Tilasin tämän eräisiin häihin itselleni asuksi.
Täytyy sanoa, että on häikäisevän näköinen punaruskeiden hiusteni kanssa:) meikkaaja tekee meikin ja kampaaja laittaa hiuksut.
Kommentit (17)
Ihan tyylikäs, juhlava puku. Toivottavasti myös muut vieraat pukeutuvat yhtä juhlavasti. Olisi jotenkin vähän hölmöä, jos muilla olisi päällään kesämekkoja ja yhdellä iltapuku. Mikä pukukoodi kutsussa oli?
Onko kyseessä jotkut kuninkaalliset häät tai Kanye&Kim -tasoinen julkkis? Suomalaisiin kesähäihin kaiken pellavan keskelle olet aivan liian ylipukeutunut. Komea mekko muuten.
itsekin ajattelin että kaunis mekko, todella kaunis, mutta saattaa olla hieman yli ampuva. toki on erilaisia häitä ja ihmisiä, mutta itse en ole koskaan ollut häissä, joissa vierailla olisi tuon kaltaisia iltapukuja.
Varmaan Jenkkeihin menossa iltahäihin tässä asussa, olettaisin. Englannin kuninkaallisetkin pukeutuivat Williamin häihin jakkupukuun, mutta ne ei siellä kai tunnekaan etikettiä.
Voi apua, onneksi kukaan ei tullut minun häihini tuollaisessa mekossa, olisi nimittäin ollut jopa hienommin pukeutunut kuin minä, morsian :D Mekko on kyllä kaunis, ehkä vähän synkkä.
Onpa kaunis puku, eikä minusta yhtään yliampuva häihin.
Itsellä aina vaikeuksia miettiä, mihin juhliin käy pitkä ja mihin polvipituinen mekko. Onkohan tähän mitään nyrkkisääntöä?
Upea mekko! Mitenniin ylipukeutumisesta? Perinteiset junttisuomalaiset ovat itse vastuussa alipukeutumisestaan. ;D
Eiköhän ne asuvalinnat ole häiden pukukoodista kiinni...
On se nyt vähän pukukoodista kiinni mitä häihin puetaan päälle.
Kiva päivällä olla jossain kirkossa iltapuvussa :O ja muilla kesämekot ym.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:04"]
Upea mekko! Mitenniin ylipukeutumisesta? Perinteiset junttisuomalaiset ovat itse vastuussa alipukeutumisestaan. ;D
[/quote]
No etiketin mukaanhan täyspitkää iltapukuahan voi käyttää vasta ilta kuuden jälkeen alkavissa tilaisuuksissa. Yleensähän vihkiminen tapahtuu päivemmällä ja hääjuhla alkaa heti vihkimisen jälkeen. Että sikäli tuo kyllä olisi ylipukeutumista päivätilaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:57"]
Voi apua, onneksi kukaan ei tullut minun häihini tuollaisessa mekossa, olisi nimittäin ollut jopa hienommin pukeutunut kuin minä, morsian :D Mekko on kyllä kaunis, ehkä vähän synkkä.
[/quote]
,,sanoisin mieluummin, että huonosti kuin hienosti pukeutunut, jos suomalaisiin kesähäihin tuossa esityksessä ilmestyisi.
Mutta eihän ap oikeasti tällaista olekaan ostanut, sehän on selvä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:04"]
[/quote]
Monessako hääkutsussa olet nähnyt maininnan pukukoodista? Kyllä se ymmärrys oikeanlaisesta pukeutumisesta pitää olla omassa päässä, jos ei siitä ole mitään mainintaa kutsussa. Sinun mielestäsi tällainen asu sitten sopii päivätilaisuuteen, niinkö?
Todella nolo asu, jos kyseessä ei sitten ole kuuden jälkeen alkava iltatilaisuus johon odotetaan pukeuduttavan iltapukuun. Kyllähän tuolla asulla huomiota herättää, mutta enemmän naurua selän takana kuin ihailua.
Jaa, en tykkää.