Tämäntyyppiset henkilöt eivät sovi kassalle
Elikkäs sellaiset, jotka eivät voi piipauttaa tavaraa huolettomasti ja nopeasti kassaan vaan haluavat ikäänkuin nauttia joka tavarasta. Myös jännittäen lähestyvät viivakoodinlukijaa tavaran kanssa ja sitten.. aah se4 piippasi. Tänään taas asioin tällaisella kassalla.
Kommentit (15)
Sellaiset jotka aloittavat lauseen sanalla "elikkäs" eivät sovi järjestäytyneen yhteiskunnan jäseniksi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:52"]
Tuo 4 tuli jostain, sori.
[/quote]
Kyllä se on niin, että sinun kohdallasi pelkkä sori ei riitä.
Tulipa tylyjä kommentteja. Tiedän ap. mitä tarkoitat. Olen itsekin törmännyt tuollaisiin kassoihin mutta ehkä ne vasta opettelee.
Elikkäs-sana toi hyvin esiin sitä ärsyyntynyttä tunnelmaa jota tuollainen kassa aiheuttaa. Itsekin inhoan elikkäs sanaa melkein yhtä paljon kuin enään. Mut se oli vain tunneman luojana. ap
mua ärsyttää kun kysytään HALUATKO KUITIN, tottakai haluan jotta saan tarkistaa tuliko oikein.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:03"]
mua ärsyttää kun kysytään HALUATKO KUITIN, tottakai haluan jotta saan tarkistaa tuliko oikein.
[/quote]
Olen ollut kassalla ja todella moni asiakas sanoo: Älä saatana aina tunge sitä kuittia, etkö muista minua, kävin täällä vuonna 1982 kun Keke Rosberg voitti mm-kisat ja sanoin, että en halua kuitti!!!
Tai kuten eräs tapasi sanoa: älä tunge niitä kuitteja minun käteeni, mulla on roskaa ennestäänkin!!!
Sitten tulet sinä: No totta kai haluan kuitit, tietysti, oletko ihan tyhmä kun edes kysyt?
Oikeasti kun sinä et ole ainoa asiakas kaupassa!!
Mua ärsyttää, kun kassa toivottaa hyvää päivänjatkoa. Siis hittoako se sille kuuluu?!
"Kuittia?" kysyy meidän lähikauan kassa. Sillä on sanat näemmä kortilla, kun ei raski kokonaisia lauseita sanoa, pitää tiputella tuollaisia loppuja vaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:03"]
[/quote]
Olen ollut kassalla ja todella moni asiakas sanoo: Älä saatana aina tunge sitä kuittia, etkö muista minua, kävin täällä vuonna 1982 kun Keke Rosberg voitti mm-kisat ja sanoin, että en halua kuitti!!!
Tai kuten eräs tapasi sanoa: älä tunge niitä kuitteja minun käteeni, mulla on roskaa ennestäänkin!!!
Sitten tulet sinä: No totta kai haluan kuitit, tietysti, oletko ihan tyhmä kun edes kysyt?
Oikeasti kun sinä et ole ainoa asiakas kaupassa!!
[/quote] itsepä olet työsi valinnut,
"haluavat ikäänkuin nauttia joka tavarasta." "jännittäen lähestyvät viivakoodinlukijaa" "aah se4 piippasi."
hahaha en kestä! Kiitos päivän nauruista. Voin kuvitella jonkun sekopääkassan olevan siellä nauttimassa kun lähestyy tavaralla viivakoodilukijaa ja sitten AAAHH kun se piippaa :D ei hahahahaHAHH en kestä !!
olipas hauska aloitus :)!
Tuo 4 tuli jostain, sori.