halvin!! Aina huippu tarjouksia ja CDON+ asiakkaille säännöllisesti alennuskoodeja joita voi käyttää jo ennestään edullisiin hintoihin! CDON+ asiakkaana tuotteet saa postikuluitta ja tuotteiden ostosta kertyy bonusta joka maksetaan kerran vuodessa! Itse sain esim. 70 euron bonukset yhden vuoden ostoksista! CDONillla on huomattavasti laajempi valikoima ja tuotteita yleensä aina saatavilla! Tilattu tuote/tuotteet tulevat poikkeuksetta 4-7 vuorokauden kuluessa suoraan postilaatikkoon. CDon voittaa Discshopin joka suhteessa. SUOSITTELEN! EN OLE NELJÄN VUODEN AIKANA KOSKAAN PETTYNYT CDON ASIAKKAANA. +++++!
Discshopista tulee nopeammin ja eikä puutu tuotteita.
Ei kummallakaa pysty pelaa xboxia 😂
Musta kumpikin on hyvä tilata, cdon comissa on vain edullisempaa, oon tilannu kummastaki, ei juur valittamista ja myös suosittelen, viihdemaasta ja miks ei myös, filmi-hullustakin, oon tilannu kaikista, ei valittamista ollenkaan.
Riippuu mitä tilaa, tarjouksessa mielestäni fiksuin, ei oo välttämättä edullisin mikään kauppa, jos ei oo tarjouksessa, ite tilaan tarjouksessa olevia, tosin jos on vain yks jäljellä tuotetta ni saatan maksaa kalliistikin poikkeus-tapauksessa?
Ero on ainuastaan viihdemaalla, kestää 2vkoo ainaki tulla ja cdon com on hivenen edullisempi, discshopistakin saa edullisesti jos tilaa tarjouksessa olevia. Ulkomailta saa paljon halvemmalla, tosin laivaus maksaa, riippuu minkä toimitus-tavan valitsee? Lentokoneella voi tulla nopeimmin, jos shipping ni 2-3vkoo kestää tulla, myös Kiinastakin saa upeaa tavaraa, ei kuitenkaan edullisesti, riippuu mitä tilaa. Briteistä ite oo lähes vallan tilannu, se on halpaa, leffoja jos tilaa!
Cdonista ei muuta olekaan, kuin huonoja kokemuksia! parhaillaan menossa oikeusjuttu ko. paskaa vastan.